Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

dr, wydaje mi sie, ze ktos kto grzebie przy samochodach Kuzaja nie koniecznie musi byc dobry w 1.5 dCi. Ze nie wspomnie, ze pewnie traktuje takie samochody po macoszemu. To tak, jakbys serwisowal samochod w ASO Porsche :)

 

Tez slyszalem duzo dobrego o Mastersach z Katowic. Moze siostre tam wysle, zeby zrobili wymiatacza z jej HDI.

 

Takie moje trzy grosze 8-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tak... nie bronię serwisu ale o ile Kuzaj to ... o tyle ten serwis jest ok. I nie sądzę, żeby koleś traktował autko po macoszemu, po 3h jakie z nim spędziłem. Źle to troche odbieracie... wiedziałem, że jak wspomne nazwisko na "K" to się każdy tylko uśmiechnie :] Chłop ma pasję i to widać, to nie jest Godula, czy inny V-Tech... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też... ale jest problem z terminem na hamowni i chyba się nie uda w piątek > początek nowego tygodnia...

 

jak nie wypali to się przejadę z kolkiem do Katowic... kolek, tak przy okazji ile Ci tam krzykneli za przeróbki? jak się ma sprawa z większym IC? bo też zamierzam przekłądać w późniejszym terminie... nawet dla 80KM jest za mały... zwłaszcza w mieście, ten oryginalny IC zaczyna dobrze działać przy średniej 80kmph+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DrNO, cena około 1300 jak sie powie ze sie jest aktywnym na forum masters tuning ;-) ale nie znam dokładnej ceny.. trzeba zadzwonić i sie indywidualnie umówić... kumpel był u niego ostatnio i aligator coś mówił ze jest wkur... na DCI bo niekiedy tak jest ze przy programowaniu komp pada :-(

 

ja zanim pojade to musze kupić IC zrobić orurowanie i wyperdzielić katalizator, bo jak po sofcie sie to zrobi to trzeba jechać na korekte softu. ale przedewszystkim to musze zmienić pedał gazu bo bo mi sie swieci teraz cały czas "czek indzekszyn" :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnosnie chiptuningu dla osób z okolic Bielska Białej, znalazłem stronke www.ecusoft.pl, wgrywaja wirusa i robia test na hamowni za 1.200 zł..nie mam opinii odnośnie rzetelnosci wykonania usługi..pozdrawiam

 

[Poprawiłem link, tak, żeby się ładował bez problemu. DrNO]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolek, chętnie się z Tobą wybiorę do Katowic, kiedy jedziesz? Aligator teraz robi tutaj: http://www.dynosoft.pl/

 

[EDIT 08.09.2008]

 

No więc tak, w KR nie wypaliło i to na tyle w tym temacie...

Natomiast w ostatni weekend byłem u Aligatora w Katowicach, umówiony jestem na 2. tydzień października.

Rozmowa fachowa i konkretna, od razu zczytany program czysty i z danymi oraz jazda diagnostyczna, 4 pomiary.

 

"Zabawa" obejmie:

1. hamownia (dwa razy)

2. diagnostyka (jazda, ile będzie trzeba)

3. modyfikacja indywidualnego programu (z danego auta) z własnymi sugestiami

4. regulacja turbiny (w moim przypadku, ponieważ wersje 82KM turbinę mają sterowaną mechanicznie, a nie z mapy w kompie)

 

cena: 1500zł/1autko, 1300zł/2auta i kolejne rabaty przy większej ilości.

 

Jak na razie jadę ja na 100% oraz kolek na 90%. A więc szukam kolejnych chętnych z okolic Katowic, GOP, Opola, Bielska-Białej, Krakowa, Częstochowy, itp.,którzy również noszą się z zamiarem zwiększenia mocy w swoim aucie.

 

Chętnych proszę o kontakt. Może akurat i Ty [you:34d18e1740] się skusisz? Gorąco zapraszam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jazel, tak! masz kogoś? podsyłaj!

 

koszałek opałek, turbina o zmiennej geometrii (w najmocniejszych 1.5dCi) jest sterowana przez komputer z mapy boost'u. W słabszych wersjach 1.5dCi, gdzie turbina ma stałą geometrię, nie ma sterowania programowego, są za to dwie śruby :) którymi można wyregulować parametry turbiny. u mnie się okazało, że turbina jest trochę przymknięta, katalogowo powinna dawać 1.5bar, tymczasem przy pełnym otwarciu przepustnicy nie tłoczy ponad 1.43-1.45bar (jak się okazało na teście drogowym). Przy okazji 1.5bar nie jest końcowym nastawem :) może pokuszę się o wkręcenie na 1.65-1.7, bez szaleństw. W końcu w 82KM rury są plastykowe ;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z jaką normą bezpieczeństwa są projektowane silniki do produkcji

Jaka jest nominalna wytrzymałość silnika na tuning?

I jak bardzo mają się nasze przeróbki do jego przebiegu zanim się rozlezie w strzęp ? :evil:

Albo zakładając nie rozlezie, tylko normalnie zużyje.

 

Pojeździłem Meganem bez wirusa, wersja jak używamy na bieżąco. No furmanka normalnie <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!