Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Prawy przedni kierunkowskaz nie świeci


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam problem z prawym przednim kierunkowskazem: nie nie mruga i do tego inne prawe kierunkowskazy maja przyspieszony rytm. Lewe działają poprawnie jeśli jest włączony lewy migacz, natomiast przy włączeniu świateł awaryjnych wszystkie (poza prawym przednim) działają w przyspieszonym rytmie.

Sprawdziłem żarówkę (pomijam sposób dostępu) i dalej to samo.

Proszę o pomoc co może być przyczyną - przekaźnik, bezpieczniki? Gdzie są zlokalizowane te od kierunkowskazów?

 

Szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego przypadku.

 

Z góry dzięki za instrukcje,

pozdrawiam

G.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiego bezpiecznika na sam PP kierunek zatem to nie to. Wyczyścić gniazdo, wstawić nową(a nie sprawdzać ) żarówkę a jak nie to iść po kablu szukając napięcia.

P.S.

Dlatego mrugają szybciej, bo jedna żarówka jest spalona właśnie (tzn nie działa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PatrykGDA, Starasz się pomóc ale nie zwracasz uwagi o jaki model megane chodzi. Instalacja w megan I, a więc taka tak jak u Ciebie nie ma się nijak do instalacji w megan II, a taką posiada GRZENIUA . Tam nie ma przekaźnika kierunkowskazów, zasilanie wychodzi bezpośrednio z modułu połączeń kabiny.

GRZENIUA-Złącze PP3 wtyk nr. 5 skrzynki bezpiecznków kabiny zasila bezpośrednio kierunkowskazy prawej strony. Skoro część z nich działa to znaczy, że napięcie z tego złącza wychodzi. Tak jak pisał VIVALDI sprawdź próbówką lub miernikiem czy masz napięcie na tej żarówce, jeżeli tak to sprawdź czy masa z kierunku jest połączona z masą samochodu. Nie ma bezpiecznika do kierunkowskazów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja miałem kiedyś podobnie, wystarczyło albo puknąć w lampe , albo od srodka poruszać lub docisnąć i pomagało. ten typ tak ma po prostu, to tak samo jak z HF, raz działa a raz nie <czerwona>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

ja mam podobny problem mianowicie prawy przedni kierunkowskaz działa (mrugnie 2 - 3 razy) później przestaje działać i reszta tj ( prawy tylny i prawy boczny) mrugają 2 razy szybciej. niema reguły kiedy przestaje działać czasami tak jest po dłuższej przerwie w jeździe czasami przestaje działać po kilku km czasami nie działa a po paru km działają wszystkie prawidłowo. gdzie szukać przyczyny takiego zachowania kierunkowskazu (prawy przedni)?

 

Oto rozwiązanie mojego problemu:

oprawka.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie wystarczyło poprawić położenie żarówki bo styki się nie łączyły, ale dojście jest takie felerne że po omacku nic nie zdziałałem i ściągałem zderzak :mrgreen: ale przynajmniej wyczyściłem klakson bo już był bardzo cichy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam. Ten typ tak ma, reflektor jest tak skonstruowany że po jakimś czasie wyrabiają się styki oprawki żarówki kierunku a są wykonane z taśmy. Czasami pomaga poruszanie żarówką, niestety często pada taśma i trzeba pokombinować i zastąpić taśmę przewodami. Chyba że ktoś ma ochotę wymieniać reflektor, i to też rozwiązanie na jakiś czas wiem to z autopsji. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

miałem ten sam problem - zdjąłem zderzak, wykręciłem reflektor poprawiłem styki żarówki migacza i działa .... dla tego co tak ciężko myślał przy projektowaniu reflektora i łatwym dostępie do żarówek - dożywocie! (co najmniej).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • +1
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!