Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Maciej_66

Nowy użytkownik
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III kombi 1,9 dci/Scenic II 1,9dci
  • Silnik
    1,9 dCi 130, 120
  • Przebieg (tys.km)
    90
  1. Czy masz problem z uruchomieniem silnika po postoju trwającym dłużej niż 2-3 godziny? Jeżeli tak, to sprawdź elastyczny, karbowany przewód paliwowy. U mnie ten przewód zaczął zachowywać się jak membrana, powodował zapowietrzanie układu (był lekko przetarty, zapocony). W Megane III 1,9 dci mam w przewodzie pęcherzyki powietrza, ale nic się nie dzieje.
  2. A jednak u mnie w Megane II z 2005 tak jest, czyli AC nie świeci się, a sprężarka działa, a wiem o tym bo niestety moja sprężarka pracuje głośno pomimo właściwej ilości czynnika. I dzieje się tak po wcześniejszym włączeniu a nastęnie wyłączeniu odparowania szyb i przy dużej wilgotności, czyli np w deszczu.
  3. Czy piski znikają ponaciśnięciu hamulca? Prawdopodobnie na tarczach są już wytarte bruzdy i klocki piszczą.
  4. Tak jest w klimatroniku przy dużej wilgotności w kabinie. Gdyby sprężarka wyłączyła się, szyby znowu by zaparowały. Oczywiście można wyłączyć spężarkę wyłączając AUTO, włączając i wyłączając AC i znowu przechodząc na AUTO.
  5. Pamiętaj, że wersje z grzałkami mają inny alternator, w Scenicu z 2003 155A, chłodzony cieczą. Po włączeniu grzałek spadnie napięcie i pojawią się błędy wtrysku, ESP, hamulca postojowego itp.
  6. Mam ten sam objaw, szczególnie odczuwalny w upale. Podejrzewam, że od wysokiej temperatury wypacza się jakaś obudowa w okolicy filtra p.pyłkowego i dmuchawy i układ traci szczelność. To samo miałem po założeniu w serwisie marnego filtra, dmuchawa tylko mieliła powietrze nie tłocząc go do kabiny.
  7. Mam to samo od 3 lat, od ok 60 tys.km. W tej chwili mam 127 tys. i nic się nie zmienia, świst słychać przy temperaturze poniżej -3, znika po 1-2 km. Nie jest to problem alternatora-sprawdzałem u mechanika, zmieniałem pasek, nie jest to rozrząd bo wymieniałem, prawdopodobnie łożysko sprzęgła (jeszcze nic nie wymieniałem).
  8. Miałem dokładnie takie same objawy. Okazało się ,że uszkodzona jest wiązka przewodów koło akumulatora. Jeden dzień w serwisie (wcale nie autoryzowanym) i 480,00. Jest ok. Zdarzało się, że nie szarpał jednego dnia, czasami dusił się, a czasami gasł. Po uruchomieniu objawy znikały i potem wracały.
  9. Witam Czy przypadkiem nie zamarzło przewietrzanie skrzyni korbowej-odma. Przewód przewietrzania skrzyni zamarza (wilgoć, brud), pojawia się nadciśnienie, które wyrzuca olej.
  10. Witam Mam podobny problem, prawdopodobnie jest wyciek czynnika chłodzącego, w którym jest olej smarujący sprężarkę. Zobacz co się dzieje po wyłączeniu klimatyzacji-klawisz AC. U mnie po uzupełnieniu czynnika z olejem hałas zginął na 1 miesiąc. Teraz znów hałasuje, u mnie metalicznie szumi, a mimo to klimatyzacja chłodzi. Wybieram się wkrótce do mechanika, ale raczej tego który zna Renault, bo boję się, że spece od klimy popsują coś w osprzęcie.
  11. Ja mam kombi i często podnoszę tylną klapę, u mnie światło wysiadło przez przewód urwany w lewej elastycznej wiązce, ten sam problem miałem już z otwieraniem klapy. Musisz wyciągnąć gumową osłonę i poszukać przewodu, który ma przerwaną żyłę, a trzyma się na izolacji. Ja wstawiłem kawałek podobnego miękkiego przewodu-lutownica, miękka koszulka termokurczliwa. Pozdrawiam Maciej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!