Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nie odpala po wymianie regulatora ciśnienia paliwa - Megane III 1.5 dci 90KM


tomaszsac

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Pacjent jak w tytule.

Historia:

Pierwsze błędy to podczas przyśpieszania komunikaty pomarańczowe i czerwone: Możliwe uszkodzenie silnika. 

Początkowo tylko przy przyśpieszaniu na autostradzie później już nawet przy 80.

Błąd odczytany: DTC000264 Parametr dostosowawczy regulacji wydatku usterka wiarygodności sygnału.

Podczas jazdy i wystąpienia błędu było w zapisie widać:

- zalecanie ciśnienie na listwie wtrysku : 1520 barów

- ciśnienie na listwie wtrysku: 1222 barów

Wypłukałem zawór regulujący ciśnienie paliwa.

Oczywiście żeby go wyjąć to albo demontaż pompy albo listwy - i to chyba źródło przyszłych problemów.

Po zamontowaniu oczywiście nie odpalał więc nowy zawór jest.

Pomimo nowego zaworu dalej nie odpala.

Ciśnienie bezpośrednio na wyjściu z pompy 800 barów przy kręceniu rozrusznikiem i odpiętej wtyczce od zaworu - stoi w miejscu.

Na listwie ciśnienie powoli spada do ok 200 barów.

Gdzie szukać przyczyny, że dalej nie odpala - chyba nie daje sygnału na wtryski?

Co jeszcze można sprawdzić?

Od czego komputer uzależnia wysterowanie wtryskiwaczy? 

Jedyne co jeszcze widzę to:  synchronizacja wału korbowego: nie ok

ale: synchr. gmp wałka rozrządu: wykonany

Próba z "plaka" - silnik na moment odpala więc przyczyna leży w zasilaniu/sterowaniu paliwem.

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, Andrzej-2010 napisał(a):

układ wtryskowy Delphi???

W stopce ma k9k 834 czyli delphi.

Obstawiam uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, tomaszsac napisał(a):

Pierwsze błędy to podczas przyśpieszania komunikaty pomarańczowe i czerwone:

 - Możliwe uszkodzenie silnika. 

Zainteresować się tematem;

 Opiłki metalu w paliwie w silniku 1,5 dci do roku 2006

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Nie odpala po wymianie regulatora ciśnienia paliwa - Megane III 1.5 dci 90KM

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!