Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czujnik wspomagania i drążki skrętne od maglo


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem ponieważ ostatnio zamontowałem wspomaganie i teraz chciał bym podłączyć czujnik ciśnienia wspomagania do komputera i moim pytaniem jest czy wystarczy podłączyć czy jeszcze coś ustawić w komputerze? Drugim moim pytaniem jest w jakie sposób odłączyć drążki skrętne od maglownicy?

Z góry dziękuje za odpowiedz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim pytaniem jest czy wystarczy podłączyć czy jeszcze coś ustawić w komputerze?

Było już o tym wspomniane na forum, trzeba jechać na komputer i włączyć opcję wspomagania, o ile to jest możliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też widziałem że gdzieś było o tym czujniku ale czy wie ktoś od czego to zależy czy jest taka możliwość i jak można to we własnym zakresie zrobić jaki program trzeba mieć itp. Ale bardziej potrzebował bym wiedzy jak te drążki na przegubach kulowych z maglownicy wymontować i czy to jest w ogóle możliwe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Clipa spotkasz najszybciej w ASO, ale zanim tam się wybierzesz poczytaj/poszukaj namiarów na warsztaty w Bydgoszczy, które posiadają to urządzenie. Jest kilku użytkowników z Bydgoszczy, może ktoś Ci podpowie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie :mrgreen:

Będziesz szukał pół roku, stracisz czas, nerwy i kasę, a w warsztacie podepniesz może za 50 zł i po sprawie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drążki kierownicze wykręca się specjalnym kluczem (tubą), który działa na zasadzie 3 ruchomych walców. Klucz ten nie uszkadza powierzchni przegubu drążka kierowniczego.

 

Można spróbować kluczem hydraulicznym do rur, ale nie polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak faktycznie muszę przyznać że miałeś racje spróbowałem w weekend i faktycznie jest tam jeszcze podkładka zapobiegająca odkręcaniu:) która niestety nie przetrwała mojej próby. A odkręciłem go kluczem do rur hydraulicznych no i faktycznie powierzchnia się trochę porwała ale myślę że to nie będzie stanowiło żadnego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszło kluczem do rur, bo miałeś wyciągniętą maglownice.

Sam wiesz jak to się teraz odkręca. :mrgreen:

To teraz pomyśl, że ludzie próbują zrobić to samo na samochodzie. :-/

 

Jeszcze jedna rada, jak już masz na wierzchu drążki kierownicze, radzę już teraz przygotować sobie końcówki do regulacji zbieżności !!!! Czyszczenie i smarowanie gwintów drążka. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie tak jak mówisz kolego na razie przygotowałem sobie jeden drążek ze starej maglownicy bo na więcej czasu nie miałem a poza tym chciałem kupić podkładkę zabezpieczającą przed odkręceniem drążka ale niestety podobno w komplecie z drążkiem tylko wiec muszę pokombinować inaczej.

A co do odkręcania w samochodzie to pewnie przekonam się w sobotę ale mam dość sporo miejsca pod maska bo moja wersja to 1.4eco i może uda mi się odkręcić w samochodzie kluczem do rur.

 

ps. z tym przygotowaniem to święta racja bo w samochodzie wszystko się komplikuje :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

faktycznie jest tam jeszcze podkładka zapobiegająca odkręcaniu:) która niestety nie przetrwała mojej próby

 

Ta podkładka jest tak zrobiona, że nie może wytrzymać podczas odkręcenia. Najgorsze jest to, że można je dostać tylko w komplecie z drążkiem. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!