Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

ze sprzeglem tez nie ma problemu bo zaloze spieka jak bedzie trzeba i po zawodach

nie bede montowal z hondy bo sa inne koncowki do podlaczenia z komputerem

z laguny 2,2 pasuja idealnie,sa takie same jak w 1,9 tylko nie wiem jak z listwa wtryskowa i pompa paliwa

z kolei pompki z espace 3,0 sa juz troche inne i bedzie raczej problem z motazem, wydaja sie grubsze

na streetracing.pl ktos pisal ze po zmianie ic+wieksze turbo mial przyrost az 2km :-D a po samej zmianie wtryskow bylo cos kolo 24km i 35nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dowiadywales sie ile spiek dwumasowy kosztuje ? i czy wogole taki jest ?

 

A pompki czyli pompowtryski sa tylko w grupie VAG :-D

 

Jak zmienisz wtryski i pojedziesz na korekte programu to daj znac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy ma pierwsze corrado w polsce tdi seria byla 1,9 130km teraz ma 255 km i 500nm

fakt ze tloki i korby seryjne ale np korby na wywazone do 0,1gr a seria ma tolerancje 3gr, cylindry honorowane diamentami, sportowy walek itp ... ale dci nigdy takie nie bedzie

 

[ Dodano: 2007-07-05, 10:54 ]

wiec tak

nie trzeba kupowac wtryskow od 2,2 wystarcza same koncowki wtryskiwaczy

u nich mozna kupic jedna koncowke + montaz i kalibracja za 300zl/szt

tylko problem jest w tym ze trzeba sprawdzic czy wtryski maja taki sam kat rozpylania paliwa

mozna to sprawdzic tylko na specjalnej maszynie ktora oczywiscie maja na miejscu ale najpierw trzeba kupic koncowke wtrysku :-D

wiem juz na czym stoje ale cena 300zl za koncowke to mi sie srednio widzi i trza poszukac taniej na alledrogo itp

jezeli wtryski by pasowaly to mozna dlubac z wirusem, bedzie trzeba zwiekszyc sienienie na pompie ( z reguly tego sie nie robi ) do okolo 1500barow ( 1350 seria )

pocieszyl mnie ze jak pompa wtryskowa sie rozsypie to u nich moge zregenerowac :)

jak znajde koncowki to jade na test czy cos z nich bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Prosiły mnie osoby jak wygląda ten czujnik i gdzie on jest. a więc w skrócie.

 

Na pierwszym zdjęciu jest założony nowy czujnik od VW który moim zdaniem daje kopa.

 

Montujemy go tak. ze 1 rurka jest połączona z kulką która jest tym zaworkiem. 2 ga jest drożna z zaślepką z której nie wychodzi wężyk.

 

1 rurka wychodzi z tej puszki która jest widoczna u góry na 2 gim zdjęciu.

2 ga rurka z czymś się łączy już nie pamiętam. Ale sprawdzę... Jak nie zapomnę.

 

Na ostatnim zdjęciu jest ten czujnik fabryczny który wymieniłem... na ten od VW.

 

I to tyle... Wzrost mocy minimalny ale jest...

czujnik.zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to [shadow=green:418d38e29d]konkrety[/shadow:418d38e29d]:

23 sierpnia zawirusowałem swoją megi. Różnica jest odczuwalna i dobrze :D cieszy mnie to że spadło spalanie. W drodze do Łodzi z włączoną klimą ok. 5,2 l/100 wg. wskazań komputera, w drodze powrotnej skasowałem licznik i wyszło 4,8 l/100 :D

Załączam wykres z hamownii

post-2316-1187946963_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drodze do Łodzi z włączoną klimą ok. 5,2 l/100 wg. wskazań komputera, w drodze powrotnej skasowałem licznik i wyszło 4,8 l/100

Ło Panie, wiarygodny pomiar jak 150 :D. Przejedziesz 5000 km wtedy ocenisz. Ja i bez wirusa w jedną stronę mogę zrobić 5,2 a w drugą 4,8 :D.

 

A odnośnie modów - sądziłem, że nie dość, iż będzie trzymał serię 82 PS, to jeszcze jakiś gratis się przytrafi. A tu ni było serii :D. Po programie ze 100 PS powinno być :D. No trudno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ladnie to wyglada. :D i kurde na oryginalnym programie mam ten sam problem przy 2800 na jeszcze troche zimnym silniku, przy troszeczke mocniejszym przyspieszaniu, wyczuwalne i slyszalne szarpniecie! ten wykres potwierdza mi to ze to jednak wada oprogramowania seryjnego a nie mojej turbinki :D i widze ze ten drugi programik dosc wyzylowany, 95KM i 225Nm! zwykle sie spotykalem z tunem na 95-100/200. tez bede chial zawirusowac autko ale najwczesniej na wiosne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ło Panie, wiarygodny pomiar jak 150 :D . Przejedziesz 5000 km wtedy ocenisz. Ja i bez wirusa w jedną stronę mogę zrobić 5,2 a w drugą 4,8 :D .

 

OK KriSSo byłem na weekend w zakopanem i nieskie spalanie się utrzymało :D mam nadzieję że taki dystans bardziej cię zadowala, choć to nie 5000 km :D

 

ladnie to wyglada.

 

a jak ładnie jeździ :D (nawet moja narzeczona to zauważyła dzisiaj, że "super się teraz jeździĺ

 

tez bede chial zawirusowac autko ale najwczesniej na wiosne.

 

polecam, naprawde warto :D pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
23 sierpnia zawirusowałem swoją megi.

W klubie Clio ostatnio dwie sztuki dCi 80 km były hamowane i czipowane. Obie miały w serii 88 km, różniły się nieco momentem. Obie sztuki ponad 190 Nm. Także bardzo ładne wyniki, jak na serię. W Twoim przypadku widać, że w serii było aż 10 PS mniej, niż w Clio. Ciekawi mnie, skąd taka różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz to pisalem ale dodam tu bo jest konkretny temat

jezeli ktos chce w 1,9 turbo z lagunki 2,2 to wystarczy udac sie do turbiniarzy i poprosic o wymiane kola kompresora

tylko tym rozni sie turbo w 1,9 od tego w 2,2 kolo jest wieksze o 2mm

pojawia sie kolejny problem a mianowicie chlodzenie

IC bedzie za slaby powyzej 150km

dodam ze turbo z kolem kompresora od 2,2 dmucha 1,7bara w stosunku do 1,2 bara z 1,9 jest to duzo wiecej wiec przy okazji orurowanie od IC mozna zmienic zeby cisnienie rur nie pozrzucalo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!