Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

mam dość wydaje mi się nietypowe pytanie. Otóż, czy ktoś z Was potrafi mi powiedzieć, jak odgiąć ramiona wycieraczek przednich w tym samochodzie? Wycieraczki wychodzą spod maski i o ile w każdym dotychczasowym aucie po prostu je odginałem, o tyle w Megane III Grandtour jest kolizja z maską. Czy jest jakiś prosty patent na odginanie wycieraczek, bo w tym momencie nie wchodzi w grę porządne umycie przedniej szyby ani nic takiego.

 

Z góry dzięki za odpowiedź.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Zimp

Otóż aby odciągnąć ramiona w tym modelu Francuzi wydumali następujące rozwiązanie:

- włóż kartę do czytnika

- bez uruchamiania silnika przesuń wajchę od sterowania wycieraczkami maksymalnie w dół

- wycieraczki ustawią sie w pozycji pionowej i będziesz mógł je bez problemu odciągnąć

pzdr

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

wielkie dzięki za odpowiedź. Głowiłem się co z tym fantem zrobić, a widzę, że rzeczywiście po prostu francuzi czasem lubią pogłówkować nie tam, gdzie powinni :-) :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja póki nie miałem meganki też nie wiedziałem (przeczytałem w instrukcji), a przedtem u ojca w Lagunie po prostu ich nie odginałem :-) przyznam patent niezły :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Czytał ktoś z Was INSTRUKCJĘ? Tak chociażby z ciekawości wypadałoby zajrzeć...

Jak ktoś tego nie zrobi, to się potem czyta w necie idiotyczne opinie o aucie w dziale wady: nie można podnieść wycieraczek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem i działa ten super bajer

Chłopali z ASO to przespali sprawę, powinni kasować za to np. 180 PLN jako opcja dodatkowa, bo to bajer nad bajery.

A może moje lusterka też się złożą elektrycznie jak złapię żonę za kolano, wcisnę zapalniczkę i dwa razy nacisnę pedał hamulca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

Czytał ktoś z Was INSTRUKCJĘ? Tak chociażby z ciekawości wypadałoby zajrzeć...

Jak ktoś tego nie zrobi, to się potem czyta w necie idiotyczne opinie o aucie w dziale wady: nie można podnieść wycieraczek...

 

 

Przepraszam za odkop,ale muszę to napisać.

U mnie w instrunkcji obsługi nie ma na ten temat nawet malutkiej wzmianki.

Dobrze,że po skorzystaniu z google pojawiła mi się podpowiedź jak to uczynić ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Ja zauważyłem problem przy podnoszeniu ramion wycieraczek w celu zmiany piór , lub w celu dokładnego umycia szyby.

Po podniesieniu ramienia opiera się ono o maskę silnika, przez co powoduje uszkodzenie lakieru na tej masce.

Problem widać na załączonym zdjęciu.

Trzeba podnosić ramię bardzo delikatnie.

Czy jest jakaś regulacja tego podnoszenia, żeby nie niszczyć maski?

post-195-0-62215700-1340527333_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam,

Również mam problem z wycieraczką od kierowcy w Megane III. Podczas czyszczenia kanalików odpływowych przy kierowcy musiałem zdjąć wycieraczkę od strony kierowcy. Po założeniu i uruchomieniu po paru ruchach mechanizm unosi się do góry i zaczyna obcierać o maskę samochodu. Być może problem był już wcześniej tylko go nie zauważyłem. Ktoś wie w czym tkwi problem i ile ewentualnie będzie kosztować naprawa?

Pozdrawiam

Edytowane przez Abananesko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież jak ramię jest dobrze dokręcone to nie ma prawa się odchylić.

Mechanizm wycieraczki jest przekręcony 2 śrubami do karoserii, do tego jest jeszcze taka czarna blacha przykrecona 4 śrubami. Jak to wszystko jest złożone dobrze ( a źle się nie da złożyć) to nie ma szans, żeby ramię wycieraczki haczyło o maskę.

 

Żeby wymienić pióra wycieraczek, wkładamy kartę do slotu i wajcha od wycieraczek na sam dół, wtedy ramiona ustawiają się w skrajnej pozycji na szybie. Wymiana obu wycieraczek to max 1 minuta, nie trzeba mocno odchylać ramion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!