Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

marek78

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II
  • Silnik
    1,5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    175
  1. Sprawdziliśmy wszystkie parametry, jedyne co nas zaniepokoiło to falujące ciśnineie na listwie : Funkcja Kontroli Slnika PR038 (Ciśnienie na listwie wtrysku): 200 - 300 bar (faluje) PR008 (Zalecane Ciśnienie na listwie wtrysku):230 bar ( wolne obroty 805 obr /min Raczej nie jest to normalne bo wywaliło błąd ciśnienie [min - max listwa wtrysków], z powodu falujących parametrów. Czy to wskazuje na to że pompa juz się kończy? Po weekendzie rano odpalił za 8 razem, po każdym nieudanym odpaleniu komunikat Injection Fault. NIerówno pracował i musiałem go przegazowac i chwilke trzymać na wyższych obrotach. Kolego, swój problem proszę kontynuować w jednym temacie, a nie rozpisywać się w 3 innych. Wszystkie wypowiedzi dotyczące tego problemu połączono. Za multipostowanie przyznaję ostrzeżenie. damiar
  2. Kto mi może polecić dobry warsztat na Śląsku, mam tkaie objawy jak wyżej koledzy?
  3. Jutro będę podchodził do instalowania zaworka zwrotnego między filtrem a pompą paliwa. Dla pewności proszę o informację który to wężyk (kolor)? mrarek przewód paliwowy dochodzący do zielonej końcówki ma pokrętło na końcu - do czego ono służy?
  4. Ja borykam się z tym samym problemem czyli nie odpala za pierwszym razem i pojawia się komunikat Injection Fault. Mam nowy akumulator i nowy filtr paliwa i pomysłów brak ?
  5. ktoś wie gdzie na śląsku Śląsku mogą zaślepić 1,5 dci 81KM ?
  6. Powiedz mi jakie powinno być, bo nie mierzyłem i wtedy porównamy z moimi i czy ciśnienie na listwie sprawdzimy przy pomocy CLIP'a?
  7. Gdzieś czytałem jeden z Twoich postów na temat zaślepienia EGR w 1.5 dci, czy możesz mi polecic kogoś gdzie to moge wykonać na terenie śląska?
  8. Filtr wymieniony, układ odpowietrzony, nie widziałem pęcherzyków powietrza i gruszka była twarda rano, wiec byłem pełen optymizmu. Odpalam i dalej jest problem... odpalił chyba za 6 razem i to musiałem sobie pomóc pedałem gazu wciśniętym w podłogę. Oczywiście po każdej nieudanej próbie komunikat : check injection i kontrolka czerwona STOP, która znika przy kolejnej próbie odpalenia. Jakieś sugestie?
  9. Dobre pytanie , sprawdzę bo to ważna informacja. Skoro jednak sprawdził przy mnie po VIN i zamówił filrt to pewnie wie jaki mam zamontowany. Dodano: 10 kwi 2014 - 09:20 Filtr wymieniony, układ odpowietrzony, nie widziałem pęcherzyków powietrza i gruszka była twarda rano, wiec byłem pełen optymizmu. Odpalam i dalej jest problem... odpalił chyba za 6 razem i to musiałem sobie pomóc pedałem gazu wciśniętym w podłogę. Oczywiście po każdej nieudanej próbie komunikat : check injection i kontrolka czerwona STOP, która znika przy kolejnej próbie odpalenia. Jakieś sugestie?
  10. Powrót do Diesla: 5)Renault Megane 1.5 DCI 6)VW Touran 1.9 TDI
  11. Dziękuje aniewa , mrarek i BlackRaven za wszystkie pomysły i sugestie. Oczywiści problem trzeba rozwiązać a nie tylko o nim pisać. Dzisiaj jadę po pracy na czyszczenie klimatyzacji i wymianę filtrów więc odrazu zapytam o przyczyny takiego stanu rzeczy i pewnie podepniemy się pod komputer aby zobaczyć czy pokazuje jakieś błędy. Mój silnik ma 60 kW czyli około 81 koni. Wczoraj komputer pokazał: Regulacja Ciśnienia paliwa (szyna) oraz Ciśnienie ładowania. Mechanik postanowił zacząć od początku czyli wymienić filtr paliwa - zwłaszcza, że ostatnio był wymieniany jak wierzyć poprzedniemu włścicielowi 3 lata temu ( zaproponował Purflux za 114 pln + 45 wymiana), jestem umówiony na jutro popołudniu, więc zobaczymy czy w czwartek rano będzie miła niespodzianka czy będziemy dalej szukać przyczyn.
  12. Kolege sKarlosMegane zapraszam jak będziesz w okolicy to chętnie wymienię się doświadczeniami i zaprezentuje mój styl jazdy bo od tego bardzo zależy spalanie no i oczywiście od "kondycji" mechanicznej samochodu :) Dodano: 08 kwi 2014 - 09:28 Jeszcze dwa słowa do sKarlosMegane, proponuje czytać ze zrozumieniem i nie przekręcać słów : 75% trasa, 25% miasto bo to znacząca różnica :) Aktualnie komputer pokazuje Avg 3,5l/100km , dystans przejechany 350 , do tankowania 1350 :) , zuzyte paliwo 12,1 l wiec wychodzi dokładnie 3,46l.
  13. Tego to nie wiem a jak to sprawdzić w "domowych" warunkach? czy odrazu podjechać do mechanika żeby zdjagnozował problem?
  14. Problem jest po nocy przy temperaturze typowej teraz czyli -2 do +5, gdy odpalam go po nocy nie rano ale około 11, gdy temperatura jest powiedzmy 12-15 na plusie nie ma większego problemu zapali za pierwszym razem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!