Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

filtr paliwa do 1,5 dCi - kolory podłączeń


mrarek

Rekomendowane odpowiedzi

Faktycznie po głębszej analizie wychodzi, że zimą paliwo za gruszką ma dwie drogi. Widać profesjonalne podejście do tematu. :applause: Jedna prowadzi do pompy a druga przez uchylony zaworek bezpośrednio do baku i to może być przyczyną, że gruszka nie chce twardnieć w tym stopniu co latem. Przy szczelnym układzie to nie powinno mieć znaczenia bo gruszka ma służyć tylko do jednokrotnego zassania paliwa po wymianie filtra. Kiedyś w swoim byłym SC II wyrzuciłem całkowicie gruszkę a po wymianie filtra paliwo zasysałem najprostszą metodą czyli usta-usta:-D. Na zapowietrzanie się układu jak dotąd najpewniejszą metodą jest wymiana wężyków na czarne gumowe i opaski zaciskowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!