Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kontrolka SERVICE i komunikat BŁĄD WTRYSKÓW


Rekomendowane odpowiedzi

Szczerze to co to za mechanik??? który w trakcie naprawy pompy i wtrysków nie sprawdził opiłków w układzie?? dziwne! z tego co piszesz to mam wrażenie, że fachman ciebie naciął na dobrą kasę za nic.... Ciekawa jak naprawił tobie wtryski? i pompę regenerował? pewnie kupił jakiś używany komplet i tyle...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Szanowni Państwo.

zapalenie się komunikatu EINSPRITZUNG UBERPRUFEN to nic strasznego!

czytałem wypowiedzi różnych osób i aż mnie brzuch rozbolał ze śmiechu.

przypadki opisywane miały miejsce gdy temperatura otoczenia spadła grubo na minusie.

przyczyną jest spalona jedna ze świec żarowych!

proszę wymienić komplet świec nie jedną!! bo sama wymiana jednej świecy żarowej nic nie daje, bo za kilka dni spali się następna, która była obok tej nowej.

przyczyną tego jest inna oporność świec.

więc wymiana tylko 4 sztuk na nowe jest gwarancją sukcesu.

jeśli mieliście paliwo tzw. letnie i zastały Was mrozy, proponuję filtr paliwa wymienić, bo parafina, ktora zgęstniała zatkała filtr.

to jest najtańsza i pierwsza operacja z problemem EINSPRITZUNG UBERPRUFEN.

reasumując

filtr paliwa

świece żarowe

i problemu nie ma!

 

bo jeśli autko odpala i jedzie nie tracąc mocy to tylko to co opisałem.

życzę powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Injection fault to co najmniej kilka powodów, m.in.

świece żarowe,

skrzynka podgrzewacza,

filtr paliwa w wersjach z czujnikiem wody

przepływomierz,

egr (nie zawsze traci moc przy błędzie egr)

czujnik ciśnienia doładowania

czujnik temperatury turbiny w nowszych dci

stycznik pedału sprzęgła

stycznik pedału hamulca

 

i na pewno jeszcze co najmniej kilka przyczyn by się znalazło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

WITAM, niewiem czy dobrze trafilem w temat ale mam nastepujacy problem.

jestem swiezo po wymianie 4 wtryskow oryginalne delphi dedykowane do 15 dci i filtra paliwa .Wtryski sa zalozone zestrojone z komputerem i autko pieknei pali jezdzi nie ma zadnych klopotow po za jednym ze zaswiecila sie kontorlka SERWIS i sie swieci caly czas .Niem azadnych objawow straty mocy wszytsko dziala idealnie co moze byc przyczyna tego ze sie swieci to owo swiatelko?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy co rozumiesz przez pojęcie "zestrojenie" i czym owo strojenie robiłeś. Po wymianie, zastąpieniu wtryskiwaczy w 1,5 dci należy je zakodować do pamięci auta. Robimy to profesjonalnym interfejsem jakim jest CLIP. Jeśli jest napis service, to zczytaj błąd clipem i już masz odpowiedź o co kaman. I jeszcze jedno, czy masz pewność co do wtryskiwaczy które zamontowałeś, czy są nowe, czy to używki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wtryski sa funkiel nowki sprowadzane z francji delphi oryginalne - bo takie byly stare .I sa zakodowane do auta CLIP`em A kontorlka serwis zgasla po przepatrzeniu wszytskich kostek pradowych- docisniete zostaly kostki n a wtryskach w poduszkach powietrznych - te kostki do kotrych jest w miare prosty i latwy dostep - przypuszczam ze jedna kostka byla niedopchnieta .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam ,

bylem dziś u mechanika z tym problem check injecton troche czytałem o tym na forum wiec jechalem do niego z jakąś wiedzą, podłaczylismy kompa i wyszedł bląd podgrzewanie świec ( dwie w miare nowe dwie stare świece troche dziwnie mi to zrobi jakies poł roku temu jak robilem przegład gruntowny samochodu),mechanik cos tam pomierzyl i wyszło ze nie ma pradu na świece ze jakis przekażnik jest walniety czy jest to mozliwe dodam ze samochód odpala normalnie chodzi normalnie nie kopci , mówił żebym normalnie z tym jeździł a przed mrozami sobie wymienil ten przekaźnik , macie jakiespropozycje czy wymieniać?czy to z tym jest akurat problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź kolego bezpiecznik. Znajduje się po prawej stronie akumulatora. Trzeba wyciągnąć jego półkę. Jest tam centralka bezpieczników (m.in od świateł) ale to jeszcze nie są te. Musisz całkowicie wypiąć tą centralkę i pod nią zobaczysz duże bezpieczniki mocy(chyba tak się nazywają). Jak dobrze pamiętam to ten właściwy jest drugi od przodu - 70A. Jest też w serwisówce proces sprawdzania czy jest połączenie przekaźnika z ECU - mogę podrzucić jak trzeba będzie po polsku. Gdyby okazało się że to przekaźnik to mam na zbyciu jeden - tylko muszą się numery zgadzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 4 tygodnie później...

Miałam identyczną sytuacje..auto mi gasło coraz częściej.. komputer pokazywał błąd wtrysku..aż wkońcu przy wjeździe na rondo nie ruszył wcale.. byłam już umówiona na wymianę wtrysków...niestety nie dojechałam..i całe szczęście! Okazało się że uszkodzny był przewód z pompy paliwa do wtrysku.. niestety.. mechanik myślał że mnie naciągnie.. a tu figa :!:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam

Mam ostatnio następujący problem. Otóż podczas cofania i ostrego skrętu w prawo oraz redukcji biegu na niższy wyskakuje mi błąd usterki wtrysku po czym za dwie sekundy gaśnie.

Samochód pracuje bez problemów nie traci mocy nie kopci co to może być. Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam mam problem z moim reno scenikiem II 1.9dci 120 w którym po zapaleniu wyświetla się błąd abgassystem defekt natomiast kiedy samochód rozgrzeje się zapala się einspritzung defekt i silnik gaśnie odpali dopiero gdy ostygnie. Proszę o pomoc bo już nie mam sił do tego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam czujnik ciśnienia na rampie. Najlepiej by było, gdybys podpiął clipa i odczytał błędy.

Jeżeli gaśnie przy ostrzejszym wciśnięciu gazu i wkreceniu na wyższe obroty to raczej bym się skłaniał własnie ku czujnikowi ciśnienia na ramipie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale silnik samoczynnie gaśnie gdy się rozgrzeje nie trzeba wciskać gazu żeby zgasną. I coś rzezi w okolicy pompy wysokiego ciśnienia słychać dopiero jak silnik się rozgrzeje.

Edytowane przez rafal9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!