Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki, które mam zamiar kupić


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam na oku takie głośniki http://www.allegro.pl/item599657128_sony_x...ra_gratisy.html

 

Co o tym myślicie?? nie chcę mieć dyskoteki w aucie, nie mam też zamiaru lansować się po mieście jak jakiś burak czy coś w tym stylu... chcę po prostu mieć trochę lepszy dźwięk za niewielkie pieniądze...

Moje pytania:

-na przód wiem że będą pasowały ale co z tyłem??

szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi czy z tyłu też są 13 cm??

-no i czy radio fabryczne sobie z tym poradzi??

nie chcę kupować lepszego i w ogóle żadnego bo długo bym się nim nie nacieszył...

pod szkoła chyba już ze 20 ukradli... :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-na przód wiem że będą pasowały ale co z tyłem??

szukałem na forum i nie znalazłem odpowiedzi czy z tyłu też są 13 cm??

to słabo szukałeś, sam opisywałem moją modyfikację audio w MII i podałem że w 3d front i back to 13cm, w tym samym temacie było też podane jak jest w 5d, a że nie wiadomo jakie Ty masz auto to ciężko mi w zasadzie odpowiedzieć na Twoje pytanie.
-no i czy radio fabryczne sobie z tym poradzi??
nie i .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to moze tak... wyobraź sobie jak wygląda i ile waży normalny wzmacniacz samochodowy... to w radiu fabrycznym to jest jeden scalak o wymiarach 1x2cm... jakość i możliwości takiego układu są przeliczone na fabryczne głośniki, a nie na "coś mocniejszego". sądzę, że czaku89, więcej, albo dobitniej może to wytłumaczyć <ok>

 

poglądowo jak wygląda radio fabryczne od środka: LINK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to bardzo chetnie poslucham jego wylkadu na ten temat:)

najlepiej bylo by gdyby zaproponowal mi jakies glosniki do tego auta, bo jak pisalem radia nie bede zmieniac... panele ginely ze schowkow, bagaznikowi nawet spod siedzen...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tak ale dla mnieto juz wyzsza szkola jazdy...:/

poza tym nie wiem czym sie rozni od zwyklej lutownicy... lutownica transformatorowa

 

[ Dodano: 2009-04-12, 11:23 ]

to moze mi podpowiecie na co zmienic zeby bylo lepiej troche??

nogawkami trząśc nie musi.. byle by czysto grało, napewno wielu z was ma inne glosniki przy seryjnym radiu bez wzmacniacza..,..

Ps WESOŁYCH ŚWIĄT

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego FujiMario jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej na temat mocy radia samochodowego, to pozwolisz, że nie będę się produkował na forum i odeśle Cie do mojego artykułu:

http://www.dkxaudio.unl.pl/podstrony/moc.htm

 

Życzę przyjemniej i owocnej lektury <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nieczytałem calego tematu ale dozbieraj do Helixów db 62.1 i daj je na przód, tył zostaw w spokoju. Oczywisćie bez wzmacniacza sie nie obejdzie niestety ale przynajmniej bedziesz się cieszył dobrym graniem.

 

jeżeli chce w to dalej inwestowac to

 

kup dobra jednostke centralną (alpine clarion)

wyglusz drzwi

jakiś wzmaczek

zainwestuj w okablowanie

no i sub jakiś mały w bagazniku jak najbardziej wskazany:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega napisał że nie chce dyskoteki w furce i nie chce się lansować po mieście jak jakiś burak, moim zdaniem kup głośniki Modwoofer + Tweeter tutaj masz tanio i dobrze http://allegro.pl/item599426359_blaupunkt_...er_tweeter.html sam mam takie i jakość jest przepiękna z tymi gwizdkami, a modwoofery dają super bass-ik oraz jakość dzięki Stalowym materiale kosza, jak ci będą trzeszczały drzwi to je wytłumisz, EFEKT pierwsza klasa!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, ze miałem być grzeczny i miły, ale jak czytam takie głupoty to po prostu klękajcie narody.

"jakość jest przepiękna z tymi gwizdkami, a modwoofery dają super bass-ik oraz jakość"

Po pierwsze to te Blaupunkty to nawet nie są przyzwoite. Wybacz kolego ale jak się nie znasz i nie jesteś w żaden sposób osłuchany to takie rady zostaw dla siebie. Sprzedajesz to, że tak zachwalasz? Pomijając fakt, że jakość jest co najwyżej średnia, no to tym basem to mnie dobiłeś. Pomijając już markę i model powiedz mi jak ty z głośników 130 mm uzyskałeś "super bass-ik oraz jakość"?

 

"jak ci będą trzeszczały drzwi to je wytłumisz" Drzwi się wygłusza i nie dlatego, że trzeszczą tylko po to aby... (poczytaj sobie :evil: )

 

Pozdrawiam

Czaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaku89, Nie unoś się tak. Dla niego, jak napisał, jest to wystarczający sprzęt i mu odpowiada i dlatego zachwala. Mi np. wystarcza jakość oryginalnych i też mogę polecić.

To co znaczy, że źle robię komuś polecając <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, uwierz mi wiem co mówię. Jakość głośników fabrycznych jest znacznie lepsza. Poza tym jak już coś robić to w miarę solidnie i z głową. Wydaje mi się, że lepiej dołożyć te 80zł i mieć sprzęt na lata...

 

"lansować po mieście jak jakiś burak"

Jeżeli u kogoś w aucie dobrze i mocno gra to znaczy że jest burak?

 

Kończąc wypowiedź to jeżeli powiedziałem coś sprzecznego z prawdą to proszę poprawcie mnie. Jeżeli mój sposób wypowiedzi nie odpowiada, a moje wypowiedzi i wiedzę uznajecie za nieodpowiednie to proszę powiedźcie. Stanę się biernym użytkownikiem forum i będzie po kłopocie...

 

Pozdrawiam

Czaku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaku89, Nie chodzi o to abyś stał z boku ale o to abyś tak nie reagował na to co inni mają do powiedzenia. Wyraźnie napisał, że jemu to odpowiada i tyle.

Jeżeli u kogoś w aucie dobrze i mocno gra to znaczy że jest burak?
Burak nie burak ale NIEODPOWIEDZIALNY.

Jeśli stoi i słucha to OK ale jeśli podczas jazdy to już nie.

Jazda autem polega też na słuchaniu co się w koło dzieje (pomijam niesłyszących).

Też wiem co mówię, potym jak mało w karetkę na sygnale nie wjechałem. Usłyszałem a właściwie zobaczyłem ją jak miałem ją przed maską. Nie rajcują mnie i nie rajcowały auta podskakujące na drodze w takt bum bum bum cyk cyk, albo umca umca umca <ok>

Chętnie pogadam z tymi ludźmi w wieku 50 lat jak ich będzie stać na aparaty słuchowe. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!