Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl
Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl
-
Postów
41 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
Megane III phII Błędy P2002 P1525 - mechanik rozkłada ręce...
Piter_EK odpowiedział(a) na Piter_EK temat w 1.5 diesel
Dzięki za podpowiedź! :) W międzyczasie udało im się naprawić usterkę - któryś kabel był uszkodzony ale zewnętrzna otulina była cała więc nie mogli tego znaleźć. W sobotę dowiem się szczegółów to napiszę dla potomnych ;) -
Megane III phII Błędy P2002 P1525 - mechanik rozkłada ręce...
Piter_EK odpowiedział(a) na Piter_EK temat w 1.5 diesel
A czy na CLIPie wyjdzie coś więcej niż na tym urządzeniu diagnostycznym BOSCHa? No bo niby numery błędów mówią co i jak ale nie mogą znaleźć wadliwej części... -
Piter_EK obserwuje zawartość Błędy P2002 P1525 - mechanik rozkłada ręce...
-
Megane III phII Błędy P2002 P1525 - mechanik rozkłada ręce...
Piter_EK opublikował(a) temat w 1.5 diesel
Witam, jestem już zdesperowany - od tygodnia moja Meganka stoi i mechanika, który nie może znaleźć rozwiązania. Od początku - w czasie jazdy pojawił się komunikat "Ryzyko uszkodzenia silnika", oczywiście na czerwono. Auto odpala normalnie, niby wszystko jest ok, dla pewności zwożę auto na lawecie do mechanika. Po podpięciu do urządzenia diagnostycznego pojawiają się dwa błędy: P2002 - Filtr cząstek stałych (rząd 1) Zbyt niska moc/brak mocy P1525 - Nastawnik biegu jałowego lub silnik krokowy Błąd sygnału wejść Błędy są kasowane, mam przejechać się i sprawdzić czy działa. Zanim wyjechałem błąd pojawił się znowu ale mechanik powiedział, żeby się przejechać i sprawdzić. Zanim wyjechałem z miasta byłem przekonany, że wszystko działa prawidłowo, auto przyspieszało, skrzynia działała prawidłowo (automat). Po opuszczeniu terenu zabudowanego okazało się, że nie jest tak kolorowo - auto przyspiesza prawidłowo tylko do 70 km/h, potem już powoli, powoli do 100 i to jest maks! :/ Auto musiałem zostawić w warsztacie aby sprawdzili, niestety od ponad tygodnia nie ma żadnego efektu, nie mogą znaleźć niczego. Auto niestety już po gwarancji (cały miesiąc po) więc trochę obawiam się ewentualnego kosztu naprawy w ASO ale jeśli mechanik sobie z tym nie poradzi to może być jedyne rozwiązanie. Jeśli macie jakieś sugestie to bardzo proszę o info! Auto to Megane III, 2013 (przed drugim liftem), 1.5dci 110km z automatyczną skrzynią biegów, i (niestety) filtrem cząstek stałych. Dodam tylko, że wcześniej był wymieniany przekaźnik świec żarowych, ze względu na błędy "Sprawdź układ wtrysku" oraz "Sprawdź układ wydechowy". Wyżej opisywany błąd pojawił się około 15-20 km po odebraniu od mechanika :/ -
Witam ponownie, wracam na forum :) tym razem z nowszą meganką :D :D I od razu pojawia się pierwsze pytanie - posiadam system VISIO zlokalizowany przy lusterku wstecznym ale samo lusterko niestety jest zwykłe, nie fotochromatyczne. Czy ktoś montował już fotochrom w wersji bez fotochromu? Czy potrzebna jest inna wiązka do tego? Z góry dzięki za pomoc! Pozdrawiam Piotr
-
Megane II phII Jak nie czujnik położenia wstecznego to co?
Piter_EK opublikował(a) temat w Elektr.-Ogólne - Megane II, Scenic II
Witam, mam następujący problem - z dnia na dzień zauważałem jak światła wsteczne oraz czujniki cofania przestają działać po wrzuceniu biegu wstecznego, aż w końcu przestały działać na amen. Poczytałem trochę forum i doszedłem do wniosku, że to czujnik wstecznego. Byłem u mechanika, podpiął nowy czujnik i okazało się, że jednak to nie to... :/ Sprawdziłem przewód podpięty do zasilania świateł wstecznych, który prowadzi do centralki czujników cofania - myślałem, że może przeciął całkowicie ten kabelek i stąd zanik napięcia. "Niestety" wszystko jest ok. Dziwne jest to, że jak wrzucam wsteczny (szczególnie jak specjalnie kombinuję ;p ) to czujniki odezwą się na ułamek sekundy, a światła wsteczne mrugną minimalnie. Czy ma ktoś pomysł co to może być? Dzięki z góry za pomoc! Pozdrawiam Piotrek -
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Piter_EK odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
A ja dodatkowo przypomnę, iż według przepisów minimalna odległość świateł dziennych (jednej lampy od drugiej) to 60 cm... przy takim rozłożeniu lamp na pewno brakuje kilka cm :/ Zawsze może się trafić "miły" policjant... :P -
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Piter_EK odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
A czy możecie wrzucić jakieś fotki jak wygląda megi z włączonymi takimi światłami?? -
Megane II phI Światła do jazdy dziennej
Piter_EK odpowiedział(a) na Czacha temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
Ja się podpisuję pod postem kolegi... też chciałbym założyć ale nie do końca wiem co i gdzie... -
Megane II phII Coś cieknie ale co?
Piter_EK odpowiedział(a) na Piter_EK temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane II, Scenic II
Dzięki za info -
Megane II phII Coś cieknie ale co?
Piter_EK odpowiedział(a) na Piter_EK temat w Układ chłodzenia, ogrzewania i klimatyzacji - Megane II, Scenic II
No właśnie wydaje mi się, że jest to najzwyklejsza woda... tylko zdziwiło mnie miejsce, z którego wypływa. Czytałem o zalewanych schowkach w podłodze itp. ale mi "woda" leci przed kołem tak więc wolałem się zapytać. To tak dla ścisłości gdzie znajduje się skraplacz a dokładniej jego odpływ? -
Witam! Po dzisiejszej dłuższej trasie zauważyłem coś (niepokojącego?) na podjeździe a mianowicie przy cofaniu zostawiłem widoczny mokry ślad na kostce brukowej... coś cieknie przy prawym, przednim nadkolu, konsystencją przypomina wodę więc pomyślałem, że to może od klimatyzacji ale ujście skraplacza podobno znajduje się na środku auta. Płynu hamulcowego na pewno nie ubywa, a olej to to nie jest... szybko paruje i nie zostawia śladów. Tak więc pytanie czy ktoś miał coś podobnego i czy rzecz normalna? Aktualnie jestem 500km od domu więc wolałbym mieć pewność, że wrócę bez problemu Dzięki z góry, pozdrawiam
-
Megane II phII Soczewki i żarówy
Piter_EK odpowiedział(a) na JuveFan temat w Oświetlenie - Megane II, Scenic II
Wszystko się zgadza W PH II były tylko soczewki lub ksenon na soczewce... Co do żarówek to a osobiście nie podzielam zdania wielu użytkowników i kupuję "lepsze żarówki". W M II Ph II chyba po części rozwiązano problem szybko przepalających się żarówek (u mnie na razie philips wytrzymuje już ponad półtora roku ;) ;) ). A jednak kupowanie tych najtańszych chyba często wiąże się ze słabym światłem... Wybór należy do Ciebie ;) -
Z okazji urodzin założyłem aluski do Megi :) Teraz trzeba tylko jeszcze autko umyć i będzie cacy :-P