Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

chiptuning dci - konkrety


snap

Rekomendowane odpowiedzi

Snap, i po zalaniu lepszego paliwa i po chipie efekt jest dobrze wyczuwalny i dla mnie to wystarcza. Cyferki,nie są dla mnie aż tak istotne. Na inną hamownię nie będę jechał bo co to zmieni tylko wydam kasę. Więcej w tym zakresie nie będą już nic poprawiał, bo to nie ma sensu lepiej zmienić samochód lub silnik. Mi potrzebna była moc w zakresie 90-140 km/h. To dostałem i jestem zadowolony. A co do paliwa to przecież łatwo sprawdzić. Kwestia jest też taka, że na stacjach z paliwem dzieją się różne rzeczy. Zresztą rozmawiam z ludźmi co jeżdżą na zachód i mówią że na tamtym paliwie samochód znacznie lepiej chodzi. Nawet przy Ultimate zauważam żę są minimalne różnice.

 

[ Dodano: 2007-12-19, 09:24 ]

Jeśli ktoś chcę pogadać to podaję swój numer tel. 697 332 357.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do paliwa, ja tankowalem Ultimate, teraz leje zwykla rope i nie ma zadnej roznicy

ogolnie dodatki do paliwa ktore tam sie stosuje to pic na wode, widzialem testy w wielu gazetach i wszedzie sa takie same wyniki - zadnego wzrostu mocy, czesciej spadki

podobnie jak z filtrem stozkowym za 50zl

 

nie ma roznicy jakie lejesz paliwo, bo moc w dieslach bierze sie z jego Ilosci a nie jakosci, czyli dokladnie to co dzieje sie podczac wirusowania - zwiekszenie cienienia na pompie wtryskowej wiec Wiecej paliwa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z tobą. Mam trzy samochody i na każdym jest inaczej (pisałem wyżej). Brat ma też trzy fury i tylko na 1,9 TDI 115 efekt jest super. Poza tym wychodzi to z zasięgu na 1 baku, a to sprawdzałem z 10 razy i za każdym razem się to potwierdzało 10 % dalej na Ultimate. Zwykłą ropę brałem specjalnie na różnych stacjach firmowych : Shell, Neste, BP, Orlen żeby sprawdzić dokładnie. Zresztą na moją furę siadali i koledzy i to samo stwierdzali.

Ogólnie doszliśmy do wniosku że efekt jest lepszy na silnikach nie wysilonych z CR.

 

[ Dodano: 2007-12-19, 10:21 ]

Kolega ma passata podkręconego 1,9 TDI nie wie ile ale napewno powyżej 150 i u niego na leoszym paliwie nie było widać różnicy. Brat ma 2,0 TDI 140 i też nic, ale na 1,9 TDI 115 w Galaxy efek jest rewelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

prosze Cie Lechu PW, nie opowiadaj tu na forum bajek :mrgreen: ja pracuje w Austrii i tez tu tankuje ,tak jak i w Polsce.Jezeli naleje za granica niby lepszego paliwa to nic nie czuje,zeby auto lepiej chodzilo.Zaznaczam,ze nie jestem laikiem,pracuje w serwisie samochodowym w Baden.Jakos do nas nie dotarly legendy o mozliwosciach tego paliwa-jest calkiem NORMALNE.Nie przyszlo Ci przez moment do glowy,ze Twoje auto ma lepsza serie,to jest normalka,nie ma takich samych dwoch aut!!!! A moze pracujesz w BP????Z tego co wiem,tylko Shell power,czy jakos tam jest dostarczany z Niemiec,reszta jest rozlewana w Polsce.Sadze,ze odnosnie Twojej jazdy innymi autami sa to wszystko tylko subiektywne odczucia.Bez urazy,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jak jade przez niemcy - czuje wyrazna roznice w paliwie. I dynamika lepsza i zasieg wiekszy. Mowie o 5-10% mniej wiecej.

 

Nie moze nie byc roznicy, bo jak robia testy paliw i na kazdej stacji wychodzi inna liczba oktanowa, to cos na rzeczy jest. A umowmy sie, ze np. w F1 wazna jest nawet temperatura paliwa....

 

Na codzien jezdze na V-power, jak wleje V-power Racing tez czuje roznice. Wydaje mi sie, ze to nie jest kwestia bycia mechanikiem, tylko kwestia czucia samochodu.

 

Na koniec zaznaczam, ze nie wierze w 14 KM za sprawa benzyny, ale roznica jest....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuje zrobić pomiar na hamowni maha w masters tuning... i jezeli na tej chamowni wyjdzie mniej niz te 110 km to zareklamować ten chiptuning.... zainwestujesz to 100 zł i bedziesz wiedział ile masz na prawde mocy oraz ewentualnie kasa ci sie zwrócie jak pojedziesz do kreatora....

 

pozatym wtryski od wersji 82km mają wydajność maksymalnie do około 105 km....

 

a co do wykresu to jak masz go z hamowni inercyjnej to zbytnio nie ma sensu go tu wklejac... ;-)

 

takie jest moje skromne zdanie na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jakiego rodzaju była hamownia. z wyglądu to taka rampa najazdowa z dwoma walcami na przednie koła (jak przy sprawdzaniu hamulców na przeglądzie), serwisant siadał i dawał w kitę megi.

