Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głośniki, które mam zamiar kupić


Rekomendowane odpowiedzi

czaku89, taki sprzęt mi odpowiada, jestem amatorem w tych sprawach, kolega chyba też, jak na amatora wiem o co mu chodzi:) o jakość, JA amator kupiłem takie głośniki i jestem zadowolony <ok> myślę że o to chodzi naszemu koledze :mrgreen: nie dygaj, nie uważamy twoją wiedzę za nieodpowiednią, tylko odpowiadaj z głową, FujiMario, chce zwykłego oryginalnego sprzętu a nie, Mocnego dudniącego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prezes, to, że mu to odpowiada, to mnie to tam rybka. Bardzo się cieszę, że chłopak jest zadowolony. Ale niech farmazony "dają super bass-ik oraz jakość dzięki..." zatrzyma dla siebie bo to zwyczajne kłamstwo, albo reklama (reklama kłamie).

 

"Burak nie burak ale NIEODPOWIEDZIALNY."

Nie piszemy tutaj jak kto z tego korzysta tylko co ma.

 

"Chętnie pogadam z tymi ludźmi w wieku 50 lat jak ich będzie stać na aparaty słuchowe."

Ze mną nie pogadasz bo raczej nie dożyję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm...

po burzliwej dyskusji STWIERDZAM:

opcja 1- kupie super radio+ wzmacniacz+dobre glosniki ale chyba bez suba...

opcja 2 zrobię tak jak pisal Dr. No. czyli oryg. radio+wyjscie na wzmacniacz+ dobre glosniki...

opcja 3-(od razu mowię ze odpada- a moze i nie??:/ ) pojade do jakiegos car audio i powiem tak:

-co jestescie w stanie zrobic ze sprzetem grającym za 2k w tym aucie?(mam nadzieję ze duuzo)

 

jak myslicie ktora opcja jest najrozsądniejsza???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już pisałem, jestem amatorem i dla takiego kogoś to odpowiada, i spełniają te głośniczki moje oczekiwania, dlatego pozwolę sobie to jak DLA mnie nazwać, super bass-ikiem, czaku89, nie łap za słówka. No dobra ale wracając do tematu FujiMario, MOIM zdaniem najrozsądniejsza będzie opcja 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

głośniki mają zapotrzebowanie na prąd i trzeba im go dostarczyć, Końcówka w radiu tzn wzmacniacz w nim wbudowany kompletnie się do tego nie nadaje i dlatego potrzebny jest osobny wzmacniacz, ktory jest w stanie dac glosnikowi tyle mocy ile on potrzebuje do prawidlowego grania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)co jestescie w stanie zrobic ze sprzetem grającym za 2k w tym aucie?(mam nadzieję ze duuzo)(...)

To zależy od tego co kto rozumie pod pojęciem dużo <ok> Przykładowo wygłuszenie drzwi za parę to koszt około 600-800 zł (dynamatem z robocizną), kable jakieś 200-300 zł, więc na sprzęt pozostaje już w gruncie rzeczy niewiele.

A co do tej mocy, to najwięcej głośników trafia do serwisu z powodu za małej mocy, która je próbowała napędzić. Gdy jest jej niedostatek, a ktoś ciągle kręci gałką dalej to raz, że powstają zniekształcenia, a dwa że membrana dostaje za dużych wychyłów - jak to się może skończyć chyba nie trzeba pisać.

 

Pzdr ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2 ka to ja bym Ci zrobił niebo w tym samochodzie, ale taki zakład Car Audio to cię najwyżej porządnie skasuje.

 

Co do wyżej poruszonego wątku to głośnikom się nic nie stanie, jeżeli używamy ich z głową i zdrowym rozsądkiem. Mała moc głośników nie zabije, ale przestery jakie im dostarczamy już zdecydowanie tak. Rozwiązanie jest jedno - nie żyłujmy ich ponad wszystko i będzie jak najbardziej <ok>. Nie ukrywając takie przestery spokojnie słychać i wystarczy nieco ściszyć, ale jak ktoś chce się lansować jak burak chodź nie ma czym to to powodzenia. Ja już jeżdżę z El Comp 6 pod radiem JVC ze 3 miesiące. Wcześniej jeździłem z PB S - 6C podłączonymi w ten sposób przez rok i nic się nie stało, a warto zauważyć, ze gra ładnie, czysto i stosunkowo głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czaku89, podepnę się nieco;

Mam zamiar wymiwnić głośniki z fabrycznych na zestaw Hertz 13 cm( zestaw- nie pamiętam modelu), którego używałem juz w Scenicu. Tyle, że tam było mocne radio a tu seria. Zastanawiam sie więc nad wzmacniaczem. Co proponujesz i na jaki twoim zdaniem koszt montażu trzeba by się naszykować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym proponował zrobić modyfikację na 16. O wygłuszeniu i dystansach myślę, ze już nie muszę wspominać. Co do wzmacniacza to jakaś używka Axtona. Do 13 to bym osobiście nie dawał wzmacniacza. Poza tym to twoje radio ma wyjście RCA?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co wiem nie ma ale to można przerobić, poza tym można podpiąc po głośnikach. Tem nój zestaw to hertz DSK 130. Pewnie najpierw sprawdzę jak to zadziała pod samym radiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawelp2008, jeżeli masz taką możliwość to przerób te 13 na 16 a odczujesz różnice i kup wtedy hertz dsk 165 albo Helixa DB 62.1. Ani 1 ani 2 nigdy mnie nie zawiodły. Jak bym nie patrzeć skoro masz serię to tez bym sie zastanowił nad jakaś jednostką bo co z tego jak zrobisz ładny przód a jednostka bedzie seryjna, to się mija z celem. Może napisz ile chcesz wydac na taki zestaw.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie oczekuję cudów. Chciałbym nieco poprawić brzmienie a głośniczki już mam więc chciałbym je wykorzystać. No jeszcze jadna ważna rzecz, o której zapomniałem napisać. Nie chcę przeróbek także nie wchodzi w grę inna jednostka. Lubię jak auto jest oryginalne.

ile chcesz wydac na taki zestaw
Możliwie jak naj mniej ale rozsądnie ;-). Kilka lat temu zajmowałem sie tym ale w Łodzi, teraz troszkę wypadłem z obiegu a do tego nie mam kontaktów w Krakowie i nie znam cen dlatego interesuje mnie ile może kosztować instalacja wzmacniacza( bo sam nie mam gdzie tego robić a pod blokiem to do d..py robota)o ile jest sens go montować. Reasumując; czy jest sens do tych głośników zakładać wzm., i ile to może kosztować( montaż, nie wzmacniacz)?

pozdrawiam P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!