Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wibracje na niskich obrotach 1.3 tce


Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, pero358 napisał(a):

-u mnie drgania występują tylko na biegu jałowym,

-jakby nierówno pracował na jednym z cylindrów (kompresja na cylindrach weryfikowana - prawidlowa na każdym). 

Zalecam ;

  - aktualizacje sterownika ecu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andrzej-2010 serwis ASO umówiłem już wcześniej, zanim diler skierował mnie na ekspertyzę - też podejrzewam sterownik silnika jako jedną z przyczyn, ewentualnie wtryski do czyszczenia. Póki co nie ruszam tego na własną rękę - niech robi to sprzedający w ramach gwarancji.

 

Edytowane przez pero358
Wyjaśnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaaplikowanie czyścika do wtrysków kosztuje prawie nic.

Błędu wtryskiwacza nie będzie bo musiała by być uszkodzona jego cewka. Checka nie będzie bo zbyt uboga mieszanka nie zagraża środowisku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, szwagier24a napisał(a):

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 :!: - aniewa

Który czyścik działa? Bo w internecie wojny na temat czy to w ogóle działa. Jedni że tak, ale tylko konkretny model, drudzy że nie i lepiej remont silnika wykonać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci co sugeruja remont to pewnie vaginiarze.

Renault w swojej ofercie ma dwa różne środki chemiczne. Jeden z nich jest bardziej agresywny.

Ja używam z valvoline a ostatnio wlałem wynns.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem po co te obrzędy. Ja mam 125 tys, nigdy nie dodawałem do żadnego z aut ceramizera. Do 1,33 na pewno bym nie dodawał bo on ma jakąś dodatkowa powłokę "bore coating" na cylindrach. Zdjęcia z cylindrow pokazują że nic tam się złego nie dzieje. Co do czyscikow wtryskowych - dodałem je ostatnio do dwóch moich diesli o nalocie >250 kkm. Na jednym korekty się zmniejszyły, wyrównały (sprzedany zresztą 3 dni temu). Drugi jeździ, mam zapisane korekty sprzed wlania. Mój 1,33 chodzi jak zegarek i nic poza wymianami oleju i filtrów w nim nie planuję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego dobrze chodzi bo dostaje po garach - długie czasy wtrysku to i wtryski mogą same się oczyścić.

Pokrycie cylindrów bore coating to technologia zastępująca tuleje żeliwne cylindrów. Jej chropowata powierzchnia ma utrzymać film olejowy na cylindrze i pewnie inne oczekiwane właściwości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!