Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dwa uciążliwe błędy P0380 oraz P0470 M3 Ph3 1.6 dCi


slawko_23

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Może ktoś pomoże. Od pewnego czasu pojawiają się i znikają ale aktualnie świecą non stop "skontroluj układ wtrysku paliwa" oraz "skontroluj układ wydechowy" po kostce obd: P0380 oraz P0470. 

To co denerwuje, ciężkie odpalanie na zimnym silniku. Zwłaszcza przy mrozach. 

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Auto jeździ normalnie. Przyspiesza, hamuje, nie dymi. Nie działa tempomat przy błędzie o wtrysku. 

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Słynna rurka od czujnika ciśnienia spalin wydaje się być ok. 

Nowe świece żarowe i nowy przekaźnik świec. 

VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV

Macie jakieś sugestie? 

W wątkach o 1.5 dCi piszą o modyfikacji podgrzewania paliwa.... Czy tutaj też można to zastosować? 

 

Pozdrawiam 

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.7 :!: - aniewa

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawiam się czy umiesz czytać. Nie interesuje mnie czy świece są nowe tylko czy sprawdziłeś czy działają. O jakim kolanku piszesz, jeśli tak coś sprawdzasz jak piszesz to raczej będzie problem z pomocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za zwrócenie uwagi na umiejętność czytania. Wymiana świec nie wpłynęła ani na polepszenie ani na pogorszenie, więc to chyba nie tutaj problem. Zmierzę jak tylko będę mógł te świece. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz problem z odpalaniem, masz błąd który świadczy, że coś jest nie tak z układem świec żarowych i pytasz co masz zrobić, to dostajesz jedyną sensowną odpowiedź w tej sytuacji. Na forum sa już o tym tematy zarówno o jednym jak i drugim błędzie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia czy do przekaźnika świec dochodzi stały plus na grubym czerwonym kablu.

Prawdopodobnie brak sterowania przekaźnikiem przez komputer wtrysku. Połączenie pinu 10 przekaźnika świec z pinem C4 większej czarnej wtyczki sterownika silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ty ciągle o świecach. Masz nowe, prawdopodobnie sprawne chociaż pytanie czy prawidłowe. Ale błąd mówi o tym, że system jest niesprawny, czyli problem może nie tkwić w świecach tylko jakimś elemencie układu. Jak napisał Aniewa, to może być jakiś kabelek, to dość częsty przypadek i nie ma sterowania przekaźnikiem. Ale najłatwiej to sprawdzić czy świece działają prawidłowo. Świeca przy rozrządzie jest łatwo dostępna i wystarczy do niej wpiąć się z jakąś kontrolka i zobaczyć jaki jest czas grzania tej świecy i czy jest w ogóle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!