Łysy__ Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Witam. Panowie dzisiaj jak moją Megane "coś" dopadło. "Coś" tj. strzelanie jakby w kole od kierowcy z przodu przy skręcaniu i delikatnym toczeniu się szczególnie w lewą stronę, ale to tak jakby coś o coś zahaczało i nagle wystrzeliwało, przy tym czuć drgania na kierownicy. Podczas jazdy prosto, kiedy kierownica zostaje puszczona wibruje na lewo i prawo. Dodam jeszcze, że od jakiegoś czasu mniej więcej dwóch tygodni podczas szybkiej zmiany biegów dokładnie gdy puszczałem sprzęgło słychać było lekkie pyknięcie - nie wiem czy obie rzeczy mają ze sobą coś wspólnego ale wydaję mi się że mogą mieć. Maglownica czy jakaś inna przyczyna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pit-men Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Przegub lub może być też łożysko koła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindj Napisano 28 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2010 Jak słychać puknięcie przy puszczaniu sprzęgła to raczej przegub. Można by jeszcze sprawdzić łożysko mcpersona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aggressor Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Panowie ! Żenada! Takie głupoty wypisujecie że wstyd! Mieszacie w głowach co powoduje że te forum traci wiarygodność. Jak ktos sie wypoowiada nie majac żadnego pojecia to niech lepiej nic nie pisze... ale pewnie chodzi o jak najwiekszą liczbe postów.... Kolego trzaskająca "kierownica" to Łozysko mcpersona nic innego. Robocizna 50 zł i łozysko tez około tyle/ I bedzie po problemie> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindj Napisano 2 Maja 2010 Udostępnij Napisano 2 Maja 2010 Aggressor ty jakiś upośledzony jesteś? przeczytaj co napisałem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łysy__ Napisano 3 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 Panowie spokojnie. Nie było to żadne łożysko itd, rozleciała się półośka co lepsze pod gumową osłoną która była cała ! (od strony skrzyni biegów) - jak została wyjęta to w ogóle nikt jej nie brał pod uwagę a jednak ;-) Półośka nowa włożona, auto śmiga jak marzenie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindj Napisano 3 Maja 2010 Udostępnij Napisano 3 Maja 2010 rozleciała się półośka co lepsze pod gumową osłoną która była cała ! (od strony skrzyni biegów) Czyli przegub wewnętrzny. Niech zgadnę, lewa :) one chyba częściej padają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Łysy__ Napisano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2010 Lewa ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MaY Napisano 11 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2010 Temat odnawiam co by nowego nie zakładać... Jak sprawdzić która strona poleciała z przegubów? Niedawno (przy zmianie opon) wykryłem że spadła obejma osłony prawego przegubu (przy kole). Trochę smaru poleciało, ale naprawione i przez jakieś 2 tys km nic się specjalnego nie działo, aż tu nagle przy ostrym zakręcie w prawo pod górę (większe obciążenie) słyszę charakterystyczny dzwięk sypiącego się przegubu (łagodniutki). No dobra, niby ok, była walnięta osłona coś sięś sypneło... ale ja to słyszę od strony LEWEGO przegubu który nie był walnięty. Jak to sprawdzić który się sypie? W megance clasic I pII to wymiana obejmuje przegub z półosią? No i ile kosztuje bo jakby tak to może wymienić parę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Recommended Posts
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.