Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Według schematu podłączony jest do wyświetlacza

sterow / wyświ

2 --- 16

3 ---- 17

4 --- 20

5 --- 19

6 ------- 18

7 ------- 21

 

Słabo widać może 7 pomyliłem z 1 sam zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem jak jest podłączony. Chodzi mi o wenętrzny schemat elektryczny, gdyż chcę go przerobić do obsługi innego radia ( w ogóle mnie nie interesuje sterowanie wyświetlacza). Obecnie już mam go wyłączonego, gdyż zamontowałem inne radio. Radio to mozna sterować pilotem przewodowym, który posiadam i mam tego pilota zamontowanego po przeciwnej stronie kierownicy (po lewej). Stwierdziłem jednak, że gdyby ktos posiadał schemat tego fabrycznego to może udałoby się przerobić pod te zmienione radio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kontaktowałem się w sprawie z djlj24 który także niewiele może pomóc. Zdecydowałem się zakupić joystick, rozebrać go i przerobić w ten sposób aby obsługiwał radia które obsługuje myszka Philipsa. Będzie to zapewne troche trwało, gdyż nie myślę kupować joystica w serwisie. Ale jak wszystko zrobię to napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja ten modol kupilem na allegro

powodzenia, ale ja nie wierzę w uniwersalne wynalazki. A poza tym wolałbym nie ingerować w elektronikę auta przez tego typu moduły. Ja mam zamiar wykorzystać tylko 2 nitki przewodów bez podłaczania się w elektrykę samochodu, nawet gdybym miał wyprowdzenia puścić dodatkowo. Cały problem w budowie joysticka, czy on pozwoli na zbudowanie takiej myszy jak mysz Philipsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podlanczasz do koncowki pilota

do jakiej końcówki pilota? tej co podłącza się do radia fabrycznego? a to nie jest końcówka pilota, gdyż w tej końcwce jest także sterowanie wyświetlaczem oraz głośnoscią radia w zalezności od prędkosci samochodu. napisz co z tego wyszło, bo coś nie wierzę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnego sterowania

Zgadza się. Trochę się zagalopowałem. Co nie przeszkadza, że dalej jestem sceptykiem. A w Philipsie na pinie 1 jest wyłaczenie radia przez zestaw głośnomówiący. Tak, że co radio to inne złącza. Zaobaczymy co napisze cocker999.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak do kazdego radia masz inne. do tych mniej znanych marek albo nie ma albo ciezko znalesc. dla tego tak jak pisalem zmienilem PANASONICA na ALPINA zeby to podlaczyc. jak ktos chce miec sterewanie to powinien kupic takie radio jak JVC, PIONIER, BLAUPUNKT, ALPINE. radio dostalem moze dzis dostane INTERFACE ale raczej w poniedzialek :/ niestety trzeba czekac

 

dostalem interface jednak dlugo sie nie cieszylem bo brakuje mi przejsciowki z mini jecka na jecka (2,5 na 3,5) u mnie w miescie nie ma wiec musze czekac do weekendu bo bede w szczecinie. mysle ze tam dostane. a teraz troche o podlaczeniu. dostamel mase kabelkow myslalem ze bedzie to 5 min roboty ale troche zeszlo.

 

to co dostalem:

1) gniazdo i wtyk ISO (rozpialem swoje i musialem wpiac te. takie przedluzenie kabla)

z tej wiazki wychodzi kabelek zasilajacy tak mi sie wydaje bo czerwony i czarny,

ktory laczy sie z INTERFACE

2) kabel wychodzacy z interface do radia (u mnie jeck)

3) kabel wychodzacy z interface do kostki w pilocie

 

musialem odkrecic deske i dobrac sie do wyswietlacza. tam musialem wypiac wtyczke od pilota (manetki przy kierownicy) bo tam ona biegnieprosto do wyswietlacza. to co wyjalem musialem podlaczyc do tego interfacu i puscic kabeli blizej radia (czyli na dol). podlaczylem go do modulu. modul do kabelka z wiazki ISO i podlaczylem kabel z modulu do radia (niestety brak przejsciowki) o efektach napisze jak dostane, kupie przejsciowke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem z osobą która sprzedaje na Allegro INTERFACE'Y. Nia nadają się pod Philipsa. W związku z tym sam będę przerabiał (przynajmniej spróbuję) pilota przy kierownicy, by sterował moim radiem i zmieniarką. Teoretycznie powinno sie udać. Już kupiłem oryginalnego pilota do Meg II, na którym bedę próbował swych sił. Napisze o efektach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja nie moge dostac jacka. wscieklizny dostane. chcialbym juz to wyprobowac a nie moge. jutro pojade do media mark moze tam beda mieli a jak nie to allegro pozostanie :/

przejsciowka od 1 do 3 zł a koszt wysylki 10 zl. bomba :-/

 

hehehe. podlaczylem koledzy. wszytsko smiga ze az milo. i jaka wygoda. wiec powiem jeszcze raz. kupilem interface za 155 zl razem z przesylka. trzeba wypiac wtyczke od wyswietlacza, ktora to biegnie od manetki przy kierownicy. (u mnie czerwona kostka i peweni u was tez). podpiac wyczepiana koncowke do interface, interface podpiac do ISO i kabelek z interface podpiac do radia <piwko> :P :P i juz. teraz juz mam dzialajaca manetku i radio ALIPNE :P:P:P pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!