Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Reset zegara i kompa przy starcie


Rekomendowane odpowiedzi

jak na dłoni

dziękuję ja najpierw chciałem wtyczki odpinać a widzę że łatwiej najpierw dwa torxy i potem odpinać.

Potem zabawa w lutowanie.. oki doki gojgien dziś muszę to zrobić.. jak ktoś pisał nie warto czekać bo się transyztoy mogą popalić

 

Dodano: 18 sty 2013 - 02:13

lut przy dławiku poprawiony ale to nie to chociaż zegary lepiej działają

okazuje się że poruszałem puszką z bezpiecznikami tuz przy AKU i koneic resetowania...

zbraku czasu wiem że tam pies pogrzebany siedzi... styki masowe chyba? (ktoś pisał na forum że to też jest częsta pzyczyna)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chcę cię martwić ale ruszanie kablami przy puszcze bezpieczników pod maską nie przywróciło masy.

Masa od wyświetlacza jest przykręcona do belki wzmacniającej którą widać po wyjęciu wyświetlacza, po jej lewej stronie przy kratce nawiewu na lewą szybę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta tez ruszałem

hahaha oczywiście ruszanie nie pomoże trzeba rozkręcić przeczyścic jakis Contact i doopiero)) tylko czasu nie miałem

tak czy siak jak czas znajdę - a będzie to dziś w nocy zapewne to oba "styki" odświeże

 

Dodano: 19 sty 2013 - 23:33

dławik popawiony lut

masa wyświetlacza przeszlifowana papieem ścienym plus płyn typu kontakt

akumulator naładowany

bieguny aku przeszlifowane papierem ściernym plus płyn typu contact

od 4 godzin biegam co godzine do garażu i sprawdzam

przy odpalaniu póki co resetu brak

ciekawe co było przyczyną...pewnie jak zwykle prawda leży pośrodku)

 

Dodano: 20 sty 2013 - 15:46

a jednak lipa....

rano sprawdziłem i znów przy odpaleniu auta reset

aku naładowany...

styki masowe przy aku przy wyświetlaczu czyszczone

zostało chyba tylko znaleźć styk masy pod tą puszką na prawo od aku ( tam jest masa wtyczek? gdzie tam jest masowanie???)

no i lutowanie lutów wkoło dławika w samym wyświetlaczu bo póki co tylko sam dławik lutowałem...

Help!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Więcej z tym masz roboty, kombinacji i biegania jak wydłubanie wyświetlacza i wysłanie do naprawy.

Według info z forum to 100 + przesyłka, a za to naprawione i rok gwarancji.. W tych rocznikach to często spotykana usterka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gojgien, to prawda... jeszcze przy okazji jak się ma 3latka w domu a żona pomaga szwagierce w szpitalu to niełatwo mi się to robi,

ale ja uparty jak osioł jestem

wykręce dziś wyświetlacz ponownie i polutuję wszyatko wkoło dławika))

jak polegnę skorzystam z firmy podanej w ozmowach na ten temat...

Pozdrawiam serdecznie

 

ps. no ale są tez plusy np. przetarcie masy naładowanie aku porządnie wyczyszczeni eszybki wyświetlacza od spodu ))

Edytowane przez mefikkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoja sprawa Twój wybór. Miej jednak świadomość, że jak polegniesz, co jest możliwe jeśli kiepskie luty będą pod wyświetlaczem, to w serwisie gdzie go odeślesz mogą odmówić naprawy, cytując słowa pewnego ginekologa:

"Ktoś już tu grzebał" :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ryzyk fizyk

szukajcie a znajdziecie - chociaz rano zobacze jak wyszło

przy lutowaniu jednego z 13stu rezystorów w okolicach dławika jeden odpadł przy lekkim podgrzaniu.

dodatkowo tranzystor ucf24 cos tam mial odklejoną jedną nóżkę - przylutowałem chociaż pod wyświetlaczem jest ale się udało...

wyśwetlacz jak ta lala ożył

zobacze co będzie rano.

przy okazji dziękuję koledze któy zaoferował mi pomoc i ma opanowany temat i zapas rezystorków nawet

Pozdrawiam i czekam co będzie po nocy

 

 

do dziś działa bez zarzutu.... ciekawe ile pociągnie)

Edytowane przez mefikkk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Właśnie z ty samym problemem spotkałem się wczoraj w moim Szczeniaku. Dziś rano je wykręciłem, obejrzałem wszystkie luty, dobrze wyczyściłem złącza, zamontowałem i wszystko działa prawidłowo :) Jeżeli komunikaty na wyświetlaczu nie są rozmazane i nie widać żadnych innych uszkodzeń to proponuje je dobrze wyczyścić, zwłaszcza złącza. Można zaoszczędzić trochę pieniędzy i nerwów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doświadczenie mówi, że jak zegary zaczynają świrować to trzeba się tym zająć od razu na poważnie, bo można mieć "kuku" np. podczas jazdy.

ja np. miałem nagle "choinkę" w zegarach podczas 300 km trasy, w ulewnym deszczu. do tego jeszcze 4 kkm dodane...

lepiej oddać (np. do kaczorów) zaraz po zauważeniu objawów. żadne dmuchanie i czyszczenie nie pomoże...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mrarek miałeś rację. Problem wrócił. Po ponownym wykręceniu zegarów zauważyłem ze w rogach wyświetlacz jest jakby lekko nadpalony. Jakie są mniej więcej koszty naprawy? Czy jest jedna stała cena za ogólną regeneracje czy różna w zależności od tego co trzeba zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena w zależności od rodzaju usterki. Na stronie podają 100-250 zł. http://www.el-cars.pl/cennik.html

Ale masz pewność, że jest dobrze zrobione, a nie jakieś kombinowanie.

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Matys0 zasada prosta - im wcześniej oddasz tym taniej. zaczyna się od 100 PLN + koszty przesyłki.

ja swoje też tak "leczyłem" - zapłaciłem gościowi, co CHCIAŁ się podjąć naprawy (nie mówię o nim źle - chciał, ale nie dał rady) 50 PLN za przelutowanie, 3x się bujałem do niego po 10 km w jedną stronę, aż w końcu w powyższą ulewę jak wypadła mi prawa wycieraczka i zobaczyłem oszalały licznik powiedziałem koniec dziadowania. biednego nie stać na tanie rzeczy. roczna gwarancja na naprawę daaaaawno już minęła...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie a można jeździć z odpiętym licznkiem, tzn. czy samochód będzie odpalał? Mi wczoraj doszło po resecie 4kkm na liczniku, a srednią prędkość pokazał 280km/h:) Jeszce jedno pytanie. Czy licznik może być przyczyną rozładowywania akumulatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!