Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Co Was ostatnio wkurzyło?


knq

Rekomendowane odpowiedzi

Cięcie

 

Jak mi przeszło to pojechałem tam i chciałem pogadać,no ale bezskutecznie...

Teraz będzie rządził mną czarnoskóry człowiek hehe,ale znając mój zawzięty charakter,łatwo mu nie będzie;)

 

lapka2.gif

Regulamin 5.13 – cytowanie Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkurzyłem się, ponieważ, ktoś kluczykiem porysował mi bok auta. Postawiony został na 15 minut na parkingu...chyba zamontuje coś gdy dotknie lakier to go chwyci prąd i będzie rozumiał że nie rysuje auta...

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kłopot z 4 prędkością obrotową wentylatora nawiewu (od 2 tygodni ruletka czy będzie).

Przyczyna luźny styk w kostce rezystora nawiewu i trochę się nadpaliła.

Trzeba będzie kupić kostkę, rezystor i wymienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem zwolennikiem migania lewym migaczem na rondzie (Francuzi tak robią). Przynajmniej od razu widać kiedy ktoś zjeżdża. 80% kierowców w ogóle nie używa kierunkowskazów na rondzie a jeśli juz włącza prawy to na większości rond w mojej okolicy (na małych) często tego kierunkowskazu nie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Na dzień przed wyjazdem na długi weekend zaczęła się oświecać kontrolka aku i stop. Sprawdzam ładowanie, a tu d**a 11,9 V. Po mieście da się jeszcze przemieścić, ale w trasę nie pojedzie. Musiałem pożyczyć samochód od znajomego na wyjazd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obserwuję ten wątek, obserwuję i wreszcie i mnie coś ciach.

Czasami jak to mówią gdy masz chwilę wolnego to się uwal i poleż a nie łap za czynności bez znaczenia.

Za taką uważam dzisiejsze "brandzlowanie" plastyków w swojej MIII. Jak Pan B - raczej instrukcja przykazała popryskałem i szmatką delikatnie przecierałem rewelacyjny, powszechnie znany i stosowany preparat do konserwacji i czyszczenia plastyków wewnątrz samochodu.

Cóż, mój mega ciach na całą tą sytuację wziął się stąd, że przy delikatnym przecieraniu okolic nawiewów - udało mi się szczęśliwie ciach tylko uchwyty dwóch bocznych. Najgorsze jest to, że ani nie szarpałem za nie ani nie było słychać żadnych pęknięć a efekt jest taki, że zarówno lewy jak i prawy nawiew mam od dziś z ciach uchwytem do sterowania kierunkiem nawiewu. Swoją drogą konstrukcja tego uchwytu to mega ciach (cienki, delikatny plastyk).

Może macie jakiś pomysł - da się to jakoś wymienić? Jak patrzę na fragment, który został mi w ręku, do dziś trwale zespolony z kratką nawiewu to jakoś nie widzę sposobu by to naprawić ale może przerabiał ktoś z Was ten temat.

Liczę na konstruktywne propozycje a nie tylko ciach z tarapatów , w które wpadłem a właściwie moja Renata.

 

Może kolega zacznie wysławiać się w sposób kulturalny !

Tomik

Edytowane przez Tomik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sceniolu i megance II te suwaki są dokładane do żaluzji i składają się z 2 elementów każdy. Jednak by je dobrze poskładać w całość, trzeba końcówki nawiewów zdemontować. Nie przypuszczam by w nowszych wersjach było to bardziej proste i mniej trwałe jak w poprzednich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
        • Like
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!