Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Już nie mam siły... Dzisiaj zadzwonił pan z serwisu, w którym diagnozuję problem skrzypiącej belki. Oświadczył, że nie ma dobrych wieści. Otóż okazało się, że nowo zaprojektowana belka, też skrzypi i nie udało im się rozwiązać problemu... Problem wrócił do działu konstrukcyjnego renault. Pan poradził uzbroić się w cierpliwość. Ręce opadają.

 

Inna sprawa, że ta franca (znaczy się belka) podczas przeprowadzania diagnozy milczała jak zaklęta. Ot, pech...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tematem:

Czekam na papier z potwierdzeniem gwarancji na 4 lata już z 3 miesiące. Czy też tak długo czekaliście?

 

Co do belki:

Mój znajomy woził w swoim modeo (model do tyłu) w wersji kombi- worki węglem (czy koksem, już nie wiem). Pogiął tak autko, że tylne drzwi się nie domykały i zawieszenie z tyłu bardzo hałasowało na dziurach, takie puk puk łup łup.

Może te trzaski wynikają z przeciążenia tyłu auta?

Patrzyliście jaka jest maksymalna ładowność auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cyt:"nowo zaprojektowana belka też skrzypi"- wg mnie to jakieś nieporozumienie i rzecz trudna do uwierzenia. Przecież nie robią tego szewcy czy piekarze, z całym szacunkiem dla tych profesji, tylko inżynierowie/konstruktorzy, w mojej R19, która ma 21 lat tylna belka i w ogóle całe zawieszenie nie skrzypi, jest miękkie i komfortowe, więc co dopiero w nowiutkim aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tematem:

Czekam na papier z potwierdzeniem gwarancji na 4 lata już z 3 miesiące. Czy też tak długo czekaliście?

 

Nie wiem kiedy kupowałaś tę gwarancję (przy kupnie samochodu czy później), ja dostałem gwarancję za lojalność za złotówkę. Została ona od razu przy odbiorze auta wprowadzona do systemu i od razu dostałem wydruk z potwierdzeniem dodatkowej gwarancji oraz regulamin dodatkowej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwiedziłem dziś ASO Nawrot. Dowiedziałem się, że Renault ciągle pracuje nad poprawieniem jakości tylnej belki. Pierwsze rozwiązanie było takie, że zrobili dziurę i pompowali piankę do środka. Nie zdało jednak egzaminu i wycofali.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam! znów się pobawię w archeologa, ale może coś wniosę do dyskusji.

 

mnie tez dotyczy ten problem.

 

wielokrotnie jeździłem z tym do Renault Zdunek w Gdańsku. na początku została wymieniona belka na nową. pół roku spokoju i znów się zaczęło. stwierdziłem że nie zostawię tego w spokoju, bo nie kupowałem auta z defektem i chcę aby się tym zajęto. znów zacząłem odwiedzać ASO. po którejś wizycie dostałem na piśmie informację, że słyszą te dźwięki, ale nie są w stanie ich usunąć. podobnie sprawa się potoczyła w ASO w Starogardzie Gdańskim u Adamowskich. jednak tam mnie przyjęto dużo bardziej życzliwie i postanowili się zająć tą sprawą bardziej. w między czasie korespondowałem z Renault Polska w Warszawie. po wielu listach również potwierdzili wadę produkcyjną, z zapewnieniem, że mimo iż słychać dźwięki, to można bezpiecznie użytkować auto. (szczególne znaczenie ma to dla mnie gdy będę chciał sprzedać auto - a potencjalny kupujący będzie się dopytywał o dziwne dźwięki z belki - więc mam podkładkę). pod koniec czerwca dostałem telefon, aby się stawić w serwisie. zabrali auto na 3 dni i wpuścili piankę (taki jest mój domysł, bo nie chcieli powiedzieć co dokładnie robili), bo mówili że jakaś substancja musi sporo schnąć. póki co jestem już po okresie gwarancyjnym, ale jeśli coś się będzie działo z belką, to kazali się znów zjawić. jak na razie nic nie trzeszczy, ale słucham uważnie. zauważyłem, że trzaski odbywały się głównie w zimniejsze dni. także, walczcie o swoje, a jeśli coś się będzie u mnie działo, to znów opiszę.

 

Pozdrawiam!

 

rzadki

 

 

aha jeśli chodzi o nagranie audio, przy pierwszym razie też o nie prosili, a później powiedziałem, żeby spadali.... no bez kitu, mam potwierdzenie od mechaników, że skrzypi a oni chcą jeszcze abym to ja chodził za autem i szukał za nich problemu. więc za 2 razem obeszło się już bez tego.

Edytowane przez rzadki
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam,

 

chciałbym zasięgnąć opinii osoby, która serwisowała już "hałasujące" zawieszenie MIIIphI. Prosiłbym o krótkie scharakteryzowanie słyszanych dźwięków. W moim przypadku jest to metaliczne pobrzękiwanie dochodzące zza lewego tylnego koła,

 

pozdrawiam,

 

Pokrzept.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam, mam podobny problem. Jako, że zima już zawitała i minus na rtęci to za każdym przejechaniem przez garb i większą dziurę z przodu auta ewidentnie słychać typowo metaliczny odgłos jakby nienaoliwiony zawias pracował. Metal o metal. Auto już po gwarancji więc w ASO się nie bawię, szczególnie, że mam chyba dobry warsztat specjalizujący się w R. Byłem (też po części z powodu tych odgłosów jak i innych) na wymianie łożysk amortyzatorów koło września. Po wymianie do czasu gdy temperatura nie spadała poniżej kilku stopni autko było cichutkie. Do czasu. Pojechałem akurat na klocki i poprosiłem o sprawdzenie problemu. Facet też nie wiedział co to może być (nie miał skąd wiedzieć, że to wada konstrukcji). Sprawdzał każde łączenie ale stwierdził, że wrócimy do tematu po zimie i zobaczymy czy minie czy nie.

Problem jest opisany też tutaj: http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/renault-scenic/tajemnicze-skrzypienie-w-zawieszeniu-czyli-ten-typ-tak-ma-10523/

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Witam miałem ten sam problem pojechcałem do ASO RENAULT LISOWSKI i sami zaproponowali mi że daną czesc trzeba bedzie wymienić na nową....

Samochow zostawiłem na 24 h i odebrałem z wymienioną belką pełna profeska :mrgreen: :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fido gratuluję, że poszło tak łatwo, ale proponuję, abyś nasłuchiwał nadal czy nowa dalej nie skrzypi :D u mnie wymiana nic nie pomogła, no chyba że teraz wstawiają belki troszkę inaczej zbudowane i pozbawione wad.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!