Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

hagi84

Nowy użytkownik
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic III
  • Silnik
    1,5dci 110 KM
  • Przebieg (tys.km)
    145

Profil

  • Zainteresowania
    motoryzacja, majsterkowanie

Ostatnie wizyty

406 wyświetleń profilu
  1. Witam. Byłem w serwisie zajmującym się klimatyzacją. Wzieli samochód i podłączyli pod maszynę. gazu odzyskano 220/485 oleju odzyskano 0.07/0,1 załadowano 485 gazu R134A z czynnikiem UV. i 0,01 oleju Pani kazała przejechać około 200km i przyjechać na "prześwietlenie" w cenie aby sprawdzić czy nie ma uszkodzenia. skasowali mnie : 100 podłączenie maszyny 110 za 265 gazu i 0,03 oleju. Zobaczymy czy to było przyczyną
  2. Dziękuję za odpowiedzi. Muszę się przyznać, że od zakupu 2,5 roku temu nie dotykałem klimy. Klima działała wiec nic nie ruszałem. W Megance 2 przestawała chłodzić wiec wtrdy sie dobijało klime. Najpierw sprawdzę szczelność i nabiję klimę.
  3. Witam. Dziś jechałem trasą prawie 700km. W czasie podróży stała się dziwna rzecz. Climatronik nastawiony na auto 22 st. i nagle po kilku godzinach zrobiło się ciepło w kabinie. Zauważyłem , że głośniej chodziła klimatyzacja jakby została zatkana czymś. Przeszedłem na sterowanie ręczne i wszystkie biegi wentylatora działają, tylko są zdławione poprzez jakąś zamkniętą klapę. Żaden kierunek nawiewu nie działał w 100%. Przy włączonym 4 biegu wentylatora powietrze leciało jak na 1, a huk wewnątrz była straszny. Po przerwie około 15 minut (auto zamknięte) wszystko wróciło do normy. Aż tu nagle znienacka zaczął chodzić głośniej wentylator, znowu zdławiony jakąś klapą. Próbowałem wszystkich ustawień i odmykania, zamykania zewnętrznego obiegu. Nic nie poprawia działania oprócz przerwy 15 mint. Co to jest?
  4. Witam, u mnie taki komunikat pojawił sie 2 razy. Też miałem megankę 2 1.5 dci. Pierwszy raz zapalał sie komunikat przy gwałtownym dodaniu gazu przy dużym obciążeniu silnika. Pompa nie dawała odpowiedniego ciśnienia. Wystarczyło wymienić filtr paliwa. Za drugim razem błąd pojawiał sie okresowo. Najczęściej pojawiało sie w trasie na rozgrzanym silniku. Przepuszczały zawory przelewowe w wtryskach. Skończyło sie na tym, że w auto nie odpalało na ciepłym. Pompa nie była w stanie wytworzyć ciśnienia, bo zawory przelewowe w wtryskach przepuszczały. Kosztowało mnie to 1400Pln.
  5. temat dotyczy dorobienia karty (dałem namiary na firmę, co robi takie usługi). Miałem megane II i w niej dorabiałem i naprawiałem kartę. Niedawno ją sprzedałem i kupiłem scenica z HF. Fakt przyciski w megance II są we wszystkich drzwiach, a w scenicu III/ megane III są tylko w drzwiach kierowcy.
  6. Miałem jedną kartę z HF która zaczęła szwankować. Raz działała a raz nie. Akurat miałem w planach wyjazd na weekend w góry (okolice Bielska). Firma MILAtech naprawia karty i programuje nowe. Orientowałem się w cenach w moim mieście i chcieli tyle samo. Koleś zrobił mi niewielką promocję, wiec zdecydowałem się na niego. Zaprogramowanie karty trwało 5 minut i można zaprogramować dowolną kartę. HF w moim aucie czasem działało, czasem nie (konieczność wymiany wszystkich przycisków w drzwiach) wiec wziąłem zwykłą kartę. Facet przyszedł, podpiął komputer, wsadził kartę do czytnika i poklikał w kompie. Karta działa perfekcyjnie. Starą kartę wziął naprawił na następny dzień. Jak wracałem z weekendu to ją odebrałem. Nie wiem czy cena 400 PLN za nową kartę z programowaniem to dużo.
