Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

Ja w miejsce IC2 dałbym transoptor. Na wyjściu...

Masz rację, z tym, że akurat tutaj to może zadziałać, ponieważ sygnał pochodzi ze stojana altermatora, a zakłócenia po prostu pochodzą z instalacji. Myślę, że wystarczy zmienić elementy filtru (zwiększyć wartość rezystora), tak aby zakłócenia miały amplitudę poniżej 9V. Ogólnie pojawiają się tylko gdy chodzi podgrzewacz płynu chłodzącego. Powodują one mylne zliczanie impulsów przez CD4017.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich:)

Odkopię temat troszkę. Chce się upewnić i liczę na waszą pomoc.

Mam megane coupe 96r, 1.6, 8v(K7M). Licznik analogowy JAEGER, komputer pod maską siemens.

Nabyłem licznik z białymi zegarami od ph2 z komputerem pokładowym SAGEM z kostkami.

Zauważyłem rozpiskę kostek, które trzeba połączyć, ok. Interesuje mnie jeszcze połączenie z ECU do licznika i Z ECU do skrzynki z bezpiecznikami?? Proszę mi dokładnie napisać te dwa połączenia i wszystko bym miał w sumie jasne:) ;)

Z góry dziękuje za odpowiedz i pomoc

 

[ Dodano: 2009-10-31, 17:50 ]

Co sie dzieje, jak podłączyłem wszystko według kostek (spis powyżej) i po zapaleniu silnika licznik nie reaguje na żaden ruch, jakby nie miał prądu:( HELP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Na pierwszej stronie tematu i w moim poście ze schematem wszystko jest wyjaśnione.

Jeżeli masz ABS to zrób tak jak jest napisane u mnie, inwerter narysowany na schemacie. Jeżeli nie masz absu zwierasz odpowiedni pin z czerwonej kostki do masy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

zamontowałem do swojej Megany zegary z Ph2 lecz mam taki problem, teraz po odpaleniu świeci kontrolka ABS, hamulca ręcznego oraz SERV i STOP, jak na to zaradzic??

u mnie też tak było ,z hamulcem poradziłem sobie odrazu ,podłączyłem pin 15 czerwonej kostki pod pin masowy 3 z kostki starej przeżroczystej .Dziś polutuję ten układ który zmontował kolega krzemyk-oczywiście dzięki koledze za cenne wskazówki :mrgreen:

 

.Dodam tylko,że instalacja do komputera u mnie była już cała wyprowadzona,po zwarciu pinu 6 z czerwonej kostki wyświetlają się informacje o spalaniu itd .

Zauważyłem jeszcze jedną rzecz...w kostce szarej pin 5 w manualu jest nie używany,u mnie jest tam fabrycznie podpięty zielony przewód :P .

filmik z zakończonych prac :

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Martwi mnie tylko żarząca się chwilami kontrolka ładowania-może to wina lużnej klemy na aku-to się sprawdzi .

 

Właśnie u mnie występuje ten sam problem, i też myślałem, że to luźna klema ale nie, ładowanie też jest wporządku 14.22V z włączonymi światłami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to musi być coś z obrotami silnika ,bo jak dasz nieco większe to problemu niema .Powłączałem wszystkie odbiorniki i napięcie na aku jet ponad 14 V ,tylko podczas włączenia chwilowo skacze,ale raczej to normalne .Postaram się to rozwiązać,bo oprócz tego to wszystko działa jak powinno .Niewiem,może licznik wskazuje nieco mniejsze obroty jak są,podjadę na warsztat zmierzyć obroty biegu jałowego ,jeśli bedą ok,przestawię wskazówkę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Koledzy czy da się ten "swap" licznika przełożyć, żeby w 100% wszystko działało. Bo jak czytam te posty to już się zgubiłem :-) i widze że problemy pojawiają się w raz z większą ilością osób po "swapie"

 

Mam 1.6 8v 75km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DAREN, z jakiego auta wstawiłeś czujnik ? przymierzam się też to zrobić .Widziałem czujniki od opla,i pewnie taki zamontuję ,koledzy tu od nexii wstawili,ale akurat takiego na allegro ostatnio nie było :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!