Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

MEGANE III


Basenji

Rekomendowane odpowiedzi

no i ja dzisiaj oglądałem nową Megankę, przypadła mi do gustu. Oglądałem ją w salonie w Płocku, nie poświęciłem jej zbyt dużo czasu ale za koła jakie jej założyli to powinni dostać :mrgreen: - KARTOFLAKI Z ŻUKA :!: Ale tego na szczęście można się łatwo pozbyć :)

Znacznie więcej czasu poświęciłem nowej Lagunie Coupe 2.0 dCi - co tu dużo pisać, jest piękna, wykonanie, wyposażenie, fele 18", czarny lakier - wszystko to jeden duży plus.

Miejsca z tyłu tyle co w mI coupe, ale co zrobić :)

Ogólnie auta zrobiły pozytywne marzenie i ciesze się, że Renault podąża w tym kierunku

:)

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze dopłacać za kolor rdzy tak? :mrgreen:

Jak dobrze liczę to jak za rok kupie z 2005 MII pojeżdżę 5 lat to 2015/2016 będę właścicielem 6 letniego MIII :) Może nawet tego :) Więc proszę o bezpieczną jazdę i serwisowanie go w ASO :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jezdzilem nowa meganka copue przy okazji nie oczekiwanej wizyty w serwisie po trasie ;p i powiem wam tyle... w tych fotelach to ja bym mogl spac <ok> nigdy nie siedzialem w wygodniejszym i niezle trzyma w zakretach. Ogolnie jezdzi sie nia fajnie choc silnik 1,6 16v troche nie pasuje do tego samochodu, ale to i tak mala rakietka w porownaniu do mojego 1.4 16v. Zegarny nawet fajne ale trzeba sie do nich przyzwaczic, a szczegolnie do tego ze wysoki zakres obrotow jest w kolorze zoltym, a nie czerwonym ;p Prowadzi sie calkiem przyjemnie, ale niestety nie mialem po drodze zadnych ciekawych zakretow zeby ja przetestowac :mrgreen:. Wrazenia z jazdy mile, a szczegolnie fotele :P. Z tego co mowil mi facet w salonie to inne wersja maja byc w czerwcu lub wrzesniu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jestem nowy na tym forum, więc proszę ulgowe traktowanie <ok>

 

W Megane III zakochałem się jak ją tylko zobaczyłem, w przeciwieństwie do Megane II, która zraziła mnie do marki.

Jazdę próbną odbyłem autkiem w wersji Dynamique z 110 konnym dizlem i juz nie było źle :->

 

W tej chwili oczekuje na dostawe Megane III Privilege z 2 litrową turbo benzyną 8-) Poczekam jeszcze trochę, bo mimo kryzysu, kolejka jest spora. Auto w salonie powinno być 30 marca i już dwa tygodnie pozniej, w moich łapkach.

 

Wersja Privilege, jest wypasiona, ale nie odmowiłem sobie dokupienia pakietu sportowego i kilku innych drobiazgów.

 

Jezeli szukacie dobrego dilera i mieszkacie niedaleko Legnicy, to polecam salon w Rzeszotarach. Mam w swojej okolicy, aż 4 salony, ale to tam znalazłem fachową i profesjonalną obsługę. No i cena. Za wybraną przeze mnie konfigurację zapłaciłbym, wedle katalogu, powyżej 83.000 zl. Po niewielkich negocjacjach i targach udało mi się wyrwać to autko za trochę ponad 71.000 zl. Naprawde polecam.

 

Oczekiwanie, to straszne tortury, ale jak już dostane auto, to wyśle fotki i opisze wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich...

ja rowniez juz po jezdzie, szczerze jestem zachwycony.

Rozwazam kupno Megane Coupe lub Fiat Bravo.

Na korzysc fiata : wnetrze i cena.

Megane - wyglad i sentyment do marki.

 

Podobnie jak poprzednicy miale mokazje bujnac sie 110km benzyniakiem,

co mnie zaskoczylo to 6 biegow <ok>

Przyjemna cisza w srodku, co do osiagow szalu nie ma,

ale wydaje sie wystarczajacy.

Jadac w 3 osoby w sumie jakies 250kg zbieral sie dosc dobrze,

krecac wysoko, nawet przy 6tys rpm nie emitowal zbytnio chalasu.

Zawieszenie dosc komfortowe i stabilne.

 

Spalanie, przu ok 80kmh na 5 biegu pokazywalo 6l/100km,

deptajac "do dechy" spalanie ~12l/100km.

Wiec tragedii nie ma.

Komputer pokazywal srednie spalanie 9l/100km.

biorac pod uwage, ze testowany w miescie

i czesto "pilowany" uwazam, ze niezle.

 

Dla tego silnika alternatywa mial byc diesel 105km, ale chyba jednak

zostane przy benie.

 

Tak czy inaczej w poniedzialek bede wiedzial jaki rabat utarguja :mrgreen:

I kiedy i za ile kupie. :P

 

Jest spora szansa, ze w tym roku zrobie przesiadke z Avensis, ktora jest wspaniala...

na jeszcze wspanialsze Megane Coupe :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, też jestem nowy na forum.

Renault już raz w życiu miałem. To miał być mój ostatni Renault. Ta reklama "pamiętasz jak mówiłeś, że nigdy nie kupisz Renault" to dokładnie o mnie. I tak było aż do pewnego pięknego styczniowego dnia. Od jakiegoś czasu szukałem sensownej oferty na drugie auto, kiedy wpadł mi w ręce folder nowego Renault Megane Coupe... A potem pojechałem do salonu, bo mieli drzwi otwarte, zobaczyłem go na żywo i jeszcze na dokładkę przejechałem się takim w wersji 2.0 turbo... I to zakończyło poszukiwania ;-) Teraz niecierpliwie czekam i podgryzam od czasu do czasu paznokcie...

 

A 1.6 benzyna to jednak mało. Te 110 koników to jakieś takie leniwe jest i nie chce im się autkiem pomykać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!