Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Słabe światła mijania Megane II ph II 1.5dc


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem niedawno zakupilem Megane II w kombi z reflektorami soczewkowymi i wszystko bylo ok. dopoki nie zapadl zmrok. swiatła mijania świecą bardzo krótko :shock: , nie ma pojecia dlaczego, zarowki sa ok, reflektory na oko tez sa wporzadku.

 

Czy ktos moze spotkal sie juz z czyms takim?

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jakiś specjalista wsadził żarówki na 24V ? :)

Gorzej jak żarówki są wpięte pod ściemniacz oświetlenia w kabinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarowki niestety sa wporzadku... narazie nie mam czasu podjechac do kakretnego elektryka, poki wieczorem nie opuiszczam miasta da sie jechac :)

myslalem ze jest juz moze przerobiona na tzw. swiatla dzienne, ale wtedy tyl by sie nie swiecil, a sie swieci..

jestem naprawde ciekaw czego to bedzie przyczyna.

 

Proszę zapoznać się z regulaminem forum i doczytać o zasadach pisowni postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Ja mam pytanie w temacie świateł może ktoś wie w jaki sposób montować żarówki H-7 ,czy w gnieździe żarówki są jakieś nacięcia ,które stabilizują żarówkę i jednoznacznie określają ,że jest włożona prawidłowo w Megi II jest tak dużo miejsca ,że nic nie widać jak ta żarówka jest włożona dobrze czy źle .Może ma ma ktoś fotki samego gniazda oprawy żarówki.Przy poprzednim modelu H4 nie było takich problemów było wycięcie ,było zabezpieczenie i wszystko było jasne , tu przez tą soczewkę nic nie widać .Proszę o radę jak sprawdzić czy żarówka jest założona poprawnie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hm... napewno są dwie możliwości zamontowania żarówek :mrgreen: ja zamontowalem źle i dlatego świeciły ma strasznie krótko. niby były w gnieździe i sie dobrze trzymały a jednak nie świeciły tak jak powinny :P

Niestety nie wiem dokłądnie jak ta oprawka wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja zamontowalem źle i dlatego świeciły ma strasznie krótko. niby były w gnieździe i sie dobrze trzymały a jednak nie świeciły tak jak powinny
fajnie,że się tą wiedzą nie podzieliłeś wcześniej w tym temacie :evil: Miałeś problem,rozwiązałeś ale kolegom juz nie napisałeś ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie pasuje w każdym położeniu tylko światła mało dają i świecą nie tam gdzie trzeba.

Po założeniu żarówek nie ma możliwość sprawdzić wizualnie cz są założone dobrze,(brak miejsca i nic nie widać ,a sprawdzając dotykowo nie mogę wyczuć czy jest tam jakieś nacięcie na żarówkę0.Jutro wywalę Aku i obudowę i wtedy może coś więcej będzie widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu aku.jest trochę więcej miejsca i można od góry założyć żarówkę udało się ,a po zdjęciu koła trzeba by było mieć jeszcze oko na wysięgniku żeby można było zapuścić żurawia i obejrzeć miejsce mocowania żarówki.ja tam nic nie widziałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaryzykuj - zdejmij koło i zajrzyj do srodka ,jak pomozesz sobie dobrą lampą np taką o mocy 60w to widać wszystko jak na dłoni. Żarówka H7 ma wystającą blaszkę przy mocowaniu i ona musi znaleźć się u góry pod małym skosem. Starą żarówkę wyjmujesz po wcześniejszym przyciśnięciu jednej z 2 blaszek małym płaskim śrubokrętem- działa to na zasadzie zatrzasku dlatego nie staraj się ciagnąć na siłę starej żarówki. proponuję montaż żarówek + 50% philips lub osram - trochę pomaga. Jak następnym razem będe wymieniał to zrobie foto bo wybacz na razie nie mam ochoty rozkręcać koła i całych tych drobiazgów przy +3 stopniach na zewnątrz.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...] Żarówka H7 ma wystającą blaszkę przy mocowaniu i ona musi znaleźć się u góry pod małym skosem. [...]

 

Mam nadzieje, ze kolega armog (właściciel owej fotki, którą kiedyś mnie poratował) nie będzie miał pretensji.

 

ps. aby było wszystko jasne - zdjęcie żarówki H7 w Meg II ph II.

post-8340-1258298459_thumb.jpg

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!