Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

medyk22

Nowy użytkownik
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. Mam tez swoją do sprzedania 2003 rok 3 drzwi 1,6 z gazem po wymianie reduktora i wtrysków, z polskiego salonu, 240kkm. Zdjęcia i historie mojej przygody z tym autem z chęcią wyślę na priv
  2. No i chyba najważniejsze- jak nie chce zejść to znaczy że czegoś jeszcze nie odkręciłeś, powodzenia. Z tego co pamiętam na środku są dwie śruby, jedna ponad zamkiem, a żeby sie dobrać do drugiej trzeba wykręcić zamek z klapy.
  3. medyk22

    Instalacja LPG

    W mojej M II miałem przez ostatnie 150 tys- od montażu: stag 300+, reduktor tomasetto Alaska i szare wtryski valtek 2 ohm- bez najmniejszych problemów. Reduktor wymieniony na nowy(taki sam)- po takim przebiegu poprzedni wariował z ciśnieniem, i wtryskiwacze na Hany- na listwie (są o niebo cichsze). Nie wiem czy jest większy sens dopłacać jeszcze do baracudy i zenitha- to tylko 130 KM nie 300...
  4. U mnie po wymianie siłowników od klapy, po naciśnięciu przycisku należało uciekać i ratować zęby- z taka siła sie podnosiła
  5. Ze swojej strony mogę polecić warsztat co prawda nie w samej Warszawie, ale w Łomiankach na ul. Gospodarczej. AUTO-GAZ Serwis Łomianki ul. Gospodarcza 19 05-092 Łomianki tel. 501548790 [email protected] Przerabiałem już kilka autogazowych magików w Warszawie- żadnego nie polecę.
  6. No i mnie dopadło sprawdzanie świateł.. Nie świeci przeciwmgielne z tyłu (żadne), żarówki wymienione. Kontrolka na desce świeci, styki poczyszczone, miernik pokazuje 4-4,1 V, bezpieczniki posprawdzałem są ok. Gdzie dalej szukać?
  7. Dzisiaj wyciągałem swoje TunerList i nie ma tam żadnej kieszeni, obudowa radia natomiast ma 4 zaczepy które utrzymują całość na swoim miejscu.
  8. Czuć odrobinę więcej nierówności, ale auto pewniej się prowadzi. Wg mnie strata na komforcie minimalna, a poprawa właściwości jezdnych ogromna- polecam
  9. U siebie mam sprężyny MTS Technik -30/35 co prawda niedawno zakładane, ale poprawa w prowadzeniu znaczna. Przy odkręcaniu dolnego mocowania amortyzatora w zwrotnicy ostrożnie, żeby nie urwać śruby- można podgrzać i nie powinno puścić bez problemów
  10. Bardzo pozytywne wrażenia mam z jazdy na Continentalach, ale do najtańszych nie należą
  11. Witajcie, jako że sprawność przednich amortyzatorów mam w granicy 60-65% i słychać jak stukają przymierzam się do wymiany i w grę wchodzą cenowo podobne KYB Exel-G (?) albo BILSTEIN (nr kat. VNE-D239). Żeby mieć spokój na dłuższą chwilę rozważam wymianę wszystkich 4 amorów na nowe, i przy tej opcji w grę wchodzą sprężyny MTS Technik -30/35, żeby usztywnić troszkę Megi. I pojawia się problem, brać KYB czy Bilstein.. ? Czy ktoś z Was jeździ może na takim zestawie i mógłby opisać swoje wrażenia- czy faktycznie plomby w zębach czuć na każdej nierówności? Proszę jeszcze o opinie o sprężynach MTS Technik. Pozdrawiam :P)
  12. Szybka wymiana wkładu lusterka na nowy- już grzeje :)
  13. Jakiś debil zainteresowal sie emblematem renault z przodu.. no jak nic obcinać łapy złodziejom.
  14. Dzięki manualowi wymiana filtra wraz z czyszczeniem trwala około godziny- dopiero po tak dlugim czyszczeniu, odkurzaniu, dmuchaniu ustało ćwierkanie nawiewu. Wreszcie czuć że coś dmucha. Stary filtr był czarny, a rowki w nim do polowy glebokosci zapchane jakimś syfem. Na moje nieszczęście cisza trwała tylko kilkanaście minut- czeka mnie powtórka z rozbierania i odkurzania :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!