Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

(MANUAL) Wymiana zegarów w ph I na ph II


Rekomendowane odpowiedzi

panowie troszke cierpliwości ;d porobiłęm fotki tego czujnika jak i jak go umocowałem w zbiorniczku ale gdzieś mi je trafiło ;/ jak je znajde to wstawie :-)

 

czujnik jak najbardziej podejdzie od opla jedyna róznica to inna wtyczka lub gniazko przewodów jak kto woli :-) a zasada działania ta sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ECU to komputer sterujący praca sinika. Jesli masz silnik na gażniku to go nie masz. Natomiast jesli jest zasilany przez monowtrysk i wielowtrysk to ECU jest. Nie zanm udowy tego silnika więc nie dam jednoznacznej odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Wyeliminowałem problem ze skaczącą wskazówką przy dużym obciążeniu alternatora. Problemem była moja głupota :) Zamiast kondensatora 330n zamontowałem 33n, dlatego działy się dziwne rzeczy...

Można też śmiało dać tam kondensator 470n.

Przy okazji zauważyłem, że alternator ma jakieś problemy, bo napięcie jest bardzo nie stabilne przy włączonych nurnikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Ponieważ jestem tu nowy to witam wszystkich bardzo serdecznie i już spieszę z pytaniem B) Otóż mam megane scenic z 98r i przymierzam się do takiego swapa licznika. Ciężko jest jednak znaleźć licznik z komputerem jeszcze w wersji EU w dobrych pieniądzach. Na allegro jest masa liczników od anglików. Czy nie dało by się jakoś przeprogramować takiego licznika??? Można by zmienić zawartość pamięci eprom (tej z przebiegiem) ale czy to wyleczy licznik z pokazywania i przeliczania wszystkiego w milach? Proszę o opinię kogoś z doświadczeniem w takim zakresie. Ewentualnie może ktoś ma taki licznik na sprzedaż to proszę pisać na [email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna przeprogramować licznik ,ale to dochodzą kolejne pieniądze ,czasem na allegro za 130 zł udaje się kupić licznik z kompem ,niekiedy trzeba ponegocjować ze sprzedawcą ;-)

http://moto.allegro.pl/item887784550_liczn...e_warszawa.html

http://moto.allegro.pl/item867453992_liczn...ane_99_02r.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natomiast jesli jest zasilany przez monowtrysk i wielowtrysk to ECU jest.

Tak sie zastanawiam, jak najprościej sprawdzić czy w mojej Megi jest gaźnik czy monowtrysk? Wersja to RL 1.4e z 1996. Dodam, że czarną skrzynkę po prawej stronie pod maską posiadam <ok>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czarna skrzynka pod maską po stronie pasażera tak jak na dołączonej fotce nr.1

Ale masz raczej wtrysk jednopunktowy z komputerem o 35 pinach a te komputery nie obsługują komputera pokładowego.

post-3001-1264784264_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grabek246, z tego co pamiętam nie ma możliwości założenia kompa do e7j i zwykłego diesla (osiołka).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!