Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Meganka rzucila palenie ver II phI


Rekomendowane odpowiedzi

dzisiaj wsiadam do samochodu, probuje go odpalic a tu zonk. Zero reakcji na karte, nic na desce sie nie swieci, samochodu nie da sie zamknac ani otworzyc, bagaznika tez nie. Jedyne co sie swieci to jakas czerwona dioda na srodku na samym dole zegarow. Odpinalem aku ale nic sie nie zmienia. I teraz moje pytania, czy:

1) potraktowac megane mlotkiem po komputerze, silniku i czymkolwiek bo moze jakistam przekaznik sie zablokowal

2) granat zaczepny i do piachu

3) jakies inne sugestie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie pomyslales przypadkiem ze mogl ci sie aku rozladowac? nastaja mrozy i moze juz przyszedl na niego czas...?

 

aku sie nie rozladowal przez 3 godziny a tyle minelo od poprzedniej jazdy...

 

moze bateria w karcie sie rozladowala

 

a co ma wlaczenie czegokolwiek w samochodzie [nawet wyswietlacza albo lampek w srodku] do baterii w karcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampka w samochodzie i wyświetlacz zapalają sie miedzy innymi wtedy kiedy otwierasz auto przycieskiem na karcie.

a kiedy auto juz jest otwarte lampka zapala sie przy każdym pociągnięciu za klamka i otwarciu dźwi

być może warunkiem działania wyświetlacza i reszty jest otwarcie dzwi z karty a nie z kluczyka (którego raczej sie nie używa w megane II)

 

nie wiem dokładnie czy auto powinno odpalić bez baterii w karcie bądz kiedy bateria jest rozładowana. nie próbowałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to nie ma znaczenia bo nawet lampki wewnatrz auta sie nie wlaczaja jak otworze drzwi. Wyglada to tak jakby nic nie dostawalo pradu, ale w aku prad jest bo bezposrednio jest podpieta jedno gniazdo zapalniczki i w nim jest prad 12,4V.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfadratowy, myślę(90procent) że to aku.Też tak miałem,przegoniłem megi 500km i po 6 godzinach postoju nic,jedynie zamrugały lampki na desce kontrolnej :-/ Wcześniej nic nie wskazywało na psujący się akumulator,po prostu tak sobie nagle padł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w aku prad jest bo bezposrednio jest podpieta jedno gniazdo zapalniczki i w nim jest prad 12,4V.

jeśli wg Ciebie

na aku jest napiecie takie jakie byc powinno!

 

to moim zdaniem trochę za mało. Akumulator w stanie spoczynku powinien mieć ok 14V, więc lepiej sprawdź jego naładowanie, styki na klemach, bezpieczniki pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kfadratowy, weż sobie prądu po kablach startowych od sąsiada i wszystko będziesz wiedział.Mi też miernik pokazywał,że jest aku ok i ma napięcie,niestety byo go tak mało,że nie starczało na rozruch

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akumulator w stanie spoczynku powinien mieć ok 14V

Że co proszę :mrgreen: :) Chyba razem z ładowaniem z alternatora :!:

W stanie spoczynku jak ma 12,8 to górne pułapy jego możliwości :)

że jest aku ok i ma napięcie,niestety byo go tak mało,że nie starczało na rozruch

Nie o napięcie tu idzie, bo to może być OK ale o prąd ;-) i to ważny jest ten prąd rozruchu (czyli pod obciążeniem) bo jak jego zabraknie to nic nie zdziałasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale aku byl ladowany

To że był ładowany o niczym nie świadczy.

Jak jest padnięty/uszkodzony to możesz do usranej... go ładować a i tak go nie naładujesz :!:

Zrób jak radzi Waldek - to chyba nie jest wielki problem i wtedy napisz :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!