Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję Baq_80.

Dziś zauważyłem, że w prawych tylnych drzwiach w momencie zamykania jest dzwięk drgania czego wewnątrz. Dobrze byłoby otworzyć plastyki aby zobaczyć co drga. Pytanie, czy jest łatwe te elementy odkręcić?

Edytowane przez ABCMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy łatwo, to nie wiem. Ale raczej producenci stosują teraz zatrzaski zamiast śrób śrub, a te przy obecnej pogodzie prędzej pękają niż wychodzą, więc w chwili obecnej nie polecam takich prac.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A mnie już cholera bierze... Aż bym sobie ulżył i użył ciekawego słownictwa ale bym później pozamazywane miał w wypowiedzi :)

Ciągle mam hałas dochodzący z drzwi kierowcy. Jak szyba jest zasunięta, to słychać stuki puki cholera wie co. Jak ją nawet troszkę opuszczę to błoga cisza.

Ktoś wie co to jest? Szyba się ociera kiedy jest zamknięta czy jak? Jakaś rada na to ustrojstwo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam to samo, już trzy razy zgłaszałem w ASO, smarują uszczelki i na 1-2 miesiące jest spokój. Czwarty raz oprze się to o RP bo już mam nerwy, w MII przez 5 lat nie musiałem smarować i była cisza. Najlepsze, że Renault opracowało procedurę usuwającą ten problem (informacja z forum holenderskiego), ale oczywiście u nas żadnych informacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cruel u mnie też to się pojawiło. Raz tam zaglądałem jak mi przestało działać HF - okazało się, że pusciła spinka w okolicy klamki i szyba zjeżdżając w dół pociągnęła za wtyczkę od HF. Wtyczka się na szczescie wysunęła z klamki, a nie urwała. Jak wsadziłem to na swoje miejsce to był spokój na długo, teraz to się znowu pojawiło i np. jak przejeżdżam próg zwalniający po skosie, to czasami puknie co nieco.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym miał jeszcze gwarancję to bym nawet się nie zastanawiał i dał do ASO.

A tak to pewnie tylko kasę wezmą i się okaże, że i tak nic nie zdziałali. A pewnie mało nie wezmą...

Samemu za bardzo nawet nie chcę zdejmować boczku z drzwi bo znając moje możliwości to coś urwę, albo nie złożę tego z powrotem :)

 

Dodano: 08 lip 2014 - 23:00

. Najlepsze, że Renault opracowało procedurę usuwającą ten problem (informacja z forum holenderskiego), ale oczywiście u nas żadnych informacji.

Wiadomo na czym ona polega? Może trzeba byłoby pomóc panom w ASO i ich naprowadzić.... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiadomo, translatory słabo radzą sobie z holenderskim. Z całej dyskusji wynika, że po pierwszym smarowaniu i braku efektów ASO holenderskie zwróciło się do producenta o rozwiązanie problemu, a Renault udostępniło im procedurę postępowania. Wynika z tego że problem jest ogólnie znany, a ja w serwisie słyszę "tylko pan ma problem". Jeździłem teraz Megane III z rocznika 2013 z podobnym przebiegiem 40kkm, kompletna cisza w okolicach szyb. W każdym razie dam znać jak się temat rozwinie w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem ze skrzypieniem z drzwi. Co gorsze nasiliło mi się to po przeglądzie okresowym, powiedziano mi, że posmarowano uszczelki i że ma być lepiej... niestety nie jest :(

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem z tym problemem (skrzypienie we drzwiach jak szyba jest zamknięta) dwa razy w ASO. Po pierwszym razie czymś popsikali i był spokój jeden dzień. Przy okazji następnej wizyty powtórka i info że oni nic innego nie mogą zrobić- producent nie przewidział żadnych ulepszeń. Piszczenie słychać jak szyba jest zamknięta i się ją naciśnie (ten sam efekt jest na wszelkiego typu wybojach). Rozwiązaniem okazało się zastosowanie taśmy parcianej w miejscu styku uszczelek z takiego jakby filcu z lakierem na nadwoziu. Aktualnie mam spokój od dwóch miesięcy. W drugim samochodzie profilaktycznie zrobiłem to samo.

Życie byłoby zbyt piękne gdyby nie było problemów- pojawiło się jakieś skrzypienie z przedniego lewego koła przy mocnym i gwałtownym skręcaniu i jak się wjedzie do dziury lub najedzie się na studzienkę. Popsikałem wszystkie łączenia z zawieszenia WD40 i pomogło na dwa dni. Miał ktoś taki problem? Ręce opadają :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podkleiłem miejsce gdzie styka się ta nieszczęsna uszczelka z drzwiami. Zobaczymy co to da. Niestety nie miałem możliwości już przejechania się po przyklejeniu taśmy - w sumie to już mi się nie chciało :) Ale przy zamykaniu drzwi już inny dźwięk. I jak dociskam drzwi to także już nie ma tego charakterystycznego odgłosu. Zobaczymy jak podczas jazdy będzie.

Jak się sprawdzi to od razu podkleję tą taśmę przy wszystkich drzwiach.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomogło. Czasem coś stuknie, ale słyszę to tylko dlatego, że przewrażliwiony jestem teraz... :)

A użyłem tej taśmy http://allegro.pl/tasma-naprawcza-tesa-extra-power-mocna-parciana-i4401493905.html

Zgłoszę zapewne w ASO jak pojadę na przegląd. Ale to jeszcze trochę czasu do tego momentu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!