  7. Witam. Ja dorabiałem kartę do mojej meganki II w Bielsku Białej. Firma nazywa się MILAtech. kom.603 228 860. Facet przyszedł, zaprogramował nową kartę (zwykłą) w ciągu 5 minut i skasował 400 PLN. Ja mam HF w megance ale druga karta wystarczyła zwykła. Karta Z Hf była droższa. Jest tylko jeden mankament, nie mam dorobionego grotu. Grot jest czysty.
  8. Hej. Prawdopodobnie zbieg okoliczności. Wejdź przez tylną kanapę. Przy zamku będzie otwór z dźwignią do otwarcia zamka. Otwórz klapę i poruszaj nią, Zobacz czy w różnych pozycjach zamek działa. Może się okazać, że masz uszkodzoną wiązkę na połączeniu klapy z karoserią. Akurat w pozycji zamkniętej przewód ma przerwę. Sprawdź i daj znać, ewentualnie dezaktywuj automatyczne zamykanie i zobacz czy odblokuje klapę.
  9. Witam, odgrzewam temat. Tydzień temu zakupiłem Scenica III 1.5 DCI 110 KM z 2011 roku. Wracałem trasą 300km do domu. Ze mną jechał Teść sceniciem 1.9 DCI 130 KM. Mój na trasie miał średnie spalanie 5,7 l/100km a teściu 6.0 l/100km. Trasa Płock - łódź - Częstochowa- Katowice- Chrzanów. prędkości zgodne z przepisami, średnia 66km/h Zauważyłem, że w czasie jazdy temperatura silnika jest jak na pierwszym zdjęciu, czyli brakuje jednego segmentu do pełnego pola. Czasem pojawia się pełne pole, jak dam w gaz. Jeżdżę od tygodnia do pracy (20km) i po swoim mieście. Zrobiłem 260 km w tym jedna trasa około 2 x 40km (okazyjnie do Katowic). Spalanie mam na poziomie 7,1 l/100km. Do tej pory jeździłem meganką II 1.5 DCI 100KM grandtour. Na tych samych trasach spalanie miałem na poziomie około 5-5,5 L/100km. Czy to spalanie nie jest za duże ? Czy możecie podać spalanie waszych SCENICÓW?
  10. Witam, Jestem zainteresowany zakupem konkretnego modelu meganki pochodzącej z polskiego salonu. Jak dobrze pamiętam, to była serwisowana do października 2015 roku. Czy mogę liczyć na pomoc w uzyskaniu danych na podstawie nr VIN? edycja: dostałem nr VIN : VF1KZ1G0646783861
  11. Witam wszystkich, w mojej megi z podpisu odpowietrzałem układ chłodzenia po wymianie płynu i termostatu. Niestety przy dokręcaniu ukręciła się śruba zamontowana na wężu od odpowietrzania nagrzewnicy. Można powiedzieć, że to co zostało jest szczelne, bo jeżdżę kilka dni i poziom płynu jest ok. Chciałem usunąć pozostałości śruby i ją zastąpić nową. Czy da się kupić samą śrubę czy muszę cały wąż? chciałbym ja zastąpić zwykłą śrubą metalową z uszczelką. Na oko wygląda, że to M8. Czy ktoś to już kiedyś przerabiał lub coć wie na ten temat?
  12. Ja mam troszeczkę inną teorie. Kolega jeżdżąc na wakacje pewnie miał załadowane autko i kilku pasażerów na pokładzie. Dolegliwości występowały przy przejeżdżaniu przez Poznań(znaczy jazda miejska, dynamiczne ruszanie i przyśpieszanie) Przy "normalnej" jeździe auto pewnie nie było nigdy tak obciążone. Wydaje mi się, że kolega dawał wycisk autku kiedy było załadowane. Żeby temu sprostać momentami silnik spalał 20-25L/100km i wtedy pojawiały się problemy. Nie raz pisano już o tym, że jak wciśnie się mocno gaz w podłogę przy wyprzedzaniu pojawia się taki błąd. Możesz poszukać na forum. Moja rada to zatankować auto do pełna i czekać, czy wyskoczą problemy, wtedy będziemy myśleć. Pozdrawiam
  13. Czy to chodzi o ten wężyk? Ostatnio go znalazłem jak robiłem z autem. Wyrażnie widać na zdjęciu jak biegnie od góry i znika gdzieś koło nadkola
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!