Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

gdzie jest przekaznik pompy paliwa???


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 rok później...

Przekaźnik pompy paliwa znajduje się w komorze silnika, w module zabezpieczeń i połączeń i nie podlega demontażowi.

Brak wyłącznika kolizyjnego, jego rolę przejął system airbagu. Przy kolizji odcina zasilanie pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak wyłącznika kolizyjnego, jego rolę przejął system airbagu. Przy kolizji odcina zasilanie pompy.

a czy przypadkiem nie jest za to odpowiedzialny bezpiecznik na klemie plusowej? W Megane III/Scenic III na pewno jest tak jak napisałeś, ale czy w mII też?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Megane III/Scenic III na pewno jest tak jak napisałeś, ale czy w mII też?

Pytałem w serwisie o wyłącznik wstrząsowy i powiedzieli mi, że funkcję tę przejął system poduszek powietrznych. Więc jest tak samo jak jak w megankach III.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 13 lat później...
W dniu 6.09.2011 o 13:41, aniewa napisał(a):

Przekaźnik pompy paliwa znajduje się w komorze silnika, w module zabezpieczeń i połączeń i nie podlega demontażowi.

W M2 ph2 sytuacja jest podobna? 

Miałem wymieniać upc, ale stwierdziłem że jednak jeszcze poobserwuje po tym co zrobiłem

Noo i, zaczyna mi się pojawiać df085 (chyba zacznę wróżyć) 

Jakieś pomysły?

 

Screenshot_20241005-183924_DuckDuckGo.png

Screenshot_20241005-184242_Galeria.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nie. zamieszczony powyżej schemat dotyczy wersji z fabrycznym gazem i dodatkowa skrzynką z bezpiecznikami i przekaźnikiem między innymi dla pompy paliwa. Jeżeli masz normalną megankę to przekaźnik pompy paliwa jest wewnątrz modułu UPC, przylutowany do płyty UPC. Wyjście do zasilania pompy wychodzi z brązowego złącza CN z pinu 1.

Przy tym błędzie możliwe jest usterkowe złącze sterujące cewką przekaźnika pompy, czyli połączenie między sterownikiem silnika a UPC. Podobnie może szwankować obwód prądowy (zasilanie pompy z wyjścia przekaźnika) między UPC a pompą paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reasumując, (tak na skróty) po prostu nie ma 299.

Czyli znowu to rozbierać i tym razem sprawdzić wiązki w obydwu kierunkach..

Jakoś ponad tydzień temu miałem tak że po uruchomieniu, dwa skrzyżowania od startu, już miałem 3 wyrzuconą, dodaje gazu, a auto szarpnęło, raz a porządnie. Wiecznie coś..

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!