Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

blokada prądu !!! Pomocy.


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Nie wiem co sie stalo, czy cos padlo czy to jakas blokada.

Od dwóch tygodni stalemsie posiadaczem Megane1.9 DCi 2004r. i...

podzczas rozruchu auto nie odpalilo,za drugim i trzecim razem akumulator zaczol slabo krecic... podczas pierwszej próby mialem samochód na biegu,pozniej dalem luz,sprzeglo i próbowalem jeszcze raz odpalic,akum slabo krecil i nie odpalilem... wiec wyszedlem zamknolem centrala i na nowo otwarlem chcialem uruchomic auto jednak nie bylo juz prądu w aucie,nie swiecily sie zegary ,radio tylko miejsce wkladu karty i starter jest lekko podswietlony,wymienilem akumulator bo myslalem ze sie wyladowal,jednak nic nie dziala oprócz otwierania i zamykania centrala,ale central nie otwiera bagaznika,nie mam pojecia co sie stalo czy ktos moze mi pomóc ???? Piszcie pleaska. W tej chwili kiedy otworze auto nigdzie nie ma prądu nic nie swieci,zadne oswietlenie,radio,zegary...wszystko padlo... POMOCY !!!!!!! :-( :-/ :mrgreen::!::!::!::!::!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie taki voltomierz elektryczny w sklepie za 10 zl. I sprawdz te główne oporniki w komorze na plusie tak jak Ci pisałem. Bo jeden taki to koszt ok 200 zł.

Da się pewnie przez allegro albo w gliwicach na giełdzie tylko musisz dokładnie wiedzieć jaki, najlepiej go weź. Jeżeli 1,9 to chyba szary. Ale najpierw sprawdź czy przewodzą takim voltomierzem.

 

 

Schematy są w dziale na forum instrukcje. Poszukaj...

 

Ogólnie raczej temat nie do przejścia tak przez forum. Bo to może być wszystko... I pierwszy raz się z takim czymś tutaj spotykamy.

 

Chyba że jeszcze jedna sprawa. Zamokło ECU?!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Główny bezpiecznik w takiej puszce na klepie od akumulatora chyba jest tam 300A i inne sprawdź je, to na pewno któryś z bezpieczników. Mógł być już przepalony i długi czas kręcenia rozrusznikiem spowodowało całkowite jego przepalenie. Przyczyną że samochód nie chciał odpalić mógł być czujnik wstrząsowy odcinający pompę paliwa, sprawdź czy pracuje, również immobiliser mógł zablokować. Jak mówiłem sprawdź te 3 główne bezpieczniki oraz te w normalnej już puszcze bezpieczników.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną że samochód nie chciał odpalić mógł być czujnik wstrząsowy odcinający pompę paliwa,

Nie ma go w Meganie II. Jego rolę przejął bezpiecznik przy klemie akumulatora.

P.S. Niezły kotlet :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!