Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nowe amortyzatory - tył tragedia


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, dzisiaj wymieniłem 4 amortyzatory. Zdecydowałem się na Kayaba na przód - 333827 Exel G i przód jest świetny. Na tył założyłem - 551804 Gas A Just i jest tragicznie Twardo !

Amorki są gazowe wszystkie 4. przed zamontowaniem przedni amorek mogłem bez problemu docisnąć ręcznie a na tylnim musiałem się wręcz opierać aby się powoli schował ! teraz nie wiem czy do tego modelu na tył lepiej wrzucić olejowe, czy poprostu mam jakąś wadliwą partię że chodzi tak ciężko. Po zamontowaniu praktycznie siadając na bagażniku auto ugina się bardzo ciężko i mało. Można mieć na przodzie gazowe a z tyłu olejowe? może je reklamować? może zaczekać aż się ułożą?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym zostawił, za 20kkm będzie niewiele lepiej ale lepiej....

Generalnie taka ich zaleta a szokiem dla ciebie jest przyzwyczajenie do miękkiego resorowania. Reklamacji nie przyjmą. Oczywiście, że można jeździć z przodem gaz a na tyle olej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem, że są bezpieczniejsze bo od razu to czuję, lecz przeraziło mnie to że przedni gazowe dwururowe axel g mogłem bez większego problemu wcisnąć ręką a tylne gazowe gas a just jednorurowe wysokociśnieniowe prawie wogóle się nie wciskaly, musiałem oprzeć się ciężarem całego ciała i chował się bardzo powoli. Chyba nie możliwe żeby były wadliwe od razu nowe. Boję się o belkę skrętna że będzie bardziej dostawała po du.... . Wcześniej miałem gazowe optimal i chodziły miękciej ale rozkręcały się i zmieniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

twardsze amory zapewniają większe bezpieczeństwo, przy miękkich można np. łatwiej wypaść z zakrętu
to nie jest zasada lub zasada dot.dobrych nawierzchni a wszystko zalezy od warunków. Na dziurawej drodze pięknie się wysuniesz na twardych.

 

[ Dodano: 2010-03-06, 00:19 ]

musiałem oprzeć się ciężarem całego ciała i chował się bardzo powoli
to prawidłowa reakcja dobrej klasy gazowego, do tego jak puścisz powinny same się wysuwać ;-)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic się nie utwardziło. Po prostu stare amorki z czasem straciły swoje właściwości stąd przyjemniej bujało. Założyłeś nowe, skuteczności amortyzacji wynosi 100% i subiektywne odczucie strasznej twardości. Gdybyś wyjechał nowym meganem z salonu na drogę ,też byś powiedział, że twardy, ale po 10 latach na naszych drogach straci na elastyczności. W przypadku amortyzatorów tak się właśnie dzieje i każdy myśli, że to wina zbyt dużej twardości amortyzatora gazowego! Po co się skusiłem na gazowe itd. A on właśnie taki ma być a nie inny ,jego charakterystyka jest ściśle dobrana do parametrów danego modelu auta. Twardsze modele amortyzatorów np. średnio utwardzone, mocno lub o skróconym skoku posiadają specjalne oznaczenia i są przeznaczone głownie dla sportu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!