Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Instalacja CB radia w Megane II


Rekomendowane odpowiedzi

Prowadziłem 2 cienkie, dodatkowe przewody zasilające z karoserii do drzwi i wiem jakie są problemy, by to było dobrze zrobione. Dlatego brak mi wyobraźni jak można "ładnie" przeprowadzić koncentryczny antenowy.... O problemach z jego wielokrotnym zaginaniem przy otwieraniu i zamykaniu drzwi nawet nie wspominam....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Wczoraj w M II GT zamocowałem antenę na relingu:

Kabel pociągnięty pod relingiem, ozdobną listwą (tą co jest pod relingami) i pod lampą tylną i dalej pod tapicerką aż do konsoli środkowej. Dodatkowo pociągnięta z pod mocowania relingu masa do uchwytu.

thumb_hosting_zdjec_1356700838__img_0251.jpg thumb_hosting_zdjec_1356700896__img_0252.jpg thumb_hosting_zdjec_1356700924__img_0254.jpg

 

Radyjko na razie tylko wrzucone luzem, dopiero muszę jakąś kieszeń ze starego plastiku zrobić oraz zasilanie pociągnąć z pod zasilania radia

thumb_hosting_zdjec_1356701009__img_0257.jpg

 

AKTUALIZACJA

Radio wreszcie zamontowane:

thumb_hosting_zdjec_1361902672__20130226178.jpg

Edytowane przez milyges
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam

Widzę, że kolega zmienił radyjko.

Ja też zastanawiam się nad takim montażem.

Napisz proszę czy masz zewnętrzny głośnik, czy ta kieszeń jest stabilna i dobrze zamocowana w tej wnęce, czy jest dopasowana na zdjęciu widać tak jakby na bokach nie zakrywała całego otworu.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam zewnętrzny głośnik, aktualnie odpięty da się jeździć bez. Co do kieszeni jakość wykonania nie powala, ale jest stabilna. Nie zakrywa w 100% otworu, jestem w trakcje kombinowania z ramką którą da się tam dołożyć aby ładnie to się komponowało.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Kol. rafaels bardzo fajnie ;) .

Ja też chcę w ten sposób zamontować swoje cb radio - posiadam Lafayette Atena.

Pozwól, że zadam - podobnie jak kol. milyges - kilka pytań.

Czy twoja półkieszeń jest inna niż ta, którą zainstalował kol.milyges?

Pytam, gdyż w filmie mówisz o asymetrycznym otworze.

Jeśli tak do daj linka gdzie kupiłeś.

Czy masz podpięty zewnętrzny głośnik?

Czy dałbyś radę wrzucić zdjęcie lub krótki filmik pokazujący całość od przodu?

Jeśli byłby filmik to czy możesz nawiązać z kimś kontakt, chodzi mi o to jak słychać w przypadku takiej zabudowy i niepodpiętego zewnętrznego głośnika inną osobę?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, półkieszeń jest typowo dedykowana pod to radyjko. Na allegro sa 2 rodzaje z otworem centralnym i asymetrycznym, ja zdecydowałem się na asymetryczny gdyż montując w centralnym zahaczał bym w przewód gruchy wrzucając pierwszy bieg. Jest to półkieszeń pasująca to kilku radyjek president: Johnny III, Harry III, Tommy, Truman i Teddy. Radyjko nie ma podłaczonego zewnętrznego głosnika, przy ustawionej już głośności na 1/2 spokojnie wszystko ładnie słychać ;) Gruchę mam zamontowaną na czarnej gumce do włosów i łanie sobie zwisa z lusterka nikomu nie przeszkadzając. Postaram się wrzucić jeszcze jakieś fotki i link do kieszeni jak allegro zadziała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A ja swoją onwe mk3 wsadziłem między fotel pasażera a podlokietnik , gruszka wpięta na samej górze w prowadnice od hamulca ręcznego fajnie się wpasowało i dostęp do radyjka bardzo wygodny jak zrobię to dam foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!