Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Brak wspomagania hamulców po dłuższym posto


Rekomendowane odpowiedzi

W moim jest coś podobnie np trzymając na światłach hamulec powoli wpada on w podłogę. Pompując słychać tak jak by ktoś pompką dmuchał. A po włączeniu silnika i pompowaniu hamulca słychać jak się załącza coś pod maską jak by nabijało ciśnienie wtedy tak dziwnie buczy. Na wyłączonym silniku pompując hamulec robi się twardy aż tak że nie idzie go wcisnąć a np jak puszcze ręczny na górce a silnik wyłączony i nacisnę taki twardy hamulec to wtedy nawet nie reaguje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyłączeniu silnika i 2-3 krotnym wciśnięciu pedału hamulca staje się on twardy. Jest to jak najbardziej normalny objaw - wciskająć hamulec wpuszczamy powietrze do serwa a niepracujący silnik nie wytwarz juz podcisnienia powodujacego lekkie chodzenie hamulca :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W drugim posiadanym pojeździe rano pedał jest miećiutki.
czyli coś masz n ie tak w tym DRUGIM pojeżdzie.Z dzisiejszych obserwacji w pracy...320d,118d,318d,X5..wszystkie pedały hamulca po zgaszeniu silnika po kilku sekundach po naciśnięciu pedału na jakeś 2 cm stawały sie twarde.W mojej lalce tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[email protected], no to może najpierw umówmy się co znaczy miękki pedał hamulca.

Ja cały czas pisze o tym,że:

Po wyłączeniu silnika i odczekaniu chwili pedał hamulca w moim i w/w przeze mnie autach daje się raz,może dwa delikatnie nacisnąć może ze dwa centymetry a póżniej już beton.Przy ponowym odpaleniu ładnie ucieka z pod stopy i staje się miękki.

Takie są moje wrażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorrki za zamieszanie :)

Co do definicji "miekkiego pedału" to wg. mnie jak da się wcisnąć do połwy, 2 centymetry to jest jego skok bez wspomagania.

Skąd się wziął wogóle ten wątek na forum? Mianowicie pakruje codziennie autko na niewielkim wzniesieniu nie używając jako że jest zima hamulca ręcznego. Po wciśnięciu sprzęgła Megi zaczyna się delikatnie toczyć, wystarczy delikatnie wcisnąć hamulec i po kłopocie pod warunkiem że tenże pedał daje się małą siłą wcisnąć. A ostatnio muszę do tego uzywać dość znacznej siły. Zaznaczam że hamulce działają jaknajbardziej prawidłowo!

Napewon wczesniej bylo inaczej i wiem że było mi z tym wygodniej :-P

P.S. Osobiście przypuszczam, że coś delikatnie się zozszczelniło na łączeniu przewodów podciśnieniowych lub co gorsza w samym serwomechanizmie. Będe musiał sam pogrzebać i znaleźć winowajcę. Dam napewno znac o postępach! Dziękuje wszystki za uwagi i własne obserwacje.

Sebastian

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!