Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Obszywanie kierownicy


kristov

Rekomendowane odpowiedzi

Czy 200pln to dużo? To zależy, na Pachońskiego chcieli 300pln :-P Wydaje mi się, że wszystko zależy od miasta... Kraków jakoś tani specjalnie nie jest...

A widziałeś jak to robią? Bo ja tak mój brat tam oddawał ma pół gładką pół perforowaną bardzo dobrze robią używa tylko najwyższej jakości skórę ja też zamierzam tam oddać w najbliższym czasie kierownicę z Megane IIphI jak zrobią to dodam fotki.

Jak ktoś dobrze robi to się ceni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam szanowne grono :(

Jutro oddaję kierownicę do obszycia firmie Rendes. Zakład mają w Radziszowie k. Krakowa ( http://www.rendes.com.pl/ ). Akurat w okolicy będę wymieniał z kolegą olej i filtry, przy okazji postanowiłem obszyć kierownicę. W związku z powyższym mam pytanie. Czy macie jakiekolwiek doświadczenia z zakładem j.w. ? Nie ukrywam, że za ich wyborem stoi tylko polecenie znajomej ( obszywała fotel ) oraz fakt bezpośredniej bliskości od garażu gdzie zdemontuję kierownicę.

Jak obszyję zamieszczę fotki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obszywałem tam kierownicę,w skali 5-cio punktowej-3.Na giełdzie sam.jest też firma z Krzeszowic,mają wystawione poglądowe,wyglądają lepiej,mówią że mają też na wymianę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smeg dziękuję za szybką odpowiedź. Trochę mnie zmartwiłeś :/ Nie mniej dzisiaj przed demontażem kierownicy podjadę tam i zobaczę jak wygląda ich rękodzieło.

Z nimi przemawia lokalizacja i to, że nie mogę sobie pozwolić na pozbycie się auta na długo ( wysyłka kierownicy ).

Czy w temacie o Twojej megance, zdjęcie kierownicy przedstawia dzieło Panów z Rendes?

Edytowane przez SeloD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, robiłem u nich kierownicę i gałkę od lewarka zmiany biegów,trwało to ponad tydzień,bo chciałem kolor max. zbliżony do oryginału, i musieli sprowadzać.Cenowo atrakcyjnie,ale przy kierownicy decydują szczegóły;czystość klejenia,dokładność szwów,zwłaszcza ich zakończenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odebrałem kierownicę i nie ukrywam, że jestem bardzo zadowolony z efektu. Wg mnie robota jest wykonana bardzo solidnie. Kwestia trwałości materiału i szwów wyjdzie "w praniu". Mam tylko zdjęcie zrobione telefonem ( tragiczna jakość ). Jeśli jesteście zainteresowani mogę zrobić aparatem.

post-40689-0-73945500-1395668488_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt obszycia 250zł. Tak sam zdejmowałem kierownicę, przy okazji "dłubania" przy Megance. Jak stwierdzili to nie ma dla nich znaczenia czy przywieziesz kierownicę odkręconą czy nie. Dodatkowo pytałem o cenę obszycia "gałki" zmiany biegów. W zależności od skomplikowania od 40-100 zł.

Pojeżdżę i sprawdzę jak materiał (skóra, nić + szycie ) , z którego obszyli się zachowuje. Jeśli wszystko będzie ok zawiozę Megankę ponownie aby mi obszyli gałkę, ręczny oraz podłokietnik :).

 

Po ponad miesiącu jazdy ( ok 3 tys. km ) mogę stwierdzić, że wykonanie obszycia jest bardzo dobre. W związku z tym postanowiłem obszyć gałkę zmiany biegów wraz z mieszkiem. Wcześniej wspominałem o podłokietniku ( może jeszcze zrobię) oraz ręcznym ale z przyczyn technicznych (skóra nie miałaby się czego trzymać) zrezygnowałem.

 

Gałkę i mieszek obszyli bardzo starannie dodatkowo matowiąc układ zmiany biegów ( ten plastik na gałce ). Wg mnie wyszło świetnie, a i cena bardzo przystępna - 80zł całość

 

post-40689-0-91017400-1399983779_thumb.jpg

Edytowane przez SeloD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Ja obszywałem kierownicę i gałkę parę dni temu. Bez zdejmowania kierownicy. Koszt za kierownicę to 180zł wraz z dojazdem do mnie - 70 km w jedną stronę. Gałka to koszt 30 zł. Całość zajęła 1,5h. Firma z Wałbrzycha. Efekt - kierownica jest grubsza, natomiast za wcześnie aby coś więcej powiedzieć. Jakość wykonania jak dla mnie OK. Przy okazji wymieniłem gałkę zmiany biegów z aluminiowym układem biegów - kupiłem za 50zł od Dacii Logan.

post-70702-0-58060500-1400779019_thumb.jpg

post-70702-0-34129900-1400779032_thumb.jpg

post-70702-0-93126400-1400779040_thumb.jpg

post-70702-0-89267300-1400779075_thumb.jpg

post-70702-0-86417100-1400779083_thumb.jpg

post-70702-0-56014200-1400779094_thumb.jpg

post-70702-0-98935200-1400779101_thumb.jpg

post-70702-0-14434800-1400779111_thumb.jpg

post-70702-0-51227100-1400779119_thumb.jpg

Edytowane przez Just_More
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Just_More , jak zdjąłeś gałkę zmiany biegów?

 

Ja nie mogłem już patrzeć na sypiąca się kierownicę w mojej M3 , kupiłem używaną skórzaną z rozbitka.

Cała kierownica wyszła mnie 60 zł, fakt że szukałem, ale bez większego wysiłku można taką kupić na popularnym portalu poniżej 100 zł.

Czas wymiany kierownicy to około 10 minut, dodam , że pierwszy raz w życiu to robiłem.

post-195-0-08479200-1400783850_thumb.jpg

Edytowane przez kacper69
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Just_More, jak na obszywanie "na kolanie" i za 180zł wyszło to całkiem fajnie. Średnio mi się tylko podoba szef przy gałce zmiany biegów ( może perspektywa ).

Kacper69- tak jak pisze Just_More- gałka w MII jest nabijana i aby ją zdjąć, należy mocno ciągnąć w górę - uważaj na szybę :)

Edytowane przez SeloD
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!