 

[ Dodano: 2007-12-19, 23:21 ]

Na niej sprawdzali też bryki mające po 250-300 KM. Jak już pisałem dla mnie cyferki nie są aż tak istotne. Kopa zdecydowanie czuć. Dzisiaj zrobiłem 180 km na zatłoczonej trasie i wyprzedzanie było ekstra.

 

[ Dodano: 2007-12-19, 23:27 ]

Generalnie efekt na samym lepszym paliwie oceniam na 10% i na chipie 10%. Wcześniej z serwisantem uzgodniłem, że nie chcę na full, tylko tak aby było bezpiecznie dla silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie moze nie byc roznicy, bo jak robia testy paliw i na kazdej stacji wychodzi inna liczba oktanowa, to cos na rzeczy jest. A umowmy sie, ze np. w F1 wazna jest nawet temperatura paliwa
Ty tez jestes przedstawicielem jakiejs stacji paliw????
Na codzien jezdze na V-power, jak wleje V-power Racing tez czuje roznice. Wydaje mi sie, ze to nie jest kwestia bycia mechanikiem, tylko kwestia czucia samochodu
sluchaj kolego,jezeli czujesz sie tak wspanialym kierowca to prosze nie pisz takich glupot,chcialem byc wczesniej mily ale sie nie da.Wy naprawde w to wierzycie?Przeciez to jest tylko autosiúgesti.Dodaj sobie jeszcze specjalnych mikstur do paliwa np na czystosc wtryskow i napisz na forum,ze na super paliwie z stacji X i dodatku X zroboles 20% wiecej i auto ma przynajmniej 20km wiecej.hahaha PROSZE MODEMOW o przeniesienie postow tych userow do dzialu off topic/fun do dzialu humor albo science fiction.

 

[ Dodano: 2007-12-20, 01:08 ]

Nie moze nie byc roznicy, bo jak robia testy paliw i na kazdej stacji wychodzi inna liczba oktanowa, to cos na rzeczy jest.
Liczba oktanowa nie oddaje mocy danego paliwa,prosze o konsultacje z kolega Robak. :mrgreen:

 

[ Dodano: 2007-12-20, 01:10 ]

A umowmy sie, ze np. w F1 wazna jest nawet temperatura paliwa....
,nie przesadzajmy,renault megane porownywac z bolidem formuly1? ja wiem,ze wszyscy kochamy swoje aute ale prosze,bez przesady.
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moim zdaniem różnice w paliwie odczuwamy jak zatankujemy jakiś syf... wtedy czuć spadek mocy ale czy tankuje na statoil bezsiarkową czy vpower diesel to róznicy nie ma.... jak dla mnie.... jedyna różnice odczułem jak zatankowałem przez przypadek biodiesla (myślałem za auto nie wyjedzie pod góre)...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek708, sam napisałeś, że w obrębie tego samego silnika występują różnice. Ja stwierdzam tylko że moim przypadku na 3 posiadane samochody tylko meganka zareagowała bardzo pozytywnie na wzmocnione paliwo. Pisałem też że bardziej zależało mi na golfie bo więcej nim jeżdżę. Napisałem też że nie podpalam się suchymi wynikami, sam oceniłem wzrost naokoło 10% na paliwie i 10% na chipie.

 

[ Dodano: 2007-12-20, 11:19 ]

Poza tym nie pisałem, że jestem wspaniałym kierowcą. Jeżdże może więcej niż średnia krajowa (50 tys rocznie) ale nie stwierdziłem że to wszystko jest absolut. Forum jest po to żeby dzielić się spostrzeżeniami. O 1,5 dci 82 specjalnie dużo tu nie napisali więc jeśli temat ruszył to inni będą mieli nad czym się zastanawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sam oceniłem wzrost naokoło 10% na paliwie i 10% na chipie.
jak slusznie stwierdiles,sa to tylko Twoje spostrzezenia,nie podparte zadnymi dowodami
Poza tym nie pisałem, że jestem wspaniałym kierowcą
nie pisales,tak napisal inny kolega,ktory czuje wspaniale swoje auto.Moze jest gdzies kierowca testowym :mrgreen: albo pracuje w TVN Turbo :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waldek708, nie chodzi mi u udowadnianie racji, pomijam wykresik z firmy bo to można spreparować. Jednak wyjaśnij mi to co pisałem o zwiększeniu się prędkości maksymalnej na lepszym paliwie. To sprawdzałem kilkakrotnie na ropie z różnych stacji zawsze na tym samym odcinku drogi : zwykła ON 170 km/h, wzmocniona 185 km/h. Wyniki powtarzały się w granicach 2-3 km/h. Tankuję tylko BP, Shell, Neste.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak wyjaśnij mi to co pisałem
niestety nie potrafie.Dla porownania-gdyby Ci ktos powiedzial,ze zwienil baterie w myszce bezprzewodowej i teraz mu lepiej smiga internet,to bys uwierzyl??? Masz racje,nie mamm juz sily na dalsza polemike,pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!