Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zerwany pasek rozrządu


robpab

Rekomendowane odpowiedzi

chytry traci dwa razy - naprawde mozna skompletowac rozrzad za nieduze pieniadze i miec spokoj. tesc ma clio2 2002 - po 6 latach (sic!) wymienialismy rozrzad. kilometrow raptem 60k nastukal wiec nieduzo by sie wydawalo. poszedl caly komplet, wraz paskiem alternatora i pompa wody, co okazalo sie sluszne bo zaczela przepuszczac.

 

co rusz przychodze do sklepu z czesciami gdzie pracuje kumpel i odpowiada mi ciekawostki zwiazane z rozrzadem:

1. mechanik powiedzial ze ktoregos z elementow nie trzeba wymieniac, wiec chcialby oddac.

2. mechanik nie mogl odkrecic sroby, wiec tego nie wymienilismy.

itd itd

 

a potem przychodzi taki jeden z drugim po pol roku bo sobie klopotu narobil i biadoli ze mu auto stanelo. i ze teraz to dopiero sa koszty.

 

@bronius: zdefiniuj co to znaczy 'jak rolki sa dobre' w przypadku rolek ktore sa uzywane od 7 lat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cienisław -nie chodzi mi o oszczędności na siłę ale o racjonalne podejście do sprawy.Nie jestem ekspertem w tych sprawach ale wydaje mi się,że okres pięciu lat powinien dotyczyć

paska,gdyż wiadomo,że guma po pewnym czasie starzeje się natomiast części pozostałe powinny wytrzymać określony przebieg kilometrów-u mnie jest dopiero 39 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

części pozostałe powinny wytrzymać określony przebieg kilometrów-u mnie jest dopiero 39 tys.

Powinny ale wcale nie muszą, a robota ta sama . Po za tym one też są pokryte jakimś tworzywem no i łożyska mają.

Po za tym to jest racjonalne podejście do sprawy, ale w końcu to Twój samochód i Twoja kasa. :-?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

jaho24 nie znam tej firmy ale proponuję wejdż na stronę autkoplus.com tam mają orginalne rozrządy przy zniżce ja zapłaciłem z dostawą 301.70zł.U mechanika jestem umó wiony na czwartek i wymieni mi za 300zł.Oczywiście pompę trzeba dokupić oddzielnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o rozrządzie f-my SKL?

Mechanik proponuje tej f-my za wymiane kpl rozrządu i pompy wodnej i płynu chłodzącego za 1000 zł? Warto?

imie ojca i syna 1000zł masz silnik 8 zaworowy k7???? podjedż do mnie nie całe 100zł pasek geates chyba lepszego nie ma rolke skf też niecałe 100zł pompa wody 150 zł to jest 350 zł grubo zaokraglone jeszcze ci koncentrat zaleje jakiej tylko chcesz firmy 400 zł za częsci a w tym silniku robocinzna powinna kosztować max 200zł bo tam na prawde nie ma sie przy czym narobić . nie mowie oczywiscie o serwisie. mowa o silniku 1.6 8zaworowy ostatnio robiłem to jeszcze wymiana oleju filtrów świec i regulacjia zaworków w tych pieniądzach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jarciu1111.

Mój silnik jest 16 zaworowy D749, 79kW, 1598 cm3.

Oglądałem rozrządy na forum www.autkoplus.com i kpl. rozrząd Geates kosztuje 391 zł, a SKF 417 zł. Po cenie wynika że jest lepszy? Ale czy naprawde?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaho24, ja jak robiłem rozrząd w swoim to części kosztowały jakieś 350 zł, a "magik" wziął 150 zł za wymianę, oczywiście poza warsztatem. W warsztacie, nie ASO, powiedzieli że za rozrząd + robociznę w moim silniku muszę wydać 1240 zł (sic!) Na potwierdzenie pokazali mi fakturę. Z denerwowałem ich stwierdzeniem, że za tyle to ja bez problemu zarobię w ASO Renault, bądź co bądź autoryzowanym serwisie, a nie w warsztacie który naprawia co się nawinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Jarciu1111.

Mój silnik jest 16 zaworowy D749, 79kW, 1598 cm3.

Oglądałem rozrządy na forum www.autkoplus.com i kpl. rozrząd Geates kosztuje 391 zł, a SKF 417 zł. Po cenie wynika że jest lepszy? Ale czy naprawde?

Osobiście nie kupiłbym SKFu

Pracowałem w hurtowni motoryzacyjnej i szczerze mówiąc były to niechętnie brane towary, cena porównywalna do innych firm, jakość natomiast nie.

Gates'a mogę zachwalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!