Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane - brudas


kbarann

Rekomendowane odpowiedzi

kbarann, ja dom podobnego wniosku doszedłem dwa tygodnie temu. O tej porze roku (przy braku prawdziwej białej zimy) nie opłaca się zbyt często myc auta, bo czasami czysty jest tylko do wyjazdu z myjni :evil: . Ale przecież już coraz bliżej do wiosny 8-) 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kbarann: a Ty się przypadkiem ręcznym w tym błotku nie bawiłeś?? Bo poza tym błotnym tatuażem to masz standardowe usmarkanie jesienno-zimowo-wiosenne i to w małym stopniu póki co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moja znowu jak jest wypolerowana to każdą rysę widać, a jest ich trochę :-/

Także najlepsza opcja to lekki, błotny kamuflaż <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kbarann tak to jest jak się jezdzi po lasach z dziewczyną <ok>

Ja jednak myślę, że jak tylko pogoda na to pozwala warto myć auto. Pomijając fakt że o tej porze roku i tak zaraz będzie brudne to zawsze tą chemię drogową trochę się z auta zrzuci.

Niestety zakłady myjące samochody używają do mycia pojazdów również bardzo silnych środków nieraz i gorszych od owej soli. No cóż tak czy inaczej często nie mamy wyboru i musimy z takowych myjni korzystać. Uczulam jednak na to aby mieć zawsze czystą, a przynajmniej czytelną tablicę rejestracyjną, to samo dotyczy świateł i szyb, gdyż bardzo często czepia się tego policja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  meganecoupe02 napisał(a):
a moja znowu jak jest wypolerowana to każdą rysę widać, a jest ich trochę...

 

Spróbuj nałożyc pastę TEMPO powinno coś zamaskowac. Tak zrobił szwagier na Swoim aucie i zniknęły drobne rysy które wyglądały jakby ktoś się otarł innym autem. Ja też chce tzk zrobic w mojej MEGI ale na wiosnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

amigotczew75, u mnie to tylko szpachle można nałożyć <ok> (sprzęt sprowadzony z Francji)

A TEMPO znam doskonale, chociaż G3 jest lepsza :mrgreen:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  amigotczew75 napisał(a):
meganecoupe02 napisał/a:

a moja znowu jak jest wypolerowana to każdą rysę widać, a jest ich trochę...

 

Spróbuj nałożyc pastę TEMPO powinno coś zamaskowac.

jesli to sa glebsze rysy czy delikatne odpryski i jest ich dosc sporo to zadna pasta Ci nie pomoze, a juz napewno nie TEMPO - to jest dobre do nastepnego mycia heh

jesli odnowa lakieru to tylko papier scierny 2000 na mokro, trzesz cale auto do matu pozniej farecla g3 rozprowadzasz rowniez na mokro maszyna do polerowania (wazne zeby miala duza moc) ale uwazajcie z obrotami zeby nie przypalic lakieru heh, pozniej tylko czekasz do wyschniecia pasty - wycierasz miekka szmatka - dla polepszenia efektu nakladasz wosk i auto wyglada jakby z lakierni wyszlo <ok>

 

najlepiej robic to we 2 osoby bo wytarcie calego auta papierem zabiera naprawde duzo czasu

 

ostatnio dowiedzialem sie ze na niektorych myjniach smochodowych w szczecinie (pewnie w innych miastach rowniez) oferuja podobny zabieg zwany wlasnie odnowa czy renowacja lakieru ale cena powalila mnie na kolana ;D mycie z renowacja i woskowaniem - ~400-500zl :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a u mnie w Płocku

  vir00z napisał(a):
mycie z renowacja i woskowaniem - ~400-500zl <ok>

trochę mniej kosztuje bo tylko 100wkę i auto jak nowe.

Jak zobaczyłem czarnego Mercedesa znajomego to nie wiedziałem czy był przed chwilą lakierowany czy co. Efekt bajeczny :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  meganecoupe02 napisał(a):
trochę mniej kosztuje bo tylko 100wkę i auto jak nowe.

gwarantuje Ci ze bez papieru

 

a bez papieru, uzywajac samej farecli na maszynie efekt bedzie - zgodze sie, ale nie pozbedziesz sie glebszych rys a tylko "zatuszujesz" te plyciutkie i nablyszczysz auto i zeby jako tako to wygladalo to musisz powtarzac zabieg przynajmniej raz na miesiac

 

z papierem zrobisz raz, pozniej tylko normalne woskowanie przy myciu i wyglad powalajacy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

vir00z, nie będę się spierał czy używają papieru czy nie bo nie wiem <ok> Może w tygodniu podjadę i z ciekawości zapytam.

Ten znajomy od Celownika pojechał tam bo psy mu pazurami porysowały sprzęt dookoła i tylko dach miał nietknięty. Po zabiegu żadnej rysy nie było. Jeździ tak już ponad rok i nic nie robił, więc jakkolwiek by nie robili, to i tak się opłaca :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!