Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zapytanie... Tuba Basowa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam! :)

Mam pytanie do znawców Renault Megane II wersja przed liftingiem...

Chciałbym zamontować do tego auta Tube Basową :) Radio jest fabryczne wiec nie wiem czy nie będzie problemu z podłączeniem. Moze próbował ktoś z Was podłączyć tube do tego auta? Bardzo zalezy mi na basie w muzyce...A głośniki seryjnie nie grają tak pięknie dołem.

Bardzo prosze o odpowiedz.

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj kolego,

Ja przerabiałem temat podłączenia tuby do fabrycznego radia. chcesz podłączyć tube, więc musisz do radia podłączyć wzmacniacz, a radio fabryczne nie ma na niego wyjścia, na szczęście sprawe załatwia TAKI adapter. Większym problemem jest przeciągnięcie zasilania z akumulatora do wzmacniacza. Jedyną drogą którą można to zrobić, jest fabryczne miejsce przejścia wszystkich kabli elektrycznych z komory silnika do kabiny. Znajduje się ono po stronie kierowcy zaraz przy klamce do otwierania przedniej maski. Jak to zrobić jest opisane na forum, musisz poszukać odpowiedniego tematu, ja według niego robiłem i mi się udało :) Jeżeli nie będziesz jeszcze czegoś wiedział to szukaj, wszystko jest opisane, wystarczy poczytać :)

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzieki wielkie za wskazówki! ;) BArdzo sie przydadzą...

Mam nadzieje ze nie będzie to trudne do zrobienia... :mrgreen:

 

Panowie.. Mam jeszcze pytanie.... dzisiaj dokładnie zakleszczyła mi sie płyta w środku fabrycznego radia.. Co mam z tym zrobić? wciskam EJECT no ale nic sie nie dzieje tylko dzwięk taki jakby płyty w środku nie bylo... ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Jedyną drogą którą można to zrobić, jest fabryczne miejsce przejścia wszystkich kabli elektrycznych z komory silnika do kabiny. Znajduje się ono po stronie kierowcy zaraz przy klamce do otwierania przedniej maski. Jak to zrobić jest opisane na forum, musisz poszukać odpowiedniego tematu, ja według niego robiłem i mi się udało Jeżeli nie będziesz jeszcze czegoś wiedział to szukaj, wszystko jest opisane, wystarczy poczytać

 

pol dnia szukalem jak ten kabel pradowy puscic i nie znalazlem, juz sil nie mam a sprzet car audio tylko kurzem sie pokrywa :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mcbzk, szukałem tego opisu na forum według którego ja montowałem wzmacniacz i nie mogłem go znaleźć, dlatego postaram się Ci to opisać najlepiej jak będę umiał ;)

Komora silnika:

1. zdejmujesz osłonę akumulatora, odkręcasz go i wyjmujesz.

2. odkręcasz komputer i podstawę akumulatora(mi się udało nie odłączać komputera, tylko go przesunąłem ;) )

3. teraz musisz odłączyć rury idące od chłodnicy do silnika (zaczyna się je odkręcać przy silniku i tak sukcesywnie demontuje się to co potrzeba ;) , a potrzeba demontowania jest dopóki nie uda Ci się wyjąć obudowy filtra powietrza ;)

 

To już chyba wszystko, po wyjęciu obudowy filtra powietrza powinieneś zobaczyć na ścianie oddzielającej komorę silnika od wnętrza, przechodzącą wiązkę kabli otoczoną gumą w kształcie koła.

Następnym krokiem jest już przepchnięcie kabla przez tą gumę. Będziesz potrzebował czegoś cienkiego i długiego, do tego przymocowujesz sobie kabel zasilający, ja przepychałem ten kabel od wnętrza samochodu. Żeby znaleźć to przejście musisz wsadzić głowę pod kolumnę kierownicy ;) i po lewej stronie od drążka kierownicy będzie taka sama guma z kablami w środku jak po stronie komory silnika. Z tego co ja czytałem, są dwa wyjścia, jedni przecinają tą gumę i przez to nacięcie przepuszczają kabel, inni (w tym ja ;) ) po prostu odchylają tą gumę i przez powstałą lukę przepuszczają kabel.

To już wszystko, teraz trzeba wszystko poskładać i przykręcić ;)

 

Opis robiłem z pamięci i mogłem jakiś szczegół przeoczyć, ale dasz sobie radę ;) Powodzenia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!