Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Był taki wątek nawet czytałem ale coś mnie się zdaje iz kolega który to planował w końcu wymienił wszystko tarcze + łożyska. Z drugiej strony czy jeśli padnie mi łozysko to przeciez nie będę wymieniał tarczy bo to troche naciąganie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiboc, jest taka możliwość tylko pytanie czy podczas wyciskania łożyska nic się nie posypie.

Kupowanie osobno tarcz,łożysk i pierścieni abs mija się z celem-po doliczeniu robocizny wychodzi prawie tyle co koszt zakupu kompletu 3w1 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pamięć zawodna jest i może cos pomyliłem

Gojgien wymieniał, tzn. miał zamiar wymienić ale w efekcie kupił tarcze z łożyskami. Z tym, że tarcze były dobre a łożysko padło. Ostatnio też ktoś o to pytał i tez wymienił samo łożysko.

Nie wiem czy są same tarcze bez łożysk? Mam na myśli tarcze, które są konstrukcyjnie przygotowane do wprasowania łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz z przodu jeszcze tarcze dobre,to zeszlifuj rant,załóż nowe klocki i będzie ok. Co do tylnych tarcz,ile one w końcu mają szerokości u ciebie? Jak nie są jeszcze na granicy to po co je zmieniać? Tył przecież nie hamuje tyle co przód.Takie same przebarwienia są u mnie i nic się nie dzieje. ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tarczy jest napis min 9 mm moja tarcza ma mniej niz 7m ( z powodu rantu ) miara wskazała 7,5 i nie dało się mocniej ścisnąć.

To parametry z aledrogo ale średnica tarczy 270?

DANE PODSTAWOWE:

Średnica [mm]: 270

Grubość tarczy [mm]: 10,0

Minimalna grubość [mm]: 9

Typ tarczy: pełna

Ilość otworów: 4

Średnica otworu [mm]: 100

Wysokość [mm]: 80,7

Średnica otworu centrującego [mm]: 55

Średnica wewnętrzna [mm]: 52,3

Wymiar gwintu: M12x1,5

Informacja uzupełniająca 2: z łożyskiem

Informacja uzupełniająca 2: z pierścieniem czujnika ABS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obiboc, coś z tym rozmiarem chyba nie ten teges ;-).

A nie powinny być takie?

Strona zabudowy - oś tylna

Typ tarczy hamulcowej - niewentylowany

Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 8,0

Ilość otworów: 4

Średnica [mm]: 240

Średnica otworu [mm]: 100

Wysokość [mm]: 80,6

Tarcza z łożyskiem i z pierścieniem czujnika ABS

 

NUMERY PORÓWNAWCZE OE:

 

RENAULT: 77 01 207 823

 

ZAMIENNIKI:

 

TRW: DF4274BS

ATE: 24.0108-0114.2

BREMBO: 08.A141.17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zakupiłem tu:

http://allegro.pl/sklep/6016926_auto-moto?...;category=12668

 

Faktycznie spory wydatek, ale będzie spokój na kolejne 100 tys. (tarcze z łożyskiem i pierścieniem).

 

Ale, krypto reklama wyszła... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...

Koledzy - tez mnie czeka wymiana tarcz z tyłu. Ale znajduję sprzeczne info na necie. Jakie powinny być tarcze na tył do Megi II 1.9 dci ale w hatchbacku? Bo już sam nie wiem czy 240 czy 270 mm? Czy jest jakiś problem, żeby założyć 270, jeśli będą miały być 240?

A pytam, bo na necie znalazłem, że 270 będą pasować i że w 1.9 takie były. W innym miejscu sa info, że owszem były, ale w kombi. Z kolei 240 mi wyświetla, że sa do 1.4 i 1.6 silników. Na forum w sumie też ciężko mi znaleźć konkretną odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do twojego auta z przodu są takie

tarczeprzednie.jpg

a z tyłu

[tarczetylne.jpg

Tak przynajmniej podaje intercars.com

Zwróć uwagę na ilość otworów, te powyżej są na 4 śruby.

 

Poprawione, powinno być widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!