Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane I ph. II 1.9 dCi 2002 rok


Denik

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Mam do kupienia Megane I ph. II 1.9 dCi 2002 rok

Auto oglądałem i jest całe, ma oryginalny lakier, wygląda na bezwypadkowe. Przebieg 208 tys. km sprowadzone z Niemiec parę dni temu. Klima działa, cała elektryka też.

 

I teraz moje pytania, otóż co możecie powiedzieć na temat 1.9 dCi, czy posiada koło dwumasowe? Jak ogólnie sprawuje się ten silnik w tym modelu?

 

Po odpaleniu auta kontrolka świec żarowych świeciła się jakieś 30 sekund, co to oznacza?

Cena 10500 plus opłaty, sądzę że za 10 tys puści to auto.

 

Czy zainteresować się tym autem czy szukać coś innego?

 

 

Ja mam megi coupe 1.9 dTi z 2000 roku i jestem baaaardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz moje pytania, otóż co możecie powiedzieć na temat 1.9 dCi, czy posiada koło dwumasowe? Jak ogólnie sprawuje się ten silnik w tym modelu

?

Nie ma koła dwumasowego. Mam tn silnik w coupe i sobie chwalę <piwko>

Po odpaleniu auta

kontrolka świec żarowych świeciła się jakieś 30 sekund, co to oznacza?

Trochę za długo, przed zakupem podepnij pod komputer.

Jak auto nie jest wyeksploatowane to myślę, nie jest źle. Musisz wziąć pod uwagę że przy tym przebiegu będzie potrzeba regeneracji turbiny (ok 1000zł). Jakbym miał kupić drugi raz to bym kupił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

meganecoupe02, dzięki za zainteresowanie tematem.

 

Czytałem o tym silniczku trochę, piszą że pojawia się jakieś falowanie obrotów, na kilku forach rzuciło mi się to w oczy.

 

Jak możesz zerknij na to autko...

Link http://moto.allegro.pl/item1177763179_rena...mbi_slupsk.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wygląda źle. Szczelina między prawym przednim błotnikiem i drzwiami jest trochę duża, ale to może być wina zdjęcia. Wycieraczka tył od Scenika.

Ładna wersja, półskórzane fotele :) Tylko kolor <piwko>:oops:

Co do falowania obrotów - przyczyn może być kilka, ale są to dość proste silniki i można sobie z tym poradzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W serwisie powiedzieli mi, że w każdym dCi były montowane koła dwumasowe... czy to prawda? Warto zaznaczyć, że nie byli pewni odpowiedzi...

 

Miałem Lagunę II 2.2 dCi i nie było to auto bezawaryjne. Dlatego boję się koła dwumasowego jak ognia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie było koła dwumasowego w Megane I/Scenic I. Nie było potrzeby montowania tego wynalazku bo momenty obrotowe nie były duże (200Nm).

Koła dwumasowe weszły w silniku 1.9 dCi 120KM, ale tam jest moment 320Nm.

2.2 dCi - hmm... ktoś coś o nim wspominał <piwko> 1.9 dCi 102KM jest bez porównania lepszy :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko ok, nie mam nic do tego koloru, poza tym, że jest brzydki i mi się nie podoba <ok>

 

/żarty oczywiście :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!