Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gtszudi

Użytkownik
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Laguna
  • Silnik
    F5R
  • Przebieg (tys.km)
    215000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na bieżąco kontroluj również stan oleju bo na pewno po czymś takim wzrośnie.
  2. związane z klimatyzacją. sprawdź wiązkę od czujnika ciśnienia.
  3. Jak jest za mało freonu w układzie , sprężarka się załączy , ale nie schłodzi powietrza , sprawdź na początek , zwłaszcza że 3 lata to duża przerwa jeśli chodzi o nabijanie klimy.
  4. na moje , to podaj nr. z tego koła - dlaczego ? bo są 2 rodzaje np. z INY i jedno ma tak jak u Ciebie , a drugie jest równe.
  5. masz silnik K4M zdławiony do 100 KM , wiec oprogramowanie oraz wałki od wersji 133 km powinny dać fajny efekt.
  6. jeśli przejechałeś faktycznie 100 km na nowym pasku , to dopiero po 100 km mechanior / ty zauważyłeś wyciek ? xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx napinaj nic się nie stanie , a te forumowe opowieści , że musi być każdorazowo nowy pasek można między bajki włożyć. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx każdemu kto nie wierzy proponuję , po założeniu paska obrócić 1 raz wałem , widać wtedy jak napinacz się zluzuje. pasek jak ma pęknąć to ze starości lub zużycia/działania oleju itp. ale nigdy po zdjęciu i założeniu jeszcze raz. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx ile razy w serwisach są takie sytuacje że trzeba zdjąć rozrząd bo puściła śrubka uszczelniająca pompę wody etc. Regulamin pkt. 5.9 - Enter Kolego, klawisza Enter używamy z umiarem. Wystarczy raz kliknąć.Nowe zdania piszemy wielką literą. damiar
  7. master II - często wybijają się sworznie wahaczy, a ze jest ich az 4 to koszty sa dosyć duże. do tego czeste wycieki z przekładni kierowniczej, miski oleju, z silnikami często problem jest z przekaźnikiem swiec zarowych i uszczelnieniami. poza tymi drobnymi mankamentami dostawczak spoko.
  8. musisz mieć blokady rozrządu. ogółem sprawa jest prosta , w gogle wpisz rozrząd K4M i wyskoczy ci pełno manuali do ściągnięcia w PDF.
  9. w jakim celu zmieniać wtryski ? przecież fabryczne mają duży zapas wydajności. jak masz uszkodzoną sondę która dawką steruje i wtrysk leje na bogato , to wtryski są wtedy inne? sama zmiana mapy wtrysku wystarczy przy lekkich modach. duże wtryski daje się jak są duże przyrosty mocy.
  10. Wymiana : - demontaż rozrządu - dem kolektora ssącego - demontaż pokrywy zaworów - wymiana popychaczy składane odwrotnie. warto nowy rozrząd zakładać jeśli obecny ma już sporo nalatane. możesz też na próbę płukankę do silnika wlać np. Forte Motor Flush i zalać nowym olejem i powinno stukanie ucichnąć.
  11. trochę inne mocowanie do głowicy , w RS były 2 rodzaje kolektorow. mam kolege w IC i porównałem najpierw 2 uszczelki , od K4M i F4R , no cóż trochę roboty ślusarskiej i weszło to pod maskę. co do lambdy , mam 2 jedna jest przed katem , a katalizator jest fabrycznie złączony z kolektorem , więc trzeba było sondę dać jak najbliżej cylindra , żeby checka nie wywalało i odczyty były poprawne. resztę wydechu mam seryjną , na hamowni (nie mierzyłem przed , tylko po) wyszło mi 115,3 KM i 149 Nm , i sama dupohamownia mówi że jest lepiej , a i MeasureMeter przed modem mierzył mi 0-100 km/h 9,1 powtarzalne. po modzie mam 8,6 - 8,7s , więc jak widać różnica jest. kanały wylotowe obrabiałem trochę pod uszczelkę. A że wcześniej strzelił mi 3 miesięczny pasek , to miałem mobilizację , aby jakieś mody poczynić. Kolektor znalazłem na alle za 130 zł na gotowo z przerobką jego założenie wyszło mnie 200 zł. Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki 5.13 – cytowanie Aston76
  12. na wszystkich kołach ma być w jednej linii.
  13. wtryskiwacze wymienione na regenerowane/nowe czy używki ? <><><><><><><><><><>><><><><> przyjrzyj się działaniu sondy Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
  14. jak słyszysz dudnienie , to pewnie któraś z opon ma uszkodzony kord , wulkanizator na wyważarce powinien to zobaczyć. <><><><><><><><><><>><><><><> sprawdź zawieszenie i kieruj się na geometrię. Regulamin pkt.5.9 - Enter Aston76 Proponuję Koledze przypomnieć sobie regulamin forum i do niego się stosować. Aston76
  15. sonda przed katem zwykle ma stałe napięcie. za katem ma już zmienne , i powinno wahać się między 0,1v a 0,9v także sonde raczej bym wykluczył. <><><><><><><><><><>><><><><> kiedy miałeś zmieniany filtr powietrza ? sprawdzałeś czy hamulce nie blokują , prawidłowe ciśnienie w oponach ? <><><><><><><><><><>><><><><> może powinieneś jeździć z włączonym ekonomizerem ? wtedy spalanie Ci na bank spadnie. <><><><><><><><><><>><><><><> mi w clio : <><><><><><><><><><>><><><><> trasa 6 l miasto 8,5 l średnie 7,5 l Regulamin pkt. 5.9 - Enter Aston76
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!