Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Głosniki przód + Wzmacniacz + Subwoofer


Rekomendowane odpowiedzi

Rozwiercić musisz, aby je zdemontować. Ale jak przymocujesz później to już inna sprawa. Możesz np. przymocować na śruby z nakrętką i dać duże podkładki aby śruby nie wpadały przez otwór po rozwierceniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowe :)

 

Głośniki z przodu wymienione.

post-57338-0-39258500-1368562930_thumb.jpg

standardowe ktore były wymieniłem na takie które były w Megane III GT, nie wiem co to za jedne ale grają o niebo lepiej :)

 

jeszcze tył muszę wymienić w wolnej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Koledzy pisaliście kilka postów wyżej na temat przeprowadzenia kabla zasilającego pod maskę, jednak nie znalazłem tam odpowiedzi, mógł by ktos podpowiedzieć w którym miejscu najprościej przeprowadzić taka operację ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jeszcze pytanie do kolegi co montowal Morele 5...

Morel 6 są 165mm i wymagają jakiś przeróbek przy mocowaniu w drzwiach - jak wymieniałem audio to audio było na gwarancji i nie chciałem dodatkowych przeróbek w drzwiach.... pewnie jak bym to robił teraz to bym brał Morel 6 :applause:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze, jak się ma suba dobrej klasy, który nie jest zbyt wielkim klocem i "nadąża" z basem, to 16cm wcale moim zdaniem nie jest takie niezbędne. Dobrej klasy 13 idealnie zagrają wysokie i średnie tony, podział pracy głośników jest klarowny, każdy ma swoją specjalizację, w średnich tonach słychać więcej rzeczy. Bas załatwia wtedy sub, który można podpiąć w przeciwfazie, by niskie tony było słychać bardziej z przodu, doskonale się to wtedy uzupełnia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakkolwiek dwuznacznie to nie zabrzmi, mój ma 20 cm. Głośnik w skrzynce :notacrook: Bardzo mały jak na sub, ale skrzynię jak się weźmie w ręce to dużo cięższa od skrzynek np, Blaupunkta i innych takich z głośnikami 30cm. Fryzura co prawda nie chodzi w rytm muzyki, ale basy są ładnie podkreślone i szybkie, uzupełnia się to świetnie. W Megane sedan gra ten subik cudownie, niejeden głośnik by zginął w tym bagażniku a to maleństwo daje radę, super się uzupełniając z budżetowym systemem Clariona na 13.

W poprzednim aucie miałem DLS B6 i wygłuszone drzwi, grało pod radiem Clariona budżetowym, a auto było niedużym hatchem. Szczerze mówiąc to co mam teraz w Megi sedan subiektywnie lepiej mi się podoba. A drzwi niewygłuszone :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podepnę się pod temat.

Czy taki zestaw:

- Wzmacniacz GROUND ZERO GZIA 4115HPX,

- Subwoofer ALPINE SBG-1244BP,

- Głośniki HERTZ ESK 130(na przód),

sprawdził by się do M3? Razem z wygłuszeniem itp, ale chodzi mi bardziej o parametry tego sprzętu. Nie sfajczyło by się przy głośniejszym słuchaniu? A jak nie takie to co proponujecie innego? Nie wiem czy wybrałem odpowiedni wzmacniacz, czy nie jest za słaby dla suba. Co powiecie?

Edytowane przez oplot23
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!