Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

anples

Użytkownik
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    reno
  • Silnik
    mocny
  • Przebieg (tys.km)
    duży

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To wszystko , auto też utrzymuje napięcie w granicach 14 V (na filmiku aku ma rożną gęstość elektrolitu na poszczególnych celach) to świadczy o tych jego aku którymi handluje (padliny).
  2. Chcesz to wierz handlarzowi , wolna wola , ale nie stawiaj go jako przykładu , od takich krętaczy w necie to się roi . Używam takiej z biedronki , kosztowała całe 55 pln. bez problemu ląduje do 14.4 V a w ustawieniu zimowym do 14.7 V, pamięta ustawienia przy zaniku prądu .
  3. Przywrócą tylko przy 4A potrzebują więcej (2x) czasu , a on im go nie dał. Optymalnie powinno się lądować prądem 10-cio godz. Przy 72Ah to : 7-8 A i wtedy 10-12 h by wystarczyło . edyta: I jeszcze , zachwalał tradycyjne prostowniki które podbiły mu napięcie do 16V , przy tym napięciu aku już się gotuje gotuje , nie służy im to , skracając żywotność . Ale on handluje akumulatorami i zależny mu na tym by upychać towar .
  4. Facet kreci . Żeby naładować prawie pusty aku 70Ah potrzeba wpompować w niego ponad 80Ah (nie cały prąd przyjmuje aku , sprawność ) Przy ładowarce 4A trzeba około 24h (im wyższe napięcie na aku tym mniejszy prąd ładowania)
  5. Ceną. (tu masz tańszy http://allegro.pl/prostownik-ladowarka-lcd-4a-6v-12v-mikroprocesor-i7164917961.html ) Volt ma 5 A pozostałe 4 A , poza tym to samo .
  6. Jeśli już to Icar3 ( http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15189 ) Nie zgodzę się , są dziesiątki wersji i sztuka jest trafić na dobrze działający , z konkretnym programem ( np. Ddt4all czy Pyren )
  7. Cofa ci się paliwo , najprościej to założyć zaworek zwrotny.
  8. 10czy15w jest gęstszy w niskiej temperaturze w temperaturze pracy silnika ponad 100C jest rzadszy i ma gorsze właściwości smarne od 0 czy 5W Skąd bierze się nagar w bloku i na głowicy , od gorszych - niższej klasy olejów które mają niższą temperaturę wrzenia a także od zbyt dużych przebiegów miedzy wymianami (z czasem tracą swe właściwości)
  9. Nie istotne jest co jest namalowane czy jaka wersja się wyświetla , Chińczycy czy sprzedający naklejają sobie to co się sprzedaje a w środku rożnie to bywa . Poczytaj tu http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=15189&postdays=0&postorder=asc&start=0
  10. Multimetry market-owe nie są dokładne , w zależności od stanu baterii potrafią przekłamywać nawet o10% (sprawdzone na własnej skórze)
  11. Obecnie dodatki płuczące mają w zasadzie wszystkie oleje. Lej ten 5W40 , żadnych problemów nie będzie , Chyba że silnik cieknie jak sito to szkoda forsy na lepszy.
  12. Stosuję tą metodę od lat , około 10% bp , w mrozy pow. -15C , (chodzi o wytracanie parafiny) Plus do tego olej 2T około 1/150l (dodatkowe smarowanie pompy i wtrysków) , w największe mrozy nie miałem problemu z odpaleniem . Silnik 2.5 dci , obecny przebieg ponad 500k . W tym przypadku spuścił bym 2/3 dolał ON i Olej 2T około 2 setki. To co ci mechanik wlał 50ml to na 10-15l
  13. To samo bywa w Biedronce lub Lidlu po około 60 pln. Całkiem dobry sprzęcik do okazyjnego podładowywania .
  14. Prawie wszystko zrobisz np. Ddt4all , który wykorzystuje bazy ddt2000 lub Pyren Przyklad: TU
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!