Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Do usunięcia


Sharter0N

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, Sharter0N napisał:

Od tygodni walczę z problemem spadku mocy po rozgrzaniu silnika

(zarówno na lpg jak i na samej benzynie) po około 2h jazdy po mieście.

Zakręć gaz na butli, do czasu rozwiązania problemu,

9 godzin temu, Sharter0N napisał:

Świece NGK 25k km temu (czy są idealne, prawidłowe do tego silnika nie mam pewności,

świece dobierał sprzedawca na podstawie vin)

NGK - to nie są te świece co dawniej, straciły na reputacji;

  - zastosuj denso lub beru,

9 godzin temu, Sharter0N napisał:

Sondy przed i za katalizatorem są oryginalne nigdy nie wymieniane.

Żywotność sond to 100.000 do 160.000 km wg; producentów;

  - wymień obie,

Do kontroli;

 - czujnik temperatury płynu chłodzącego i jego wskazania,

 - termostat ;

       -przy jakiej temperaturze się otwiera?

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2023 o 10:31, Andrzej-2010 napisał:

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7, 5.9 :!: -Prezes 

 

Byłem dziś u gazownika akurat wypadał serwis. wymiana filtrów, wspomniałem mu o problemie, przeprowadził kalibrację + przejechaliśmy się ok 20 km i stroił na nowo. Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale było nieznacznie zbyt bogato na lpg a zbyt ubogo na benzynie. Dodam że gaz jest od 100k km i nie było żadnych problemów, regularnie serwisowany co 8-10k km.

 

Świece dziś zamówię wraz z sondami. Czy aby na pewno obie sondy są takie same? Czy jest jakaś różnica w tej która jest przed a tą za katalizatorem? Jak szukam części na internecie po różnych katalogach to wygląda że obie są takie same ale nie jestem pewien...

 

Czujnik temp płynu wskazuje prawidłowo na zimnym jak i na ciepłym nie ma jakiś podejrzanych wartości normalne temperatury..

 

Co do termostatu nie wiem kiedy się otwiera ale nawet przy ujemnych temperaturach nie ma problemu w trasie utrzymuje się w okolicach 85-90 stopni

 

Będę dawał znać na bieżąco czy coś się poprawiło dziś będę jeździł cały dzień zobaczymy czy będzie jakaś zmiana po strojeniu i kalibracji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, Sharter0N napisał:

Jak szukam części na internecie po różnych katalogach to wygląda że obie są takie same ale nie jestem pewien...

Są takie same

15 minut temu, Sharter0N napisał:

Co do termostatu nie wiem kiedy się otwiera ale nawet przy ujemnych temperaturach

nie ma problemu w trasie utrzymuje się w okolicach 85-90 stopni

Powinien bliżej 90 C

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Spadek mocy po rozgrzaniu, błąd p0420 - Megane 3 1.6 K4M 858
  • 3 miesiące temu...
  • Sharter0N zmienił(a) tytuł na Do usunięcia

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!