Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

DaakK

Nowy użytkownik
  • Postów

    43
  • Dołączył

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    RSCIIPHI
  • Silnik
    1.9dCi
  • Przebieg (tys.km)
    118

Ostatnie wizyty

598 wyświetleń profilu
  1. Drogie Koleżanki, drodzy Koledzy proszę o Wasze uwagi na temat samochodu z tego ogłoszenia: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-scenic-benzyna-perla-super-stan-ekonomiczny-100-bezwypadkowy-nawigacja-ID6CL0UR.html#gallery-open Z góry dziękuję za Wasze opinie
  2. znam ten dokument, ale w nim nie ma słowa o wymianie samych rurek mireczek01 - znasz treść dokumentu, który polecasz? ponawiam pytanie: "jak wymienić aluminiowe rurki łączące nagrzewnicę z silnikiem?" i oczekuję odpowiedzi od praktyków
  3. Witam, jak wymienić aluminiowe rurki łączące nagrzewnicę z silnikiem? Na rysunku zaznaczone czerwonym prostokątem
  4. Witam, nie, bo jak za dużo paliwa (lejące wtryski )przy tej właściwej ilości powietrza, to zachwiany jest optymalny stosunek paliwo/powietrze i może skutkować to spadkiem mocy i czarnym dymem z rury wydechowej (niepełne spalanie paliwa) DaakK
  5. Witam, komunikat pojawia się 1500 km lub 2 miesiące do ustawionego odstępu między przeglądami - zależy co wystąpi wcześniej, np. jeżeli przegląd (kasowanie inspekcji) było 01.01.2012 przy stanie licznika 100 000 km, przeglądy są ustawione co 1 rok lub 15 000 km, to komunikat pojawi się około 01.11.2012 lub przy przebiegu około 113 500 km (zależy co będzie wcześniej) - proponuję zajrzeć do instrukcji po polsku (lub w innym znanym Ci języku) albo poszukać na forum, bo temat już był przerabiany. 12 000 km w jakim czasie i jaki olej ? DaakK
  6. Witam, po naszemu: "Zaplanuj przegląd" (wymianę oleju) DaakK
  7. Witam, moje trzy grosze na temat FAPa w Renault (część z własnego doświadczenia): 1. Według mnie w Renault nie istnieje problem paliwa w oleju z powodu FAPa, gdyż: - dodatkowe paliwo (opóźniony wtrysk) podawane jest tylko wtedy, gdy filtr jest wypalany - aby mogło rozpocząć się wypalanie filtra muszą być spełnione określone warunki, między innymi: odpowiednia temperatura silnika, odpowiednia prędkość (niektóre źródła podają 60 km/h inne 80 km/h) przez odpowiednio długi czas, średnia prędkość w określonym czasie, zapełnienie filtra, i pewnie jeszcze wiele innych, według mnie wszystkie te warunki jednocześnie są nie do spełnienie przy jeździe po mieście - jeżdżąc po mieście (korki, światła, itp) - średnia prędkość nie przekraczająca 20 km/h, jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, aby włączyło się wypalanie filtra, jak również nigdy mi nie przybyło oleju 2. Z tego co zaobserwowałem filtr wypala mi się nie częściej niż co 5-6 tys. km 3. Jak ktoś wcześniej zauważył widocznym efektem wypalania filtra jest wzrost chwilowego zużycia paliwa 4. Jak zauważę taką sytuację, a zdarza się tylko, gdy jadę autostradą lub ekspresówką, to jadę sobie dalej spokojnie 100-110 km/h na 6-tym biegu i czekam, aż się wypali - trwa to nie dłużej niż 10-15 minut 5. Jeszcze nigdy nie miałem komunikatu ani kontrolki o konieczności wypalenia filtra (kilkadziesiąt tys. km) 6. Jeszcze nigdy nie wyjeżdżałem specjalnie w trasę, żeby wypalić filtr Używany olej: ELF Solaris DPF (FE) 5W30 Używane paliwo: zwykły diesel z Shella DaakK
  8. Witam, kamayeye: http://allegro.pl/renault-scenic-ii-1-9-dci-i2551154626.html - powtórzyłeś ten sam egzemparz (2 wpisy wcześniej) DaakK
  9. Witam, nr 2: -TEMPOMAT DWUZAKRESOWY ??? -PODGRZEWAMA PRZEDNIA SZYBA ??? DaakK
  10. Witam, Zwróćcie uwagę na opis: "... Sterownik przeznaczony do reflektorów z homologacją RL. ..." DaakK
  11. Witam, kocbeat: Pierwszy - świeci się SERVICE - do sprawdzenia (może tylko konieczna wymiana oleju), nie widzę też nalepek na progach przed tylnymi kołami, Drugi - brak na tylnej klapie napisu Renault - do sprawdzenia (może nabywca sobie nie życzył), ma hak, nie wiem co z ESP (w jednym miejscu napisane, że jest, w drugim już nie jest napisane, że jest i nie widać za dobrze, ale chyba nie ma), Ładny kolor obu DaakK
  12. Witam, 1 - tempomatu brak więcej nie rzuciło mi się w oczy 2 - ładny kolor, ale coś przód mi nie pasuje (może to wina krzywej tablicy ?), ale lewy reflektor i atrapa ... DaakK
  13. Witam, jeżeli 1,9 dCi 130 KM i FAP to dlaczego przeglądy (wymiana oleju) co 30 000 km ? Ja mam 1,9 dCi 130 KM i FAP (na który nie narzekam) i wymianę oleju co 15 000 km DaakK Chyba jednak 1,9 dCi - symbol JM14 na nalepce na słupku, ale były trzy (cztery ?) wersje: 110, 120, 125 (?) i 130 KM. FAP miała wersja 130 KM (F9Q 804) Chociaż w 2007 mogło być inaczej z FAPem 8 (?) poduszek - może ta wersja miała tylne boczne poduszki (nie kurtyny) ? Albo pełnowymiarowe koło zapasowe albo zestaw naprawczy - po co oba ?
  14. Witam, slawek_Pol 1. w wersji 130 KM (F9Q 804) czujnik ciśnienia doładowania ma symbol: Bosch - 0 281 002 709 i nie jest zintegrowany z czujnikiem temperatury powietrza 2. w wersji 120 KM (F9Q 812) czujnik ciśnienia doładowania jest inny (prawdopodobnie Bosch - 0 281 002 566 lub 0 281 002 931 lub 0 281 002 997) i ma inne parametry ciśnieniowo-elektryczne niż w punkcie 1. oraz także nie jest zintegrowany z czujnikiem temperatury powietrza dolotowego DaakK
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!