Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Driver

Użytkownik
  • Postów

    291
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    fabryczny
  • Przebieg (tys.km)
    100

Ostatnie wizyty

939 wyświetleń profilu
  1. Jak w temacie od pewnego czasu zaczęły delikatnie mrużyć światła ksenonowe, czasem nawet tak się dzieje że na chwile np jedna lampa wył. a za chwilę włączy ponownie. Czy to jest oznaka że przetwornice padają czy żarówki ?
  2. Nie działało z latarką ? no bo lepiej było zasłonić czujnik ręką wtedy lampy się zaświecą :) Nel nie rozumiem tego co napisałeś, możesz to jakoś jaśniej opisać ?
  3. Chcę kupić dodatkowe światła do jazdy dziennej LED, zamontować je tak aby przy wł.opcji autolight/activate i dużym nasłonecznieniu paliły się tylko ledy a jeśli zajdzie słońce bądź wjadę w tunel czy na parking podziemny przełączą się światła do jazdy dziennej na mijania (w moim wypadku xenony). Korzystanie z tego rozwiązania jest bezobsługowe i nie musiał bym pamiętać o przełączaniu świateł. Co o tym myślicie ? położenie manetki: 0 - autolight active: system działa tak jak opisałem wyżej 1 - świecą tylko światła mijania
  4. Witam, mam podobny problem a mianowicie ELECTRONIC FAULT. Odłączyłem akumlator bo chciałem sprawdzić styki na cewkawch zapłonowych bo coś autem szarpało, przy okazji podczyściłem czujnik położenia wałka rozrządu bo go zalało olejem tak samo przeczyściłem czujnik koło wlewu oleju bo też był zalany olejem :/ jak już wszystko było czyste chciałem odpalić samochód. Włączył się tylko wentylator no i napis ELECTRONIC FAULT dodatkowo STOP i SERVICE auto nie odpaliło a wentylator chodził na pełnych obrotach nawet przez 5min po zamknięciu samochodu. I tak w kółko za każdym razem gdy chciałem odpalić samochód. Byłem dziś u mechanika osałem mu problem a on stwierdził że to blokada kierownicy kóra wysyła błąd i samochód dla bespieczeństwa nie odpala żeby podczas jazdy kierownica sie nie zablokowała. Poniekąd błędu tego nie można skasować za pomocą podpięcia pod komputer, tylko trzeba wymontować blokadę kierownicy i ją przeprogramować za jedyne 350zł. Nie wiem jak wam ale wydaje mi się że coś ściemnia :/ Pierwsza moja diagnoza była taka ze to czujnik temperatury bo podczas MODE TEST wyskoczyło coś takiego PANNE CAPTEUR TEMP. EAU - PANNE CAPTEUR DEBIMETRE no i do tego ten wentylator który cały czas się kręcił. Ale po waszych postach widzę ze podczas tego błedu kręcący się wentylator to norma. Nie chcę płacić typowi za coś co pewnie da się usunąć np. podłaczając kompa za 100zł i kasując błędy, bądz sprawdzenie czy aby któryś z kabli został odłaczony czy poprostu za wymieniony bespiecznik.
  5. Sposób pierwszy wsumie najbardziej mi się podoba, przedewszystkim dyskretnie no może tylko na ten głośnik znalazł bym inne miejsce ale pomysł reszta panów poupychała radyjka gdzie się tylko da i obawiam się że dla złodzieja jest to idealny kąsek takie radyjko wepchane w półkę pod radiem :roll: KiMCIO ma rację można wszystko ładnie pochować.
  6. Oczywiście zapalniczki nie wyciągamy jak na zdjęciu bo niema takiej potrzeby, zdjęcia zrobiłem bo leżała zapalniczka w domu, którą defakto mam zamiar zamontować w bagażniku jako zasilanie do lodówki ;-)
  7. Trzeba cały tunel rozebrać od podłokietnika do elementu gdzie jest zapalniczka. Najtrudniejszym momentem jeśli ktoś ma podłokietnik to jest ściągnięcie osłony hamulca ręcznego tak aby nie połamać zaczepów. (ja w sumie mam złamane dwa i się wszystko trzyma). Jak dojdziesz do zapalniczki to na obudowie pod spodem odpinasz kostkę z kablami a nastepnie wypinasz gniazdo żarówki która jest wczepiona w obudowę zapalniczki i wtedy wymieniasz żaróweczkę z tego co pamiętam to chyba 1,2W
  8. A jest jakaś różnica między zawiasem (ogranicznikiem) do wersji 3D a 5D ?
  9. oszustwo jechałem szybciej jak każdy pociąg w tym kraju 208km/h nie widzialem go z daleka a tu jebs ;) Obawiam się że czai się tam maszynista zabójca ;)
  10. Odnawiam temat, upłynęło już trochę czasu a ja w dalszym ciągu nie mam drugiej karty :) I tu pytanie czy dalej tylko w ASO kodują i dalej jest tak drogo ?
  11. Mam tak samo :/ chciałem poprawi błotnik ale żeby się do niego dostać trzeba ściągną drzwi które ciężko później ustawić. Mam również opadnięty tylny zderzak :) Ale postanowiłem ze w sobotę spróbuje to wszystko spasować, oby tylko nie pogorszyć :)
  12. U mnie działa wszystko, problem mam teraz inny nie blokuje mi się kierownica :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!