Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

koleżka w 1.9 dTi ma powiększony wirnik o 6mm

 

na seryjnej dmuchało mu max. 1.2-1.4 , teraz lekko 2 , ale dla bezpieczeństwa jest ustawiona na max. 1.8

 

IC zostawił seryjny , ale przewody wymienił na wykonane z nierdzewki , bo seryjne nie dawały już rady i pospinał szerokimi opaskami zaciskowymi

gbs.jpg

 

i teraz wszystko ładnie bangla :-)

a i jeszcze jedno , reakcja na gaz jest niemal natychmiastowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak było pozmieniane m.in wywalony EGR , wywalony seryjny filtr powietrza , wstawione tłumiki przelotowe , był zmieniony program i jeszcze jakies tam pierdoły :-)

 

zostały wstawione jeszcze wtryski z VW i auto pojechało na hamownie , na strojenie

ale były straszne cuda :-)

 

został wgrany program seryjny i z tymi wtryskami i z seryjnym orurowaniem wypluło 127/280 przy doładowaniu 1,4

natomiast problem stanowiło orurowanie '

 

kolega za dwa tygodnie jedzie na końcowe strojenie

oczywiście shamuje się wcześniej na obecnym doładowaniu i z nowym orurowaniem

dam znać co mu tam wypluło

 

pare fotek orurowania jak ktoś jest ciekaw

foto0003mc5.jpg

foto0004ts6.jpg

5icfl6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalibrowal wtryski czy tylko je zamontowal ?jak nie to szlag trafi silnik bo paliwo jest wtryskiwane pod zlym katem

 

ja jutro jade odetkac turbo a mianowicie wywalam katalizator i koles robi puszke z chromoniklu :-) dodam ze puszka robiona od zera wszystko manualna robota :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalibrowal wtryski czy tylko je zamontowal ?jak nie to szlag trafi silnik bo paliwo jest wtryskiwane pod zlym katem

 

montował mu to MASTER'S , więc nie ma co sraczkować 8-) , czekają jeszcze dodatkowe końcówki :-)

 

Zastanawiam się nad takim orurowaniem więc jak możesz to napisz jakiej jest średnicy...

 

część zrobiliśmy z 50,8X1,2 + średnica we/wy z IC tj. 60,8X1,2 + redukcje z 50,8 na 60,8

 

średnica bardzo zblizona ogólnie do seryjnej

 

i koles robi puszke z chromoniklu

 

a po co ci ta puszka :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale on nie miał , żadnej puszki , więc po co wywalać dodatkowo kasę ,a na jakąs puche , chyba że chcesz być prawie legalny :-):-) :P

 

Zastanawiam cię nad taką sprawą czy dać rury o średnicy takiej jak jest oryginalna bez obciążenia czy jak turbo ładuje bo wtedy ją mozna napisać rozdyma i jest średnica większa o około 15mm...

 

koleżka dał seryjną , bo po co niepotrzebnie zwiększac pojemność układu dolotowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!