Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Injector faul przy przyśpieszaniu


przemas86

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Kupiłem dwa miesiące temu Megane II 1,5 DCI. Podczas jazdy próbnej wszystko było ok niestety dopiero po kilku dniach wszystko wyszlo. Przedję do rzeczy podczas przyśpieszania zazwyczaj na 4 lub 5 biegu wyskakuje Injector Fault + Stop. Auto nie traci na prędkości obroty nie spadają silnik działa normalnie. Puszczam pedał gazu i lampki gasną. Tak jest niestety zazwyczaj jak zaczyna przyspiszac albo np jedzie pod górę. W aucie wymieniłem świece bo jedna byla uszczerbiona, kupiłem nowy akumulator i czujnik powołenia wału oraz filtr paliwa. Co do auta to w serwisie po podłączeniu komputera powiedzieli ze nie są w stanie określic co megance dolega i oni mogą sprawdzić każdą część od układu paliwowego, inny mechanik powiedzieał że to turbo, a trzeci że najlepiej byloby rozpiąc rozrząd i zobaczyć czy cos tam nie przeskoczyło. Dodam tylko iż wymieniłem równięż jeden wtrysk jest nowy a w drugim zaworek. 3 i 4 są w porządku.

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przepraszam ze nie pisalem ale nie mialem dostepu do kompa w ostatnie dni. Co do przelewow to byly sprawdzone i jest wszystko ok. EGR sie jeszcze nie zajmowalem. Co do turbiny to jej rowniez nie rozkrecalem ale podczas przyspieszanai nie slychac zeby byl z nia zaden problem. Auto przyspiesza normalnie, nie spada moc. Co do ukladu paliwewego to zauwazylem ze w gruszce utknal kawelek metalu (po jej parokrotnym nacisnieciu wyplywa) Jutro postaram sie go wyciagnac i moze to cos pomoze.

 

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki - damiar

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy zacinającej się kierownicy zazwyczaj pojawia się komunikat injection controler a nie injection fault. Latem przerabiałem podobny problem, przy przyśpieszaniu najczęściej na 5 biegu zaświecał się serwis i komunikat sprawdź układ wtryskowy, silnik mocy nie tracił. Po podpięciu pod maxi ecu pokazywało błąd bodajże zaworu regulacji ciśnienia doładowania. Wyczyściłem kierownicę w turbinie i jak ręką odjął. Jednocześnie wyczyściłem rurę doprowadzającą powietrze do kolektora ssącego, była dosyć mocno zasyfiona przez nieszczelny egr który oczywiście przy okazji zaślepiłem. Od tej pory żadnego komunikatu podczas przyśpieszania lub jazdy pod górę.

Injection fault dotyczy najczęściej problemów z paliwem ale wówczas powinien odezwać się jednocześnie gwizdek. Podpięcie pod clipa powinno wskazać przyczynę pojawiającego się komunikatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

w serwisie renault powiedzieli że nie wiedzą do końca co jej dolega. Powiedzieli że mogą wymienić pompę, filtr paliwa oraz przewody i że to powinno pomóc.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!