Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Usterka automatycznego hamulca postojowego WAŻNE


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...
Dnia 22.04.2016 o 14:30, rudo233 napisał:

OK , dzięki to znaczy ze może być u mnie padnięty akumulator ? bo mam taki problem dzisiaj zanim odpaliłem samochód wyświetlacz się zrestartował na ustawienie fabryczne i jak wkładam kartę i próbuje odpalić nawet nie zakręci tylko gaśnie wyświetlacz, zapala się ponownie i jest błąd sprawdź hamulec ręczny. Z góry dziękuje za info

 

Cześć, czy możesz dać znać czy naładowanie / wymiana akumulatora rozwiązały problem? Mam dokładnie taki sam objaw.

Sam udzielę odpowiedzi: tak, wymiana akumulatora rozwiązała problem całkowicie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Panowie mam pytanie bo ten sam problem, jedno koło lewe działa pięknie ale prawe nie zwalnia blokady i naprawdę to mocno trzyma,  próbowałem metr jechać  żeby puściło ale nic. Jak zdjąłem wtyczkę to styki całe zielone więc wyczyściłem, złożyłem, odłączyl aku na 15minut i nic niestety. Wcześniej zero problemu, raz kiedyś może zimą złapało ale na chwilę. Moje pytanie czy jak wykręca silnik z zacisku to zacisk się cofnie?  Mam auto pod blokiem uzgodnione. Jaki inny sposób żeby cofnąć te klocki?  Czy jak pozbędę się kostki i zrobię na wsuwki to może pomóc? Ps kostka na zdjęciu już po solidnym czyszczeniu 

IMG_20220609_143747.jpg

IMG_20220609_143842.jpg

Próbowałem mierzyć napięcie na kostce ale zarówno na lewej która działa ani na prawej brak, chyba że tam nie ma stałego zasilania tylko jak wcisne przycisk?  Lewy silnik działa sto procent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napięcie pojawia się tylko podczas działania hamulca. Awaryjnie zluzulesz hamulec odkręcając silniczek a następnie kluczem tarx 45 wykręcisz śrubę w którą wchodził napęd silniczka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze nie pomyślałem o tym. Dziękuję i odkręcenie. Zmierzę napięcie jak ktoś będzie wciskał przycisk. Raczej bezpiecznik to nie jest bo by dwie strony nie działały nie? Ciekawe jak ten silnik sprawdzić,  może stronami podmienic??

 

Chyba skończy się wymiana silnika,  jedno mocowanie śruby było pęknięte i w środku pełno błota. Chyba nie będę tego uszczelnial . Wymienie to zobaczę czy pomogło 

IMG_20220610_125203.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!