Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

kaczor25022

Użytkownik
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph I
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    186000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam problem w megane III uderzyłem prawą, stroną (lampa błotnik zderzak) w momencie kolizji kierunkowskazy i awaryjne jeszcze działały. Samochód stał kilka dni, dziś wymieniłem lampę i wszystko działa poza kierunkowskazami i awaryjnymi. Błędy w clip-ie skasowane, pozostał jeden "OBWÓD ZASILANIA KIERUNKOWSKAZU (S)" DTC957214. Gdzie szukać przyczyny ? Z tego co wiem to nie ma w tym samochodzie bezpiecznika na kierunkowskazy. Dodam że kable są całe, a awaryjne i kierunkowskazy na liczniku w momencie włączenia działają ale w żarówkach ciemno
  2. Podstawowe pytanie ... ile czynnika napełnili ... jakiś wydruk na potwierdzenie ... Jak przeładowali układ też nie będzie prawidłowo pracować, ale tego raczej nie podejrzewam bo co chwilę by się sprężarka wyłączała. w M3 powinno być 480g czynnika. Jedź do kogoś kto się na tym zna a nie do pierwszego lepszego warsztatu co ma maszynę do klimy.
  3. A jakiś numer tego parownika da się ogarnąć ? Sprawdzałem w 30 sklepach motoryzacyjnych i hurtowniach, nikt nie ma, w katalogach nic ... A pewnie jest taki sam w Megane III, muszę to rozebrać a nie mam na tyle czasu by auto na tydzień uziemić na ściągnięcie części. Mogę zalutować nieszczelność, ale przy targaniu deski szkoda by było jak za chwilę w innym miejscu się pojawi.
  4. To jest nic innego jak dialogys online, też nie ma, według producenta jest tylko cały komplet z mieszaczem i nagrzewnicą, chyba pozostaje demontaż i lutowanie parownika Tema do zamknięcia, nie ma możliwości dostania nowego samego parownika. Udało mi się dostać używany. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 - Prezes
  5. Niestety na chwilę obecną nic, kontaktowałem się w tej sprawie z wieloma sklepami i nikt nie ma namiaru na część. Jeśli nic nie znajdę to będę zmuszony rozmontować całość i zalutować, ale wolałbym wymienić na nowy,. Jedyne co udało mi się ustalić, że w serwisie występuje jako całość z mieszaczem i nagrzewnicą wody ... nie chcę wiedzieć nawet jaki jest koszt
  6. Nie zgodzę się ... na 1234YF są inne przyłącza ... więc zrobili Cię w balona jeśli miałeś wcześniej r134a REGULAMIN Forum się kłania pkt 5 - Prezes
  7. Poszukuję numeru parownika klimatyzacji do Megane III ph I 1.9dci z 2010 roku. Znalazłem informację, że jest to integralna część mieszacza (tak też występuje w dialogys), Znalazłem kilka filmików na YT z wymianą samego parownika więc wnioskuję z tego że jest on dostępny jako część zamienna.
  8. Witam, nadszedł czas na wymianę amortyzatorów i sprężyn w mojej Megane III 1.9dci według dialogys-a powinny to być sprężyny o numerze 540100028R, Chciałem kupić w oryginale ale nigdzie nie ma. Stwierdziłem, że jak nie ma oryginału to Sachs, w katalogu podaje mi numer 993149, problem w tym że ich też nigdzie dostać nie mogę. Jakie sensowne sprężyny dobrać do tego modelu by podeszły, nie chcę najtańszych bo robię auto dla siebie a nie na handel.
  9. Nie wiem jeszcze bo pierwszy raz stosowałem, po kilku dniach efekt cały czas się utrzymuje, czytałem opinie użytkowników że spokojnie około pół roku wytrzymuje, zobaczymy jak jest faktycznie za jakiś czas
  10. 4 godziny mycie, glinkowanie, odtłuszczanie, na koniec wosk soft 99 efekt ... dla mnie rewelacja zobaczymy jak z trwałością
  11. Pacjent Megane 2 nie odpala, był błąd blokady, podmieniona na emulator, po ręcznym rozblokowaniu blokady wróciła do sprawności i błąd znikł. W clipie błędy ze zdjęć, gdzie szukać
  12. Wewnętrzny czy zewnętrzny? Wewnętrzny jest bez konieczności zdejmowania zderzaka, jest na zaczepach element w którym zamontowany jest czujnik, wymiana zajmuje do 5 minut. U mnie lekko ramka odstawała i czujnik wariował. Pomogło przykręcenie ramki tak by nie odstawała od zderzaka i od 2 lat spokój.
  13. Da się bez problemu, wiadomo trzeba mieć czym. Z Clio IV, Captur, Koleos również bez problemu można zerować karty
  14. Co do kart bez problemu można wyczyścić używaną (serwis się w to nie bawi) i przypisać ponownie, na całość potrzebuję do godziny czas tylko trzeba by przyjechać na Śląsk. Ewentualnie mogę wysyłkowo wyzerować kartę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!